TittTitt Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #21 Del Skrevet 13. februar 2010 Gjør du, kospia? Hihi Folk rundt meg maser jo på om hvordan det går med meg og M, og jeg sier no bare hvordan det er. Reaksjonen deres er jo "høres ut som dere er sammen" Det er løøørdag og helg og sol. Men jeg har jobbehelg, igjen Koselig det. Idag er planen om å rydde,rydde,vaske og rydde og vaske litt til, så tenkte jeg å ta meg en tur ned til en kompis. Lenge siden jeg har sett han. Har kjent han i mange,maange år, greit gutt. Men som sliter litt. Så det er trist. Alle trenger en god og "normal" venn. Vil ikke akkurat kalle meg for normal da, men:) Også er det han andre kompisen min, som var innlagt på avrusning. Veeeel, det gikk ikke så bra. Traff han i byn, og fy søren han så ut som et spøkelse. Jeg fikk så vondt av han. Vi begge bare stoppet opp, så lenge på hverandre og klemte en god stund. Har ikke sett han/snakket med han på 3 år ca. Stakkars gutt, blir skikkelig trist når jeg tenker på den utviklingen. At dop kan ødelegge så mye, så burde det vært en skam at de prøver det i det hele tatt. Han fortalte meg da jeg var med han at han aldri hadde truffet en som bryr seg så mye som jeg gjorde, og det vet jeg er sant. Det er ikke for å skryte eller noe, men jeg er en sånn person som kan gjøre alt for de jeg er gla i, og ihvertfall den jeg elsker. Han sa det var godt å se meg, og han spurte om jeg ville være med han engang i blandt, noe jeg sa ja til. Han kunne tlf nr mitt utenatt. Men har ikke hørt fra han da. Har snakket masse med moren hans, vi skrev endel mailer sammen. Jeg var skikkelig i støtet for å hjelpe han og sånt, men har jo funnet ut gradvis at det er lettere sagt enn gjort. Jeg sa til han at jeg hadde lyst å ta han med meg hjem og binne han fast, mate han litt og stelle han i 1 år og litt til. Hadde jeg hatt mulighet for det hadde jeg gjort det. Er bare trist at han ikke holder ut liksom. Sier det blir for kjedelig i lengden, og når han blir sendt ut derfra så er det ingen oppfølging. De blir bare sendt tilbake til det samme miljøet. Dritt system Skjønner liksom det at vi mennesker har valg og muligheter, men når folk som har så store problemer og har ingen sted å bo, ingen streite venner, så skjønner jeg jævlig godt at det er mye lettere å banke på døren til siste personen de satt et skudd med, enn å banke på døren til den streite bestevennen du hadde på ungdomsskolen. Blir så frustrert av denne verden, og jeg virkelig missliker kongefamilien, røkke og alle de andre som bokstaveligtalt bader i penger. Tenk å leve så forbanna godt som de gjør, når så mange går rundt og dør gradvis for de ikke får den hjelpen de trenger. Hadde jeg vunnet i lotto, så hadde jeg først betalt ned lånet til min mor og de, så hadde jeg kjøpt meg en jækla svær tomt og bygget masse hus til de som trenger det. Nei no ble jeg litt sint inni meg. N jobbet på kongeskipet, og han fortalte at dronningen kunne gå over å se at det var blitt vasket skikkelig, da brukte hun en hvit hanske og dro fingen over diverse karmer og ulike steder for å se om de hadde vasket godt. Og hun der Mariah Carey nektet å ha en konsert fordi hun ikke hadde fått gull-vask, gull-toalett og diverse andre goder. Ka faen? TittTitt er ikke så gla i rike folk akkurat no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 13. februar 2010 #22 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg forstår din frustrasjon over rusmiljøet og systemene rundt dette.. Jeg er ganske så oppi dette med tanke på at jeg har ei søster som er narkoman... Vi prøvde leeenge å få henne inn på tvungen behandling før hu fylte 18(3 år siden) uten å lyktes for de mente at det ikke var nødvendlig... Og fordi hu løy te alle om at vi tok feil osv... Den dag i dag er hu narkoman, emn faktisk klart å holde seg nå på lenge pga hu har blitt gravid. Selvom hu er "rusfri" nå så har det vært et mareritt.. Hu tok av seg over 20 kg(bruker amfetamin og hasj), reka rundt med gale personer, rusa seg i ett sett blandet med alkohol og så rett og slett ikke ut.. Systemet rundt hjalp ikke en plass.. hu gikk te NAV, klagde over pengemangel, fikk penger.. Og de pengene gikk ikke helt til mat og husleie nej.... Det er som å stange i en vegg.. jeg har jo au praksis i psykiatrien nå.. Og der er det jo masse psykose og rus, blandet liksom. Og når de har vært "inne" de dagene legen mener de har behov for(2-3 dager) så er det rett ut.. Like etter så er de tebage igjen.. Like rusa og psykotisk.. Bare fordi de ikke har behandling å komme til på "utsiden"... Jeg får så vondt inni meg å vite det at når vi sender de ut så er det ikke et apparat som vil hjelpe dem videre til å bli bedre..... Ha en fine jobbhelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #23 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Ja uff, trist med søsteren din da. Hvordan takler hun det no da? Håper hun klarer å holde seg etter fødselen også. Trist situasjon. Jeg hadde blitt lei meg om jeg skulle jobbet der du er da, hadde aldri klart å sendt de ut igjen på gaten. Er så mange som hater narkomane, men jeg ser ikke på det som at menneskene er teite ol, ser heller på det som en sykdom, er jo det det er. Verdens snilleste kan være narkoman liksom. Men jeg må innrømme jeg er litt redd enkelte av de, de kan være ganske inpåslitne og skumle. Er trivelig på jobb, vi bader i fastelavensboller. Mmmmh!!! Også har jeg spist mega usunn lunch, PLUSS cola Ikke bra, ikke bra. Men er ikke hver dag det er morsdag, fastelavensdag og valentine Jeg har bestilt en ting til M da, hahaha. Tror ikke det er noe romantisk med det, men er ihvertfall noe han liker. Vil jeg tro. Men adressen er ikke registrert der han bor, så vet ikke om han får det engang. Og aner ikke når han får det heller. Hmm. Han er morsom da, har så masse rare kallenavn på meg; Eple, eplefisk, eplejuice, "navnet-mitt"fisk, "navnet-mitt"eple, pus, snigel (snegl på nynorsk), frosken og pusefugl. Jada, supert For noen uker siden når jeg var på jobb, kom det en ekkel fyr bakfra og holdt meg fast og dyttet meg, så jeg falt og vrikket foten. Politiet kom på jobben og det ble anmeldt. Fikk en samtale med sånn kriseteam gjennom jobben, og hun sa det var viktig å snakke om det når jeg tenkte på det. Men der sitter jeg litt fast. Når jeg snakker om det føler jeg meg skikkelig teit og får dårligsamvittighet. Har egetlig gått veldig fint med meg, men no har det begynt å komme tilbake. Jeg har jobbet der det skjedde maange ganger etter den episoden, men idag hadde jeg skikkelig hjertebank når jeg gikk der. Må alltid se meg bak om det går noen bak meg. Liker ikke når folk er bak meg, syntes til og med det er skumelt å gå forran M, ikke det at jeg tror han ville gjort meg noe, men syntes bare det er ekkelt. Er bare rart at jeg plutselig skal begynne å tenke på det no, når jeg har gått en stund og ikke hatt problemer med det. Men ellers er alt fint, er jo fastelaven å greier Og imorgen sover jeg i min nye hybel. Tror ikke jeg endrer adressen min, er vel ikke vitsi i det vis jeg skal flytte fra byen. Tar jo så lang tid og. No må det drikkes kaffe med de galne kollegaene mine, selvom jeg aller helst skulle vært med en liten og grååådig deilig sniglemann! Endret 14. februar 2010 av TittTitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. februar 2010 #24 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg håper det går bra med kompisen din TittTitt og med søsteren din Pleiepike. Nå skal jeg ikke uttale meg om noe jeg ikke har peiling på, men vil bare si en ting: Jeg blir fryktelig provosert hver gang jeg leser en historie om en som har fått rusproblemer og saken fremstilles som om vedkommende ble narkoman pga kjedsomhet. Det ligger alltid noe mer bak. til deg som var utsatt for en slem mann! Jeg skjønner godt at du synes det er ekkelt. _ _ _ _ _ _ _ _ Jeg gleder meg masse til å spise fastelavnsboller i kveld. Så gleder jeg meg til å gi mamma morsdags . Jeg skal gi henne en håndkrem fra Elizabeth Arden. _ _ _ _ _ _ _ _ I går ettermiddag kom jeg hjem fra Praha. Flyet var tre timer forsinket pga datatrøbbel, og i tillegg måtte vi innom Stavanger hvor det var noen idioter som gikk av flyet og vi måtte vente på dem også. Etter min mening burde vi bare ha reist fra dem. Praha var en veldig fin by. Vi så broen og kirken. Tok på hellige dyr og ble frelst og vi så også slottet. Jeg masse. Kjøpte bl. a to kjoler, et par joggesko, smykker, en jakke, spasett, neglesett og noen topper. Ha en kjempefin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 14. februar 2010 #25 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg håper min søs innser hva forno forferdelig hu har gjort oppgjennom og edrer seg.. Jeg forstår godt at det er veldi vanskelig å komme ut av det.. Det er liksom ikke noe som skjer over natta.... Det å sende dem ut igjen fra jobb er ufysjelig. Vite at de går rett tilbake til rusen... Håper at det blir bedre med tiden!!! Og at søs holder seg unna det når hu har fått ungen! Oi da!! Høres ikke ut som en behagelig opplevelse på jobb nej! Håper virkelig du klarer å bearbeide tankene og opplevelsen du har av d.. Og de sier at det hjelper å snakke om det.. Man skal ikke føle seg dum når en prater om sånt.. Det er jo din opplevelse og dine tanker om hva som har skjedd.. Ingen kan forandre din tankegang om det.. Og når du får luftet det er det alltids plass til nye tanker, forhåpentligvsi gode tanker og bearbeidelser.. Som oftest reagerer man ikke med en gang... Det er opplevd, men tankene er kanskje ikke SÅ sterke.. Men etter en liten stund kommer tankene, og da kanskje sterkere enn noen gang.. Her er det opp til deg å bearbeide disse.. Og da kanskje gjennom/sammen med andre Litt opp til hvordan du mester det.. Håper ialleflal det går bra med deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #26 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Vi snakket om det der på joben igår, så kom vi fram til at det skjer ofte et eller annet med meg. Engang så besvimte jeg. En sykepleier kom inn på et rom på kontoret og så meg ligge på gulvet. Hun trodde det var en øvelse, siden jeg lå så fint, hehe:) Men skjønte at det var ekte da jeg ikke reiste meg. En annen gang var jeg i et strøk, hadde bil på listen min da, når jeg gikk til bilen så jeg en mann gikk på tur med katten sin, Katt1 (ikke spør hvorfor, han virket ikke helt god i hodet) Så plutselig kom det en annen katt, Katt2, og angrep denne mannen sin katt. Han mannen klikket på Katt2, og tok tak i nakken på den og snurret den rundt oppi luften før han kastet katten oppi et stort bossbann som sto ved siden av Jeg ble temmelig forbanna og snakket til han fyren og sa han måtte ta katten utav igjen. Åh jeg mener det, han ble så sint. Han føk mot meg, akkurat som han skulle gå til angrep. Jeg ble livredd og hoppet i bilen og låste døren Ringte til politiet da, og de kom. Tror det gikk bra med katten til slutt. Herregud Også var det den siste episoden da, som jeg har slete litt med idag. Hatt skikkelig tankekjør. En pasient sa til meg "du er alltid så blid, du smiler hele tiden". Da tenkte jeg "høhøhø,du skulle bare vist". Jeg er ekspert på å lure folk til å tro at jeg har det bra. Jeg har vært skikkelig skvetten i hele dag, men har allikavel vært tulle-titt på jobben. Du har jo rett i det du skriver pleiepike, men det er ikke så lett Dessuten vil ikke jeg plage folk med mitt, jeg vil heller bli plaget med andre sine ting, syntes det er mer gøyere. Jeg er hobby-psykologen. Høres ut som du har hatt en gøy tur da, Kittycat. Måtte dere helt til stavanger for å plukke opp noen som trodde de gikk av i Bergen? Haha for noen idioter. Men hvordan var det å leve der? Billig å spise og billig å shoppe klær? Jeg og vil, jeg og vil M ska til syden med noen venner, og jeg har sagt jeg har lyst å være med, han sa at det ikke gjorde noe for han å se meg i bikini i 7 dager. Men tror ikke jeg blir med. Han nevner det ikke for meg og har heller aldri sagt han vil ha meg med eller invitert meg med, så jeg skipper det. Har en kompis som skal på en tur med noen venner, så jeg joiner heller de:) Unner M en tur med sine folk, og syntes sånt bare er bra. Viktig å gjøre slike ting med venner:) Selvom han ikke er slik som andre gutter jeg har truffet, så blir jo jeg litt nervøs og bare har lyst å ende hele opplegget med oss før han drar. Eksen min var utro mot meg i syden, så kjenner det stikker veldig med tanke på at M og drar, slik som eksen min gjorde. Utroskap sitter klistret asså. Eller det har egentlig ikke gjort det. Da jeg var sammen med N, så brydde jeg meg ikke noe om det, tenkte nesten aldri på det, og var ikke plaget med det. Det siste året, og spessielt etter jeg ble venner med han på fb, så har de tankene komt. Måten ting ble gjort på og måten han var mot meg. Tenk å være utro mot den du er sammen med, det tror jeg må være noe av det styggeste man kan gjøre mot sin kjæreste. Noen ganger er det lettere å bare skubbe vekk den man bryr seg om, så slipper man vente på bomben. Når er det vår, forresten? Noen som vet når den starter? Endret 14. februar 2010 av TittTitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 15. februar 2010 #27 Del Skrevet 15. februar 2010 Innom for å si hei til snuppen min!!! Tror det skal være vinter for alltid her i bergen! Det virker sånn! Tror det er for at mangen ønsket seg hvit jul! Alle som gjorde det bør sende brev til nissen og si at det ikke er jul lenger! Sjøl om julen varer helt til påske! Kanskje våren kommer fram da! :klø: Lover å stikke innom snart igjen, nå må jeg "løpe" videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #28 Del Skrevet 16. februar 2010 Kor skulle du løpe då, kor skulle du då? Kordan var det i Puerto Rico,kordan var det? Ka skjedde, ka skjedde? Ka gjorde dere på? Ka gjorde dere på? Men yey for et mannebein du har da, spanderer sydentur å greier i bursdagspresang? Det er ikke mange som gjør altså. Heldige du:) No venter jeg på kaffe, komt på jobb no, aaalt for tidlig. Sov hos M og det har vært en hard natt. Både på den ene måten og den andre Haha,neida. (joda) Men jeg har stanget hode i veggen 2 ganger, prøvd å dytte han ut av sengen med ræven min (hannes ord) Og hatt et super mareritt som gjorde at jeg lå våken i et par timer. Ikke kjekt. Så idag skal jeg sove middag med goood samviitghet. Huff, jeg var ute hos N igår for å hente noen bilder, vet ikke helt hvorfor han hadde de, men jeg ville ha de. Et av de fikk jeg av pappa og et annet fikk jeg fra min kusine. Det går ikke noe bra med han. Er vondt å se personen jeg har levd de siste 4 årene med, ha det slik. Skulle bare ønske jeg kunne gjøre noe for han. Også får jeg dårlig samvittighet for at jeg er med M og at jeg har så sterke følelser for han.M gjør bare noe med meg, har veldig vansker med å sette ord på det, men han er bare ubeskrivelig. Har vært veldig tungt å date han, siden han ikke har vært klar for forhold. Vet ikke om han er det no heller. Men han sa igår at han er forelsket i meg og kalte meg for kjære :rødme: Men Idnar, jeg fikk ikke svart deg på meldignen. Jaa jeg har flyttet, og ja jeg skal kansje flytte igjen. No har jeg fått en liten hybel, men har østlandet i bakhodet også. Men jeg drar ingen steder vis jeg og M blir sammen, går ikke an å dra fra noe så godt som det. Han er så god at jeg kunne spist han til middag Og vettu ka, hunden min er så liten at hun sikkert ikke kan få en baby. Men jeg tror ikke på det før veteriner sier det til meg. Men hun vokser ikke, klarer ikke engang hoppe opp i sofaen. Hvordan går det med du og R sine hunde planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #29 Del Skrevet 16. februar 2010 Ooh, what a day, what a day! Etter dagens arbeidsøkt og 11,5 kopper kaffe, måtte jeg ut på tur. Kjøpe rikstv og hente en ovn. Jeg fikk fullmakt av mamma, og kjøpte rikstv i hennes navn. Da slapp jeg lisensen. Så frekk som jeg er En mann hadde hode ut av vinduet på motorveien mens han kjørte og vist fing til folk, og når jeg kjøpte middag (pizza :sjokk: ) Så virket det som pizzamannen skikkelig flørtet med meg. Han blinket med øynene og smilte og styrte virkelig på. Hahaha. Fikk til og med billigere pizza og gratis rømmedressing. Han lurte på hva jeg ville ha, så sa jeg vanlig. Da mente jeg sånn vanlig rømmedressing og ikke hvitløksdressing. Jeg fikk thousand island dressing Og av en aller annen grunn, så kommer det mer rot utover gulvet når jeg rydder vekk ting i skuffer og skap. Skjønner ikke det? Føles ut som jeg ikke har sovet på flere dager og ryggen min dreper meg. Meeen, jeg er nydusjet, hotel cæsar er på tv, hunden kommer snart, jeg skal jobbe framover, M er nydelig og ting er bra (selvom jeg har vært morgengretten i hele dag og har vært rimelig klar for å pakke klærene mine og hoppe på første nsb tog og stikke østvoer ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #30 Del Skrevet 17. februar 2010 Etter jeg hadde vært å hentet resten av tingene mine hos eksen, så fikk jeg melding der han skrev noe om at han har vingene sine over meg osv. Og i dag fikk jeg enda en der han skrev at det hadde vært koselig å treffe meg og at han er gla i meg. Jeg har ingen problemer med å treffe han å finne på noe liksom, men jeg vet jo ikke hva han tenker. Alt som popper opp i hode mitt da jeg kjørte for å hente tingene mine, så kjente jeg ingenting inni meg, var ikke nervøs eller sommerfugler i magen eller noe sånne følelser. Men da jeg kjørte til M holdt jeg på å kjøre av veien for jeg var så nervøs. Sommerfuglene føk vegg i mellom og hjerte kunne man sikkert se dunke Men det som er vondt er at N er en veldig snill gutt, men han sliter bare litt med seg selv og tror ikke han har noen ”oppegående” venner rundt seg, og at det er derfor han vil finne på noe med meg. Ingen av oss har følelser for hverandre og jeg vet han kun ser på meg som en venn. Men jeg føler meg nesten utro iforhold til M. Vi er jo ikke sammen engang, men jeg er bare sånn og har alltid vært sånn. Vennene mine kaller meg for psykelig trofast. Hahaha. Syntes også det er rart å være med M, både positivt og negativt. M er sånn som kan si til meg at hun og hun var fin og pupper meg her og pupper meg der, sånt er ikke jeg vandt med i det hele tatt. N var aldri sånn. Han tenkte jo ting om andre, men sa det ikke til meg. Jeg var alltid den fineste han viste om uansett hvordan jeg så ut. Men Idnar, din gutt var jo og sånn sa du :gjeiper: Kjenner no at jeg kommer mer og mer til det punktet der jeg trenger å vite om jeg og M blir sammen eller ikke. Vi er jo egentlig sammen, men så er vi egnetlig ikke det heller, og da blir alt så usikkert. Strengt tatt kunne jeg ha vært med andre og han kunne vært med andre. Jeg er ikke noe opptatt av å vise alle at vi hadde blitt sammen eller løpe inn på facebook og være i forhold med han, jeg vil jo bare vite det for min egen trygghet og hvordan jeg ville hatt det med meg selv. Vil også vite det sånn at jeg evt kan planlegge mer om jeg skal flytte østover til venninnen min, hun mener at jeg bare hadde hatt godt av å komme litt vekk og prøve noe nytt, også bor min supre gode venn som jeg ble kjent med gjennom jobben kanskje 20 min unna det stedet. Jeg vet i hvert fall at vis jeg hadde reist, så hadde det vært med et sånn der knust hjerte. I dag skal jeg kjøpe noen øl også skal jeg spille nintendo skal være skikkelig gutt og klø meg på ballene. Skal late som jeg har baller M skal på byn, og det er kjekt. Gøyt å være med venner og ha det kjekt. Syntes det er fint at vi kan gjøre sånne ting uten at den andre skal bli irritert eller noe. Viser bare at vi stoler på hverandre. Jeg har litt lyst å pakke han oppi en sekk og ta en tur til Praha, var det ikke litt fint der, Kitten? Kunne godt tenkt meg en sånn romantisk tur med han Jajajajaja Titten is in løøøøøve :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #31 Del Skrevet 19. februar 2010 Hva kan man gjøre når folk ikke skjønner et hint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 19. februar 2010 #32 Del Skrevet 19. februar 2010 Si ting rett ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 20. februar 2010 #33 Del Skrevet 20. februar 2010 Si ting rett ut? Er gøy å se at Titten er in løøøøøve!!!!! Det har du virkelig fortjent, vennen min! Ha en fiiiin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #34 Del Skrevet 20. februar 2010 Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #35 Del Skrevet 20. februar 2010 Emm, jeg og ville vært gla hvis det var en positivt ting å være forelsket. Jeg har egentlig vært kjempe sikker på at jeg og M kom til å bli sammen, så jeg tok det opp idag. Spurte han rett ut jeg. ar veldig sikker på at han ville det. Men nei. Jeg fikk nei. No vil han ha tid fra meg. Han kjørte meg hjem for mange time siden, jeg kom hjem rundt 2. Og jeg har gråtet hele tiden siden. 6 timer det. Tror jeg aldri før har gråtet så lenge før. Jeg er så dum. Så dum,dum,duuuuum. Vet jeg ikke bør gjøre det, eller tenke det, men akkurat no hater ejg meg selv. Føler meg skikkelig fæl. Hva tenkte jeg med? At det går an. Gi hele sitt hjertet til en gutt, som ikke vil ha det, fordi han er redd? Faen ta! Har heller aldri følt disse tingene som jeg gjør med han for noen. Er helt spesielle følelser som jeg ikke viste eksisterte engang. Det som er værst er at jeg VET han har de samme følelsene for meg. Han sier han har det kjempe fint med meg på alle områder og har blitt gla i meg, men å kalle meg for kjæresten sin, nei det går ikke. Nei det er jo farlig. Vi har jo egentlig vært sammen hele veien, ihvertfall i det siste. FUCK dette. Er så dritt lei dette her, er så lei av å gi og gi og gi og aldri få tilbake. Jeg har ikke fortjent å ha det sånn, også få høre at han ikke vil være sammen med meg fordi han er redd. Fuck that liksom. Hva faen er greien med å kalle meg for kjære, ringe meg, sende masse meldinger, kalle meg for pus, vil være med meg, holde meg i hånden når vi går ute, finne på ting, planlegge småting framover i tid, ikke rote med andre og bla bla bla. Her sitter jeg. Igjen. Med et ødelagt hjertet og gråter, mens han er på fest. Håper virkelig han roter med noen, da blir ting mye,mye lettere for meg - da eksisterer ikke han lengre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 20. februar 2010 #36 Del Skrevet 20. februar 2010 Vet ikke helt hva jeg skal si jeg :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #37 Del Skrevet 21. februar 2010 Nei, er ikke så mye å si egentlig. Han ringte meg i natt når han var komt hjemfra festen. Han hadde ikke kost seg, bare tenkt på meg. Dette er hans ord "Jeg tenkte på deg på festen, og tenkte på deg når jeg gikk hjem fra festen" Det at han ringte meg betyr bare at han bryr seg og at han er lei seg han og. Han ringer aldri eller sender melding når han har drukker. Han kan gå på byn og fest og ikke gi meg en lyd før dagen etter. Så var vel egentlig et komplimang at han ringte i natt. Han sa han savnet meg og sånt. Trist Skjønner bare ikke hvorfor han dytter meg vekk når han har de samme følelsene for meg. Han sier han er redd for å bli avhengi av meg. Bullshit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 22. februar 2010 #38 Del Skrevet 22. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #39 Del Skrevet 22. februar 2010 Søøt pleiepike:) Titten = megasuperduper forvirret og oppgitt! Han kom ut til meg igår da. Vi satt oss i sofaen og bare klemte masse. Så sier han "bli sammen med meg". Også førte det ene til det andre, og han overnattet her. Siden jeg måtte på jobb, så kom han innom meg med nøkkelen, så spurte jeg han om han mente det ha sa igår. Så sa han "kan vi ikke snakke om det en annen dag?". Og da bare tenkete jeg "EH!!!". Sendte han en melding hvor jeg sa at han ikke kan komme ut til meg for å si at jeg skal bli sammen med han, la meg tro vi er det,også er vi det ikke alliavel. Hva er det han tenker med liksom? Han svarte "det er klart jeg er usikker, det går ikke plutselig over selvom du tvinger meg til å bestemme meg". Altså.. What? For det første, så har ikke jeg tvingt han til noe som helst, og for det andre, så er det en selvfølge at jeg vil vite om vi blir sammen eller ikke. Eneste forskjell med dette forhold greiene, er at vi faktisk er sammen, bare han ikke klarer å kalle meg for kjæresten sin. No orker ikke jeg mer, og jeg gidder ikke kjempe for han mer. Vis han vil miste meg pga han ikke har troen på oss, og fordi han er redd for å bli såret, så er det hans tap. Bare trist han ikke tørr ta en sjanse. Å ta sjanser er en ting som ligger innuder hva livet dreier seg om. Men det er greit. Jeg gir opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 22. februar 2010 #40 Del Skrevet 22. februar 2010 Fakarten heller, Titt! Dette er kjedeli lesestoff! Av og til forstår jeg ikke hva mannfolk tenker med. Eller om de i det hele tatt har hjerte og/eller hjerne. Dette var ikke for å rakke ned på noen, men en tanke som jeg av og til har. Han må jo forstå at du blir forvirret og såret og lei deg. Tror han at han er gud som kan leke med deg? Tror han at han er laget av gull? (Beklager Titt, men no er jeg sint) Kanskje det er på tide å sette hardt mot hardt og skjære igjennom og si at du ikke kan godta dette, at det rett og slett ødelegger deg! Eg kommer til å daue av dårlig samvittighet hvis du faktisk gjør det og det går rett på skauen, men hvor lenge skal fyren drive å pine deg????? Men det skal du vite, Titt, du er en fantastisk, skjønn jente, som jeg absolutt unner det aller,aller beste!!! Hvis et mannfolk kan være så dum, vet han ikke sitt eget beste, og fortjener deg ikke! Vil bare tilføre: Jeg har stort sett ikke noe i mot verken M, eller mannfolk generelt, men det er på tide noen sier det rett ut, og ja, det skjedde en mandag kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå