Gå til innhold

I would rather die standing, than live on my knees!

TittTitt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei pusen :hoppe: No savnet jeg å kakkle med dere at jeg måtte komme tilbake :sjenert: Skal ikke du på konsert idag på kvarteret? De har åpning idag, datarock :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hvordan går det med deg? Gratulerer med ny dagbok. :duskedame:

Jeg har savnet deg. :hug:

Er det åpning på kvarteret? Det har jeg ikke fått med meg engang, eller jo. Jeg tror en venninne sa noe om det, men så glemte jeg det. :klaske:

Skal du dit? Det frister ikke masse å gå ut når det er så :fryser: sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går bare bra her, er på leilighet jakt og det er et helvete. Mildt sagt. Jeg har jo hun her hunden min, og da sier alle nei. Har en stor og farlig hund. Sånn ca 1,5 kg veier hun :)

Ja jeg skal, gleder meg. Har aldri hørt musikken deres tror jeg. Vet bare at eksne min er kompis med broren til han ene i bandet. Han er vist narkoman og greier, så de har laget en sang til han eller om han. Sier ihvertfall eksen.

Er kjempe kaldt ute. Men skal bare løpe ut av bussen og bort dit. Er første mann til møllen, så vi skal være tidlig ute for å få billett. Tenker det bli venting på garage imens :)

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X (kryssete fingre) for at du finner en leilighet med tillatelse til :hund: snart. Noen dyrevenner må det jo være der ute. :jepp:

Jeg har :digge: musikken til Datarock, tror jeg. Hvis ikke jeg husker feil så varmet de opp for Coldplay i sommer, og da var jeg på konserten. Ikke min musikksmak, men det de var flinke til å underholde. Så du får det sikkert veldig kjekt. :jepp:

Med meg går det relativt bra. Det går litt opp-og-ned, men alt i alt så har jeg det greit. :)

I morgen skal jeg treffe en venninne som jeg ikke har sett på en måned, og vi skal :spise: og :skravle:.

Jeg har også "mistet" en venninne, for vi har vokst fra hverandre. Eller hvis jeg skal være ærlig så har jeg vokst fra henne. Det er dumt, men det er sånn som skjer.

På tirsdag reiser jeg til Praha! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh jeg har alltid hatt lyst å reise til Praha, der skal jeg dra!

Nei, det ble ingen datarock igår. Vi kom utenfor kvarteret kl 21, da var det ca 10 stykker i køen, og vi fikk ikke komme inn før kl var 22. Så det gadd vi ikke. Litt kjipt da, men. Jeg spurte vakten om hvor mange som allerede var inne, de hadde sånn gjesteliste å greier. Og det var langt over 200. Var litt over 300 billetter. Kjipt at det skulle være sånn, men men. vi gikk tilbake på garage og det varkjekt. Traff kjentfolk og sånt, så det var koselig. Kom hjem litt før 2 og stupte rett i køys, skikkelig trøtt. Var bråk på bussen da, en kurder fyr som absolutt skulle slåss med en stakkars mann som var helt uskyldig, jeg ble så forbanna til slutt at jeg snudde meg til han og så "no holder du kjeft" :hakeslepp: Haha, han ble helt paff og begynte nesten å stamme. Jaja tidig det :)

Ellers så er det driiiit irriterende å gå aleine i byn, spessielt i helgene når folk er fulle, er søren med umulig å gå i fred, og enkelte mannfolk tar ikke et nei for et nei heller. Skjønner det ikke jeg, de blir så innpåslitne at det er ekkelt.

Tror alle vokser fra venner, jeg har vokst fra mange, og gått fra mange. De man vokser fra er jo selvfølgelig kjipt. Men er no kjekt du skal treffe hun du ikke har sett på en mnd da :)

Hunden min er ikke helt bra tror jeg. Hun får sånne rare rykninger. Ligger og står i sengen så bare hopper hun til og får skikkelige rykninger. Lurer på hva det er. Kansje hun har en eller annen sykdom. Så har hun hatt diaré i natt og no isted kastet hun litt opp. Men det var ikke akkurat spy, var mer skom, som hun spiste igjen :sjokk: Gidde hun vann og no sover hun. Til uken skal jeg ta hun med til doktor og få sjekket hun, ta noen tester og sånt. Vet at hunder kan få diabetes og sånt, kansje min hund har parkinson :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt at det ikke ble noen konsert. :troest:

Det var bra du koste deg på Garage da. :jepp:

:enig: i at noen er for innpåsliten, særlig når de er :bond: (tegnet jeg bruker for full). Selv drikker jeg ikke på fester eller når jeg går ut på byen, kanskje en liten :ol: men det blir jeg ikke :bond: av og da legger jeg ekstra merke til hvor teite noen er når de er full.

:klappe: for at du kjeftet på mannen! Det var skikkelig tøft av deg. Du fortjener :dagens-rose: for det.

Jeg krysser fingrene for at :hund: blir frisk snart og at det ikke er noe alvorlig. Stakkars liten! :troest:

Nå skal jeg :kokk: havregrøt for jeg kom på at jeg ikke har spist frokost ennå, enda jeg har vært våken siden klokken 10.00.

Ha en fin dag TittTitt. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug::vinke: TittTitt

og gratulerer med ny dagbok :smilyblomst: Bra du er tilbake, har jo lurt på hvor det ble av deg.

Det er ikke så enkelt å få leiliighet når man har :hund: ,sånn er det her jeg bor også. Ikke gi opp, det ordner seg nok :jepp:

Stakkar vofsen som er er syk da :kose: håper du finner ut hva som plager henne og at hun blir frisk fort.

Må si meg enig med The Kitten, det var veldig tøft gjort av deg å kjefte på denne mannen. :roser: til deg fra meg.

Ha en fin lørdag TittTitt :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Uff da, stakkars lille vofsen :tristbla: Får håpe hun blir frisk igjen snart.

Er alt bra med deg ellers da? Hvordan går det med kjærligheten? :)

Min lille spire vokser seg stor og sterk. Den er ca 7 cm lang fra hodet til rumpa nå. Alt er bra. Men jeg har muligens fått bekkenløsning :( Skikkelig vondt i rumpebeinet, og litt nedover det høyre låret. Skal til fysioterapeut på tirsdag, så da får vi se :)

Håper du har hatt en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pupsi:) Jeg tok meg tid igår og leste et par sider i boken din. Fått med meg dette bekkengreiene, ikke bra. Håper det går over da :kose:

Igår så jeg Avatar, i 3D vel å merke, men fy faen for en film. Jeg er helt forelsket. Den ar helt nydelig. Jeg gråt og lo om hverandre. Den var bare helt fantastisk fin på alle områder. Har dere sett den?

Var først hos en venninne igår for å gi bursdagspresang, det ble hun gla for, og da ble jeg gla. Fikk masse små plukk som er kjekt å ha:) Det gikk en mann med meg igår da jeg gikk av bussen, han var fra Tyrkia. Han spurte meg om en undergrun var stengt eller åpen. Dum som jeg er så sier jeg "nei jeg tror den er åpen, jeg skal gå der selv" Han abre "åååhja". Og da fik jeg helt noja. tenkte at that's that. No blir jeg banket ned, ranet, voldtatt og drept :ler: Men faen da, han kan ikke bare kome sånn å skremme meg. Begynte å spørre hvor jeg skulle, om jeg hadde kjæreste og hvor han var. Så begynte han å bable om den tyrkiske kultur om at det er så strengt og kvinner ikke får lov til det og det, da blir de drept. Jeg bare så super snill ut hele tiden og nikket og sa "mmhmm" :sjokk: Men han var vist snill, han skulle bare på bingo :fnise:

Men fy søren så noja jeg har av å gå ute aleine, spessielt når folk er bak meg, får helt vondt inni meg jeg. Må ofte late som jeg leiter etter noe i vesken sånn at de kan gå forbi osv. Blæ!

Men avatar.. AHH!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titten lurer på når Idnar kommer til å se at jeg er tilbake? :strix:

Men no har jeg stresset med å få leilighet siden jeg og N flyttet fra hverandre, og fy faen det er ikke lett! Siden jeg har en sånn stor og farlig hund, så er det ingen som vil ha meg. Etter tips fra en på jobben så hengte jeg opp slike lapper over alt der jeg skrev litt om meg, at jeg hadde hund og pris klasse ol. La til og med noen lapper oppi postkasser til folk. Er jo mange rundt om kring der jeg jobber som har leilighet/hybel i huset sitt, men som ikke leier ut. Men no fikk jeg melding av en dame, hun har en hybel vis jeg fremdeles var interessert. Det er jeg jo, men no har jeg begynt å leke med tanken om å flytte mot østlandet, nærmere en veldig god venninne av meg. Jeg har ikke fast jobb, u,ulig å få leilighet, jeg og M kommer ingen steder og min mor er syk og umulig å håndtere på en normal måte. Jeg har jo endel venner her, men har også venner der jeg kansje vil flytte. Hun venninnen min kunne hjelpe meg sikkert i slutten av mars. Vet ikke hva jeg skal jeg. Hadde vært deilig å begynt på nytt, med helt blanke ark, men er også vondt å dra fra folk.

What to do?

Skal ihvertfall (kansje) på visning på den hybelen jeg fikk melding om no, kan jo være den er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er jeg litt sliten og veldig kald. Jeg kom nettop inn døren for et par timer siden, og hadde ikke før tatt av meg skoene så ringte tlf min. Ang en visning. Jeg hadde avtale med de imorgen til søndag om visning, en av de dagene, men så ringte hun isted og sa det var så mye som skjedde hos de at det passet best idag, altså isted. Så da måtte jeg ut igjen. Var mor og datter som møtte meg og de var kjempe hyggelig, og moren likte tydeligvis å prate :fnise: Hybelen var super fin. Det første som slo mot meg var masse rosa ting :hoppe: Var ganske greit der, til en veldig billig penge. Alt var eget. Og hage som hunden min kan hoppe i. Ingen depositum og ingen oppsigelse. Forklarte at det var godt mulig jeg skulle flytte østover og de hadde full forståelse for det. Virket veldig snille:)

Jeg ser etter leiligheter østover og jobber. Men hun venninnen min som bor der jobber i helsevesenet og de trenger alltid folk i de yrkene. Kjenner jeg har et stort behov for trygghet og "faste" rammer rundt meg. Litt lei og sliten av å gå rundt og ikke vite noenting.

I de siste dagene har det vært sol her og grei temperatur, men virker som den falt litt ned no, pluss at det begynte å snø igjen :sur: Var klar for våren no jeg!

Menneee.. Idnar?!? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yej, det er fredag og det er moring og klar for frokost:) Jeg har sovet hos M i natt :sjenert: Han er no virkelig god han der, men jeg blir av og til litt satt ut. Han har begynt å holde meg i hånden no da, når vi er ute. Det er noe kjærester gjør. Men jeg elsker det, selvom det er griseflaut, jeg blir så flau og sjenert. Også kaller han meg for pus. Jeg tenker av og til "no blir vi sammen". Men så blir vi ikke det, og da blir jeg litt forvirret. Han viser jo absolutt alle kjærestetegn som det går an å vise.

Ellers fikk jeg hybel etter jeg hengte opp lapper rundt om kring i butikker ol, så da tenkte jeg at det kan jeg jo gjøre mot østlandet og. Virker som det er lettere på den måten enn å leite på finn.no.

Min gode venninne som jeg jobbet sammen med ble sammen med en annen fyr vi jobbet med, de er super søte. Han er en god kamerat av meg da,festet mye med han, og han er sånn typsik "æsj, romantikk. pøøh!!" :ler: Hun skulle på besøk til han, og da kom de til å bli sammen, det lå jo i kortene liksom. Men han er så nervøs av seg at han ikke tørde å ta initiativet til det face to face, så han hadde svart henne på en melding og skrevet noe som "blablalba, kjæresten min". SWEET!!! :rødme: Jeg syntes no det var super herlig:)

Men no er det frokost =)

Heeyhey

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å smiler litt for meg selv jeg TittTitt, kjenner meg igjen i mye av det du skriver (fra jeg selv var på din alder)

Du er så søt atte :)

Ha en flott helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...