Gjest Tutta21 Skrevet 4. februar 2010 #1 Del Skrevet 4. februar 2010 Hei! Jeg er en jente som har brukt Yasmin p-pille i ca 3 år, og har alltid fått mensen 2 dager etter sist pille tatt. Men nå sist gang fikk jeg den ikke før fjerde nesten femte dagen! Og når jeg først fikk den var den mye svakere enn vanlig og varte ikke like lenge heller... Blitt litt bekymret her jeg... Burde jeg ta en graviditetstest eller kan det ha andre grunner? Samme måned klarte jeg å ta to piller på en dag, men fortsatte med pille neste dag, kan det ha noen sammenheng? Håper på svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2010 #2 Del Skrevet 4. februar 2010 Hei! Jeg er en jente som har brukt Yasmin p-pille i ca 3 år, og har alltid fått mensen 2 dager etter sist pille tatt. Men nå sist gang fikk jeg den ikke før fjerde nesten femte dagen! Og når jeg først fikk den var den mye svakere enn vanlig og varte ikke like lenge heller... Blitt litt bekymret her jeg... Burde jeg ta en graviditetstest eller kan det ha andre grunner? Samme måned klarte jeg å ta to piller på en dag, men fortsatte med pille neste dag, kan det ha noen sammenheng? Håper på svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2010 #3 Del Skrevet 4. februar 2010 Ta en graviditetstest for å være på den sikre siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mona Skrevet 2. august 2010 #4 Del Skrevet 2. august 2010 hei Jer lurer på en ting, jeg glemte og ta p-pillen min 2 dager etter samleie, burde jeg da tatt en test ? Jeg tok pillen dagen etter, men så glemte jeg den, den "andre" dagen. Jeg tok pillen med eg gang jeg kom på det. men det var ikke før 7-tiden om kvelden. og til vanlig tar jeg den 7-hall 8 om morningen. håper på svar, helsing bekymert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå