Gå til innhold

Lange øyenvipper...?

HellyBelly

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne ha litt mer feminine øyne, hvis dere skjønner. Vippene blir ikke så værst hvis jeg tar på et ekstra lag en stund etter det første strøket, men det burde vel ikke være nødvendig?!

Gi meg tips på den beste mascaren. Tjukke og lange vipper - yeah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt at Kanebo 38 degrees (finner IKKE gradetegnet) er veldig bra og det er MANGE som har rost den. Har selv ikke prøvd den ennå, men kommer nok til å teste den etterhvert.

Jeg bruker den nyeste fra Maybelline - og jeg synes den er veldig bra. Den som har såkalt 3D effekt...hehe. Funker greit.

Jeg tar først - nøysommelig - et lag, så lar jeg det tørke litt. Etter det bruker jeg vippetangen og så tar jeg et lag til. Da blir de både fine og lange.

Har lange nok øyenvipper, men de synes jo ikke uten litt "øyensverte" ......

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Kanebos 38° gir egentlig ikke noe særlig volum eller lengde. Det er ikke så mange mascaraer som gir begge deler ved kun ett strøk.

Verdt å prøve er Biotherms Open Eyes og Maybellines Volum'Express. Min personlige favoritt er Helena Rubinstein Spectacular Mascara.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med Tuji om at Lancome Definicils er bra hvis du vil ha lange øyenvipper.

Fikk den til bursdagen og prøvde den for første gang på mandag. Jeg tuller ikke når jeg sier at øyenvippene rakk opp til øyenbrynene! :ler:

Men jeg må jo nevne at jeg har lange øyenvipper fra naturens side!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er avhengig av Lancômes Flextencils. Et lurt triks for pene vipper er å først bruke vippetang (- bør brukes før mascara ettersom vippene lett kan knekke og resultatet ikke holder så bra hvis du gjør det etterpå), deretter tar du først et strøk mascara på oversiden av vippene, og et strøk på undersiden rett etterpå. Jeg pleier å vente litt og ta ett lag til. En tynn strek sort eyeliner langs vipperøttene får øyenvippene til å se tettere ut. Du kan også prøve å ta masse sort kajal på våtkanten nede, deretter kniper du øynene forsiktig igjen et par sekunder slik at kajalen farger over på våtkanten oppe - dette får også vippene til å se tettere ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er et gammelt tips, men for ekstra effekt av vippetangen kan man gjøre slik: Begynn helt ytterst på vippene, klem til i noen sekunder, flytt så vippetangen lenger inn, ca på "Midten" og gjør det samme, tilslutt flytter man den lengst inn og holder en stund der også. Dette funker i alle fall for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lange vipper, men når jeg tar på meg Elisabeth Ardens crul, da blir de skikkelig lang og krøller seg oppover. Den kan anbefales... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finner IKKE gradetegnet

Hold Alt inne og trykk 0176 på det numeriske tastaturet. ;)Alle mulige andre tegn.

Når det gjelder mascara har jeg dessverre ikke noe supertips. Kanebo 38° er the one and only for meg, den gir ikke noe volum å snakke om, men det er jeg ikke ute etter heller. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I nyeste Elle (UK) presenterer de 11 skjønhetsprodukter som "will change you life for ever". Et av dem er MagnaScopic Maximum Volume Mascara fra Estée Lauder, som ifølge journalisten vil gi vippene en seriøs, glamourøs form... Har ikke prøvd den, men vil vurdere den når min nåværende mascara går tom.

Noen som har erfaring med den?

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

noen som har tips for motsatt vei? :)

(nei ikke klipping ekke aktuelt)

jeg er en gutt på 18, og det ekke spess kult å ha de lengste vippene,

av alle, inkl jentene..

dette er egnetlig ikke et seriøst spørsmål, siden jeg vet godt at hår ikek går inn i huden igjen :P

kansje heller bare for å få det ut.

off topic:

alt+248 gir også °

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har tips for motsatt vei? :)

(nei ikke klipping ekke aktuelt)

jeg er en gutt på 18, og det ekke spess kult å ha de lengste vippene,

av alle, inkl jentene..

dette er egnetlig ikke et seriøst spørsmål, siden jeg vet godt at hår ikek går inn i huden igjen :P

kansje heller bare for å få det ut.

off topic:

alt+248 gir også °

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...