vidvandre Skrevet 4. februar 2010 #1 Del Skrevet 4. februar 2010 Dette er vel strengt tatt er kontaktannonse, men den var morsom så jeg tester Var litt sjarmis eller? (Funnet via twitter, the home of strange links) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 4. februar 2010 #2 Del Skrevet 4. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest :) Skrevet 4. februar 2010 #3 Del Skrevet 4. februar 2010 "Straffehåndtak", hæærlish ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 5. februar 2010 #4 Del Skrevet 5. februar 2010 OMG Her la vi ikke skjul på noe nei haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebra Skrevet 6. februar 2010 #5 Del Skrevet 6. februar 2010 hahah han var morsom.men tror dere ikke det kan være ett pr stunt eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #6 Del Skrevet 6. februar 2010 hahah han var morsom.men tror dere ikke det kan være ett pr stunt eller noe? Hm... jeg tror ikke det, for han virket så ekte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. februar 2010 #7 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) ...så ut som om han hadde det veldig kaldt i leiligheten sin. Endret 6. februar 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. februar 2010 #8 Del Skrevet 6. februar 2010 bra annonsegreie, enten det nå var for Tor eller hammer'n eller begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 6. februar 2010 #9 Del Skrevet 6. februar 2010 Haha. Tydelig gått som en farsott denne - 107,000 treff... på ganske kort tid. Jeg tror det bare er tull. Men jeg tror også at det er kommet en del eposter til godest Tor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hjertesukka_* Skrevet 6. februar 2010 #10 Del Skrevet 6. februar 2010 Syns ikke den var morsom overhode jeg da, bare flau og teit. Enten det var spøk eller alvor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linnea Skrevet 6. februar 2010 #11 Del Skrevet 6. februar 2010 Haha. Tydelig gått som en farsott denne - 107,000 treff... på ganske kort tid. Jeg tror det bare er tull. Men jeg tror også at det er kommet en del eposter til godest Tor Hehe, ja det er bare tull. Han heter egentlig noe annet, var et intervju med han på radioen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå