Gå til innhold

Til dere menn

Fremhevede innlegg

Gjest MikeWaters
Skrevet

Antall sexpartnere er ikke viktig for meg, men jeg er opptatt av hvor mange og enda viktigere hvor lange hennes forhold har vært.

Jeg ville vært skeptisk til å involvere meg med noen på min egen alder som hadde lite eller ingen erfaring fra forhold. Hvor mange hun har pult imellom forholdene er revnende likegyldig så lenge hun har testet seg og er frisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
vi har ikke sagt noen tall til hverandre, men vet ca hvor mange kjærester vi har hatt.

pluss noen ons da har man ca tallet.

men jeg er enig i at man ikke trenger å ta det opp.

og hvis man føler at man må si noe, og man er ukomfortabel med tallet sitt, kan man ljuge.jeg er komfortabel med tallet mitt så jeg synes at jeg ikke trenger å si noe annet enn "helt passe".

basta;)

Ja, da er vel heller grunnen til å dumpe deg at du er en umoden drittunge som ikke har egne meninger/kan stå for egne valg - de som juger altså. :filer:

Endret av kristian82
Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg ville vært mer skeptisk til en ektefelle som hadde ingen eller veldig få før meg. Ser på det som en fordel at motparten har fått testa litt og rast fra seg på en måte før en slår deg til ro i det som skal være et livsvarig forhold.

Skrevet
Jeg ville vært mer skeptisk til en ektefelle som hadde ingen eller veldig få før meg. Ser på det som en fordel at motparten har fått testa litt og rast fra seg på en måte før en slår deg til ro i det som skal være et livsvarig forhold.

Det er jo ikke alle som har noe behov for å "rase" fra seg da, for noen, tro det eller ei, er ikke en drøss av uforpliktende sex med ukjente folk så veldig interessant. I alle fall ikke 15-30 ganger på 3-4 år.

Men handler jo om å finne likesinnede. Jeg passer best med damer som tenker som meg, mens andre tenker ulikt og passer bedre med andre type damer.

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Dama mi kunne hatt så mange hun bare ville før meg, men jeg hadde helst sett at hun holdt det for seg selv. Noe trenger jeg ikke vite, og derfor spør jeg ikke.

Det er lett å si at man hadde taklet det helt fint, men hodet opererer på rare måter noen ganger. Om det gjør meg barnslig eller noe, så får det vel bare være.

Skrevet

Ts, bare det at du stiller spørsmålet sier vel sitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...