Gjest blæ Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Har hatt sex med 16 ulike menn før min mann. Hva synes dere om det? Selv synes jeg det er helt normalt, men det er ikke alle som gjør... Takk for alle seriøse svar!
Henkie Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Har hatt sex med 16 ulike menn før min mann. Hva synes dere om det? Selv synes jeg det er helt normalt, men det er ikke alle som gjør... Takk for alle seriøse svar! Det er vel ikke noe UNORMALT ved det, men det er nok over gjennomsnittet. Kommer litt an på. Er du 19 er det mange. Er du 35 er det vel ikke så voldsomt. Uansett er det vel mannen din du elsker, og de andre tilhører fortiden. Jeg hadde ikke brydd meg særlig.
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 Avhenger jo av hvor gammel du er. Er du 20, syns jeg det er mye, er du 40 er det ikke mye. Men uansett, det er jo bare din sak, og du trenger ikke bry deg om hva andre syns.
sexomaniac Skrevet 4. februar 2010 #4 Skrevet 4. februar 2010 (endret) Åååh, spennende spørsmål, jo flere elskere og sexpartnere hun hadde hatt før meg, jo bedre. Jeg er av den typen som hyller jenter og damer med mange sexpartnere. Sexomaniac Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Endret 4. februar 2010 av Skya
vidvandre Skrevet 4. februar 2010 #5 Skrevet 4. februar 2010 Ikke så nøye Er færre enn jeg har hatt selv.
Gjest ts Skrevet 4. februar 2010 #6 Skrevet 4. februar 2010 Er ikke 19, heller det andre tallet du nevnte. Vet at han har hatt ca like mange som meg. Så det så. Viktigst at man klarer å holde fingrene hjemme når man er gift og at man er fri for sykdommer og ikke har ødelagt ryktet sitt. Har en kvinnelig bekjent som har hatt sex med over 150 menn. Hun sier at dette har voldsomme konsekvenser for psyken hennes. ... Ærlig talt, hvis jeg bare hadde hatt 3 å sammenligne så hadde det vært litt kjedelig for meg selv;) Gjennom min erfaring vet jeg blant annet at min mann er en utmerket sexpartner for meg. Det kommer an på kjemien. Noen menn kan være veldig usexuelle.
SMann Skrevet 4. februar 2010 #7 Skrevet 4. februar 2010 Greit med noenlunde balanse...at begge har hatt en tilsvarende bakgrunn. Hvis den ene ikke har hatt noen og den andre har hatt mange kan nok det være et problem....
kristian82 Skrevet 4. februar 2010 #8 Skrevet 4. februar 2010 Har hatt sex med 16 ulike menn før min mann. Hva synes dere om det? Selv synes jeg det er helt normalt, men det er ikke alle som gjør... Takk for alle seriøse svar! Hadde jeg truffet deg når jeg var 35 og du var 35, så hadde jeg vel - syns det var litt mange - men hadde akseptert det. Truffet deg når du var 23 år, hadde det vært uaktuelt. Viktig at man har likt syn på intimitet og sex og følelser skal man være kjærester - syns nå jeg.
Gjest Gjest1 Skrevet 4. februar 2010 #9 Skrevet 4. februar 2010 Interesser ikke meg, så lenge du ikke utbroder noe.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2010 #10 Skrevet 4. februar 2010 Ikke for å være altfor politisk korrekt her, men spiller det noen rolle? Jeg tipper din mann elsker deg for den du er, og da tar han den delen av deg og. Resten av verden trenger aldri vite antallet, og du trenger isåfall ikke bry deg om hva de mener? Forøvrig har jeg ligget med mange flere enn deg og har enda ikke en ektemann i sikte. Men samtlige menn jeg har vært med har elsket at jeg er så kåt, hemningsløs og vanvittig god i senga - så da får de ta med "høyt" antall sexpartnere på kjøpet. Jomfruen med enorm sexlyst, villighet til å teste alt og skills til å deepthroate etc finnes bare ikke.
Chandler Bing Skrevet 4. februar 2010 #11 Skrevet 4. februar 2010 Jeg synes ikke det var spesielt mange, og skjønner ikke at det skal være problematisk for noen... Skulle jeg giftet meg, ville det vært viktigere - i et seksuelt perspektiv - at hun kunne sine ting og hadde en sunn (dvs. god) apetitt på å suge, elske og var villig til å gjøre mange herlige ting. Sex CV'en hennes hadde ikke vært min sak.
Pjukset Skrevet 4. februar 2010 #12 Skrevet 4. februar 2010 Skjønner ikke hva slags rolle det spiller hvor mange partnere en har hatt, så lenge man ikke selv lar seg definere av det.
Faithy Skrevet 4. februar 2010 #13 Skrevet 4. februar 2010 Nå er ikke jeg mann og skal vel egentlig ikke svare her. Men må si jeg er litt overrasket over svarene. Er dere menn virkelig ærlige i svarene her?
Lapetos Skrevet 4. februar 2010 #14 Skrevet 4. februar 2010 Hvor mange partnere en person har hatt før meg har ingenting å si.
Chandler Bing Skrevet 4. februar 2010 #15 Skrevet 4. februar 2010 Nå er ikke jeg mann og skal vel egentlig ikke svare her. Men må si jeg er litt overrasket over svarene. Er dere menn virkelig ærlige i svarene her? Jeg er iallfall dønn ærlig - tipper det samme gjelder de andre som har svart. ..og det kommer også til å gjelde når jeg når jeg nå etterhvert skal ut på sjekkemarkedet igjen... Så til dere jenter med litt flere kryss på sengestolpen enn snittet - bekymre dere ikke
vidvandre Skrevet 4. februar 2010 #16 Skrevet 4. februar 2010 Nå er ikke jeg mann og skal vel egentlig ikke svare her. Men må si jeg er litt overrasket over svarene. Er dere menn virkelig ærlige i svarene her? Ja, antall partnere har ingenting å si. Men man kan selvfølgelig synes det er ubehagelig å bli sammenlignet, da.
Gjest Alexander29 Skrevet 5. februar 2010 #17 Skrevet 5. februar 2010 Skjønner ikke hva slags rolle det spiller hvor mange partnere en har hatt, så lenge man ikke selv lar seg definere av det. Hørte jeg noen rope kvasi-intellektuell? Du er til å gråte av! Nå er ikke jeg mann og skal vel egentlig ikke svare her. Men må si jeg er litt overrasket over svarene. Er dere menn virkelig ærlige i svarene her? Nå er det jo IKKE alle menn som sier at det er ok her da. Å representativt kan man ikke trekke slutningen av at det er, med de få svarene her. Jeg hører i alle fall til kategorien som ikke hadde likt det og syns det er for mange. Eneste guttene jeg kjenner som mener det motsatte, er de som gjerne har 20-60 sexpartnere selv. De må da naturlignok akseptere at kona deres har 16 eller 36.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2010 #18 Skrevet 5. februar 2010 Ikke for å være altfor politisk korrekt her, men spiller det noen rolle? Jeg tipper din mann elsker deg for den du er, og da tar han den delen av deg og. Resten av verden trenger aldri vite antallet, og du trenger isåfall ikke bry deg om hva de mener? Forøvrig har jeg ligget med mange flere enn deg og har enda ikke en ektemann i sikte. Men samtlige menn jeg har vært med har elsket at jeg er så kåt, hemningsløs og vanvittig god i senga - så da får de ta med "høyt" antall sexpartnere på kjøpet. Jomfruen med enorm sexlyst, villighet til å teste alt og skills til å deepthroate etc finnes bare ikke. Ja,noen menn setter jo pris på at dama dems har sugd to hele fotball lag for å øve. Da er hun jo i alle fall flink når hun skal suge sin "heldige" utkårede. Andre menn foretrekker at hun heller øver på ham.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2010 #19 Skrevet 5. februar 2010 Jeg tror at en mann som henger seg opp i slik er en mann som innerst inne er ganske usikker på seg selv. Forøvrig, jug. Åssen skal han kunne få vite sannheten om du ikke foreller ham det? Eller enda bedre, hvorfor ta opp temaet i det hele tatt??
Gjest ts Skrevet 5. februar 2010 #20 Skrevet 5. februar 2010 vi har ikke sagt noen tall til hverandre, men vet ca hvor mange kjærester vi har hatt. pluss noen ons da har man ca tallet. men jeg er enig i at man ikke trenger å ta det opp. og hvis man føler at man må si noe, og man er ukomfortabel med tallet sitt, kan man ljuge. jeg er komfortabel med tallet mitt så jeg synes at jeg ikke trenger å si noe annet enn "helt passe". basta;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå