Gå til innhold

Finnes disse karene ennå?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er hjemmeværende, veldig mye glad men sier ifra når jeg er missfornøyd. Synes selv jeg er veldig morsom og finner på mye rart, er vel fordi jeg er ung ennå. 21. Er ganske direkte ang følelser, men sjenert i det offentlige. Jeg drikker ikke med mindre det er en veldig spesiell anledning, røyker ikke, lager matpakke om det skulle trengs, og middag så og si hver dag hele året. Men skjeier gjerne ut med restaurantbesøk eller fastfood (ikke mcdonalds og tilsvarende). Jeg liker å jogge og holde meg i form og elsker naturen, men krever at mannen gjør nogenlunde det samme mtp helse.

Jeg liker å ha det ryddig rundt meg, og kan oppføre meg litt "mamma", mine exer har vel alle sagt at de har følt seg veldig avslappet rundt meg. Men, roter mannen som bare det kan det smitte på meg, og jeg kan bli lat en liten periode før jeg tar meg i skinnet og begynner på nytt.

Familien min trenger du ikke se mye av da jeg ikke har supergod kontakt med de av div grunner. Men jeg har artige eldre brødre og søstre som jeg ser iblant. Jeg har heller ikke mange venninner jeg chitchater med, siden jeg trives best med meg selv og min mann.

Er absolutt ikke en damedame selvom jeg er veldig feminin og sminker meg og steller håret. Jeg har bred kunnskap innen det meste, og forstår feks hvilken bil du snakker om om du sier alt fra hyundai H1 til bugatti veyron. Er også generelt glad i sex. Gjerne med litt slåing og sånt, og vil helst ikke ha lavere drift enn 1 gang i uka.

Ang ferier, så trives jeg i skandinavia. Jeg er ikke en syden person, og livet i ei campingvogn eller bakpå en harley passer meg bedre.

Så finnes det menn som verdsetter damer som meg, og helst har da 30k + i måneden så man kan leve litt fritt? Jeg får dårlig samvittighet om jeg bruker penger på meg selv, og jeg er flink med økonomi, så jeg er ikke ute etter å bruke penger på nye klær hver måned. For meg kan en lastebilsjåfør være toppen, spesielt om jeg får sitte på (er ingen jåle og elsker livet i kjøretøy), eller man kan gjerne jobbe på nordsjøen så lenge jeg får endel oppmerksomhet når han er hjemme, eller bonde. Bryr meg egentlig ikke så sable mye om hvilket yrke, så lenge mannen trives.

Hehe, spesielt innlegg dette gitt :) Men jeg har letet lenge nå, uten å finne en kar som dette. Leter kanskje på feil sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det hadde hjulpet å komme seg i jobb/studier, slik at du slipper å leve på en mann? Det er vel også et av de stedene flest finner kjærligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trives slik jeg er nå, og har litt gammeldags tankegang. For meg er husarbeidet jobben min, og jeg vil bruke fritiden på mannen, ikke rydding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_pasta_*
Jeg trives slik jeg er nå, og har litt gammeldags tankegang. For meg er husarbeidet jobben min, og jeg vil bruke fritiden på mannen, ikke rydding.

Menn liker slike tankegang! Men som arbeidsledig blir det nok ikke lett for deg å finne en. Det er bedre å jobbe/studere FRAM til du kaprer mannen. Starter du et slikt liv før du treffer ham, vil han bare tro du er lat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn liker slike tankegang! Men som arbeidsledig blir det nok ikke lett for deg å finne en. Det er bedre å jobbe/studere FRAM til du kaprer mannen. Starter du et slikt liv før du treffer ham, vil han bare tro du er lat.

Takk for tips :)

Jeg kan vel alltids se meg om etter noe jeg kan gjøre, og håpe på det beste. Men hva med frivillig arbeid, teller det? Da er jeg ikke "lat" på samme måte eller? For det er noe jeg kunne gjort så absolutt. Røde Kors o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips :)

Jeg kan vel alltids se meg om etter noe jeg kan gjøre, og håpe på det beste. Men hva med frivillig arbeid, teller det? Da er jeg ikke "lat" på samme måte eller? For det er noe jeg kunne gjort så absolutt. Røde Kors o.l.

Tror du hadde vært litt mer attraktiv om du hade fått deg en betalt jobb slik at du ikke trengte å bo hjemme hos mamma og pappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så finnes det menn som verdsetter damer som meg, og helst har da 30k + i måneden så man kan leve litt fritt?

Tenk om du selv satset på utdanning og jobb så du selv kunne tjene dine 30k i måneden? Da slipper du å være avhengig av en mann, og om du finner en - tenk så fritt dere kan ha det med dobbelt så mye penger?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du hadde vært litt mer attraktiv om du hade fått deg en betalt jobb slik at du ikke trengte å bo hjemme hos mamma og pappa.

Bor ikke hos mor eller far, og lever ganske selvstendig. Noe jeg har gjort siden jeg var 15 år.

Altså, jeg bryr meg ikke så mye om penger og lagde ikke dette innlegget for å få feminister på nakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bor ikke hos foreldrene dine, er ikke student og har ikke jobb? Hvordan i all verden klarer du deg økonomisk?!

Jeg har nok penger til å klare meg et par år, ikke at du har spesielt mye med det å gjøre, og ei er det relevant for det tråden ble laget for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ferreste menn ønsker ei dame som ikke jobber eller har studert, fordi dette sender ut signaler om at hun er lat. En del menn kan gjerne øsnke seg ei hjemmeværende kone, MEN hun skal likevel først ha vist at hun har drift og ikke er lat. Så skal hun har barn og heller ville sette familien foran.

Ei jente i begynnelsen av 20 årene som ikke gjør noe, virker fryktelig uinteressant, lat og lite engasjert. Dette er ikke noe som tiltrekker menn, selv menn som ønsker hjememværende koner vil rygge unna på dette.

Det beste du kan gjøre er å begynne og ta noen fag, da viser du engasjement og at du faktisk ønsker å gjøre noe ut av livet ditt. Dette er viktige kvaliteter i en kone.

En gutt som er i begynnelsen av 20 årene som forteller til kompiser at dama hans ikke har gjort noe, ikke har planer om å gjøre noe og bare vil at han skal betale for livet hennes vil bli ledd av og frarådet å fortsette forholdet med henne. Dette kan funke når dere er en del eldre, og menn er mer klar til å roe seg ned ha familie etc. men i den alderen dere er blit desvererre dette sett på som latterlig. Du bør i alle fall søke deg etter en langt eldre mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror heller sityasjonen er slik:

1- Du er lat, sluttet på skolen alt for tidlig, finner ingen jobb.

En person på 21, med så lite ambisjoner/pågangsmot har ikke ett sunt forhold til virkeligheten...

2- Til nå har det å "like alt av kjøretøy" vært en stor hit hos gutter du har møtt, og vanlig er dette da det er det så å si viktigste for gutter på din alder,men etterhvert som tiden går så er det ikke kunnskap om div bilmerker menn setter høyest hos en kvinne...

3- Familieforhold, hvorfor skal det være posetivt at du har ett dårlig familieforhold? Det kan tyde på at det ligger mye underliggende problemer hos deg....

4- Du blir lat om mannen er lat, du liker alt han liker etc, ergo du er en person som lar deg styre, ikke tiltrekkende

5- Vil være hjemmeværende, vet du hva en husholdning med barn koster? svært få er i dag unnet den luksusen å slippe 2 jobber. Og hva med den dagen barna flytter hjemmefra og du sitter der med 0 arbneidserafring, blir nok inn og ut av NAV på deg resten av livet da...

Stikk fingern i jorda jente, du kan prøve å stikke unna med å basere ditt liv på en annen å håpe det går bra, men sannheten er at det er ditt liv og du bør ta ansvar for det selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror heller sityasjonen er slik:

1- Du er lat, sluttet på skolen alt for tidlig, finner ingen jobb.

En person på 21, med så lite ambisjoner/pågangsmot har ikke ett sunt forhold til virkeligheten...

2- Til nå har det å "like alt av kjøretøy" vært en stor hit hos gutter du har møtt, og vanlig er dette da det er det så å si viktigste for gutter på din alder,men etterhvert som tiden går så er det ikke kunnskap om div bilmerker menn setter høyest hos en kvinne...

3- Familieforhold, hvorfor skal det være posetivt at du har ett dårlig familieforhold? Det kan tyde på at det ligger mye underliggende problemer hos deg....

4- Du blir lat om mannen er lat, du liker alt han liker etc, ergo du er en person som lar deg styre, ikke tiltrekkende

5- Vil være hjemmeværende, vet du hva en husholdning med barn koster? svært få er i dag unnet den luksusen å slippe 2 jobber. Og hva med den dagen barna flytter hjemmefra og du sitter der med 0 arbneidserafring, blir nok inn og ut av NAV på deg resten av livet da...

Stikk fingern i jorda jente, du kan prøve å stikke unna med å basere ditt liv på en annen å håpe det går bra, men sannheten er at det er ditt liv og du bør ta ansvar for det selv!

Er lov å spørre framfor å trekke konklusjoner.

1. Har vært innom flere utdanninger og fullførte to av de tre.

2. Jeg er intressert i bil, og mekaniske fag er ene faget jeg har fullført.

3. Ikke alle har nære familiebånd, slik er det bare.

4. Hvem har sagt jeg liker alt mannen liker? Ang lat så er det å rydde etter et evigvarende svin fryktelig demotiverende.

5. Har ennå ingen planer om barn.

Nå forstår jeg iaf at det å lage en tråd på et forum er fryktelig tåpelig når folk ikke forstår at andre vil oppnå noe annet enn seg selv.

(og jeg er forsåvidt intressert i eldre menn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe du er så klisje at det er helt utrolig....

du tok mekken, fant ut at dtet ikke passet, tok så allmenn påbyggning, skulle ta høyere utdanning, men det klarte du ikke så du rullet over på ryggen....

Hmm. dårlig familieforhold, vil bli forsørget av mannen og interessert i eldre menn, heeelt sikker på at det ikke er en erstatning pappa du søker?

Ser rett og slett ikke hva du vil oppnå lille venn, slik det virker er det eneste du vil oppnå å bli avhengig av en annen person.

Men lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå forstår jeg iaf at det å lage en tråd på et forum er fryktelig tåpelig når folk ikke forstår at andre vil oppnå noe annet enn seg selv.

Det handler ikke om at vi ikke forstår, vi er bare uenige. Det må man tåle på et forum.

Du spør om slike menn finnes, vi sier at slike menn finnes mest sannsynlig ikke. De fleste menn ønker en selvstendig kjæreste som kan være hjemmeværende om man får familie, men som ellers jobber litt og er en aktiv deltaker i samfunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hehe du er så klisje at det er helt utrolig....

du tok mekken, fant ut at dtet ikke passet, tok så allmenn påbyggning, skulle ta høyere utdanning, men det klarte du ikke så du rullet over på ryggen....

Hmm. dårlig familieforhold, vil bli forsørget av mannen og interessert i eldre menn, heeelt sikker på at det ikke er en erstatning pappa du søker?

Ser rett og slett ikke hva du vil oppnå lille venn, slik det virker er det eneste du vil oppnå å bli avhengig av en annen person.

Men lykke til.

At det går ann å oppføre seg slik.

Synes du ikke skal bry deg om hva andre synes, det er personligheten din og utstrålingen de faller for! Fortsett slik du selv trives, så finner du nok en mr. right til slutt. Selv om du nok må belage deg på å finne arbeid om han ikke dukker opp, men du virker som ei oppegående dame som er klar over konsekvenser. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ferreste menn ønsker ei dame som ikke jobber eller har studert, fordi dette sender ut signaler om at hun er lat. En del menn kan gjerne øsnke seg ei hjemmeværende kone, MEN hun skal likevel først ha vist at hun har drift og ikke er lat. Så skal hun har barn og heller ville sette familien foran.

Ei jente i begynnelsen av 20 årene som ikke gjør noe, virker fryktelig uinteressant, lat og lite engasjert. Dette er ikke noe som tiltrekker menn, selv menn som ønsker hjememværende koner vil rygge unna på dette.

Det beste du kan gjøre er å begynne og ta noen fag, da viser du engasjement og at du faktisk ønsker å gjøre noe ut av livet ditt. Dette er viktige kvaliteter i en kone.

En gutt som er i begynnelsen av 20 årene som forteller til kompiser at dama hans ikke har gjort noe, ikke har planer om å gjøre noe og bare vil at han skal betale for livet hennes vil bli ledd av og frarådet å fortsette forholdet med henne. Dette kan funke når dere er en del eldre, og menn er mer klar til å roe seg ned ha familie etc. men i den alderen dere er blit desvererre dette sett på som latterlig. Du bør i alle fall søke deg etter en langt eldre mann.

Jepp... Mitt inntrykk er at de fleste menn vil ha ei jente som iallfall har en eller annen ambisjon her i livet. Det betyr ikke at du må begynne å studere medisin og være hardcore karrierekvinne, men å gå rundt og ikke gjøre noe, mens du venter på "the perfect man" er ikke akkurat direkte tiltrekkende. Faktisk vil jeg påstå at det er en smule desperat.

Jeg er selv ambisiøs (studerer og jobber relevant ved siden av), og har fått høre av gutter jeg dater/har møtt, at det som er tiltrekkende, er at jeg er ambisiøs, i tillegg til å ha konservative verdier. Den jeg ender opp med vil føle at han er spesiell, ettersom han vet at jeg klarer meg selv, og at jeg ikke velger ham fordi jeg må. Menn vil bli valgt fordi de er den rette, ikke fordi dama er avhengig av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er desverre enig i hva de fleste her sier.

Men å jobbe/studere er jo ikke bare positivt hvis man skal finne en mann, men tenk så utrolig kjedelig det må være å være hjemmeværende (og singel) over lengre tid?

Du sier du liker å være hjemme og rydde/vaske, men det finnes da grenser for hvor mye du kan rydde/vaske leiligheten, med mindre du vasker den gullren og raserer hele stedet rett etterpå, for å så vaske det gullrent igjen, og holde det gående slik hver dag, bare for å ha noe å gjøre.

Så jeg går utifra at du tilbringer resten av tiden som sofasliter eller ligge i senga og sove? Er vel ikke stort annet å finne på når alle andre er på jobb/skole, og du er hjemme alene.

Nå nevnte som sagt ikke du hva som er årsaken til at du klarer deg fint økonomisk selv om du ikke jobber, men en jeg kjenner var hjemmeværende i ett år, grunnet foreldrenes dødsfall. Selv han, klarte å komme seg på bena og ut i arbeid, fordi det ble for deprimerende og kjedelig å bare sitte hjemme. Og det vises det stor respekt av.

Du trenger ikke gå rett i fulltidsjobb. Men ta iallefall en ekstrahjelp jobb et sted. I en butikk for eksempel.

Siden du har gått mekanisk, så kan du jo søke jobb på Biltema eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...