Gjest Vampen Skrevet 4. februar 2010 #61 Del Skrevet 4. februar 2010 Å komme til et land med annen tradisjon å kreve halalkjøtt i matbutikkene som ikke er vanlig her har de ingen rett til. Tror du de hadde selgt brunost pga vi kom til de sitt land? nope. Hva de selger i Dubai driter jeg i. Vi har ingen grunn til å måtte møte utlendingenes behov hele tiden. De blir aldri fornøyde. Når man kommer til et nytt land må man leve etter de sine regler og sikker. sånn er det bare Herrejesus.. Dette er enkelt, vi lever i et demokrati. I et demokrati har alle lov til å etterlyse og "kreve" endringer de føler er viktig, riktige eller ser et behov for. Også muslimer. Muslimer kan helt uproblematisk "kreve" halalslakt i norske butikker. Jeg skriver "kreve" for et reelt krav blir det ikke så lenge det er opp til norske butikker om de ønsker å møte kravet eller ikke. Og det er det. Dette er enkelt.. butikkene kan a) la være å selge Halalkjøtt av diverse årsaker. b) selge Halalkjøtt fordi man ser et marked, og handelsnæringen stort sett drives av etterspørsel/tilbud. Om de velger a, hvilket noen gjør, så muslimene gå til andre butikker. Om de velger b, som noen gjør, så kan du la være å kjøpe produktene. Halalpizzaen på Rema skader neppe verken deg eller norsk kultur noe fryktelig.Men det er mulig Rema tjener noen kr som ellers ville ha gått til små innvandrerbutikker. Saken er at du har ingen reelle argumenter.. det du derimot har er et affektivt føleri av et innlegg, blottet for både logikk og en forståelse for hvordan ting funker. Du liker kanskje å leve i et demokrati? Vel, demokratiet som vårt lille land er tuftet på, innebærer en del rettigheter til alle.. også muslimer. Det gir ingen rett til å få oppfylt alle sine ønsker og krav, men det gir de sannelig rett til å fremme de. Dette er en enkel sak, men noen har et behov til å blåse det opp og sutre.. Herre, det kommer noen nye matvarer i butikkene våre! HYYYYL! Nå står ikke verden til påske! Personlig syntes jeg også vi skal kvitte oss med både taco, pizza, nudler og annen ikke-norsk faenskap i våre butikker. Ja til lutefisk og kjøttkaker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 4. februar 2010 #62 Del Skrevet 4. februar 2010 uansett hvor mye du vrir og vender på denne saken, så mener JEG at det er mange muslimer som vil gjøre norge mer og mer muslimsk. Jeg har kjent mange muslimer , jenter som gutter og mange av de har fortalt meg forskjellige meninger, som f eks: Norske er egentlig ganske dumme. de lar oss muslimer gjøre akkurat som vi vil. og mange av oss prøver å få flere og flere muslimer til norge også for å kunne etterhvert gjøre dette til et muslimst sted. plutselig har de overtaket , bare vent.. jeg har også hørt: norske jenter er sååå lette azzz. spess blondinder. derfor er det bare å gi rumpa deres et orgentlig klyp/klaps hver gang de går forbi. alle vet hvordan disse utlendingene herjer rundt. (typen av de som ikke gjør en dritt hverdag annet en å nyte den fine utsikten på oslo S t-banest) har også flere ganger som tdiligere sett at de blir alså SÅ aggresive når man avviser dem. ikke bare når det gjelder flørt. går du gjennom oslos gater som ungdom spesielt på kveld er det ofte utlendinger som dealer, som kommer å spør om du skal ha hasj. avviser du dem med '' nei bruker ikke narkota;-)..'' har jeg faktisk opplevd å få kastet en tomflaske etter meg. de klikker så sykt bare noen ikke gjør som de vil. Problemer i hodet kalles det. derfor mener eg at disse utleningene som sloss med hver og en , og grafser på andre jenters kroppsdeler osv, kan dra tilbake dit de kommer fra og SLUTTE Å ØDELEGGE FOR RESTEN AV DE ORGENTLIG UTLENDINGENE HER SOM KOMMER HIT FOR BEDRE MULIGHETER. nå tviler jeg på at disse type utlendingene egentlig leser det jeg skriver siden nå er kl litt over 10 perfekt tid å gå ut å grafse jenter på rumpa, så blir det kanskje bare de uskyldige snill utlendingene som ender med å lese dette. Dette var en lang affektiv suppe, så jeg skal tilstå at jeg ikke engang orket å lese alt. Jeg ser heller ikke hva det har med mitt innlegg å gjøre, som handlet om noe så enkelt som Halalslakt og etterspørsel/tilbud. Nå kan vi sikkert måle hvem av oss som kjenner flest muslimer, sammenligne hva alle muslimer vi kjenner noen gang har sagt, og ha et realt NM i empiri og påstander.. men, la meg tenke.. nei, jeg gidder ikke å bruke tid på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2010 #63 Del Skrevet 4. februar 2010 Forleden dag kjøpte jeg norsk røket laks som var kosher. Jeg ser virkelig ikke problemet. Og så er jeg ganske lei all muslimhetsen. Det fører ingenting godt med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 4. februar 2010 #64 Del Skrevet 4. februar 2010 Dette var en lang affektiv suppe, så jeg skal tilstå at jeg ikke engang orket å lese alt. Jeg ser heller ikke hva det har med mitt innlegg å gjøre, som handlet om noe så enkelt som Halalslakt og etterspørsel/tilbud. Nå kan vi sikkert måle hvem av oss som kjenner flest muslimer, sammenligne hva alle muslimer vi kjenner noen gang har sagt, og ha et realt NM i empiri og påstander.. men, la meg tenke.. nei, jeg gidder ikke å bruke tid på det. jeg regner med at du lever i samme uvitenhet om muslimer slikt jeg gjorde for et par år siden da eller? tror hvertfall ikke du har opplevd det vi har opplevd eller så tror jeg ikke du hadde forsvart dem. alt det jeg skrev var absolut ikke rettet til det du sa heller:) så egentlig ikke noe stort problem at du ikke leste alt , det var vel de første setningene som var ment til din inlegg, jeg sa bare uansett hvor mye du vrir og vender på det, MENER JEG. du har din mening, jeg har min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 4. februar 2010 #65 Del Skrevet 4. februar 2010 Herrejesus.. Dette er enkelt, vi lever i et demokrati. I et demokrati har alle lov til å etterlyse og "kreve" endringer de føler er viktig, riktige eller ser et behov for. Også muslimer. Muslimer kan helt uproblematisk "kreve" halalslakt i norske butikker. Jeg skriver "kreve" for et reelt krav blir det ikke så lenge det er opp til norske butikker om de ønsker å møte kravet eller ikke. Og det er det. Dette er enkelt.. butikkene kan a) la være å selge Halalkjøtt av diverse årsaker. b) selge Halalkjøtt fordi man ser et marked, og handelsnæringen stort sett drives av etterspørsel/tilbud. Om de velger a, hvilket noen gjør, så muslimene gå til andre butikker. Om de velger b, som noen gjør, så kan du la være å kjøpe produktene. Halalpizzaen på Rema skader neppe verken deg eller norsk kultur noe fryktelig.Men det er mulig Rema tjener noen kr som ellers ville ha gått til små innvandrerbutikker. Saken er at du har ingen reelle argumenter.. det du derimot har er et affektivt føleri av et innlegg, blottet for både logikk og en forståelse for hvordan ting funker. Du liker kanskje å leve i et demokrati? Vel, demokratiet som vårt lille land er tuftet på, innebærer en del rettigheter til alle.. også muslimer. Det gir ingen rett til å få oppfylt alle sine ønsker og krav, men det gir de sannelig rett til å fremme de. Dette er en enkel sak, men noen har et behov til å blåse det opp og sutre.. Herre, det kommer noen nye matvarer i butikkene våre! HYYYYL! Nå står ikke verden til påske! Personlig syntes jeg også vi skal kvitte oss med både taco, pizza, nudler og annen ikke-norsk faenskap i våre butikker. Ja til lutefisk og kjøttkaker! du ekke akkurat så dårlig på å skrive lange supper sjæl vampen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 5. februar 2010 #66 Del Skrevet 5. februar 2010 jeg regner med at du lever i samme uvitenhet om muslimer slikt jeg gjorde for et par år siden da eller? tror hvertfall ikke du har opplevd det vi har opplevd eller så tror jeg ikke du hadde forsvart dem. alt det jeg skrev var absolut ikke rettet til det du sa heller:) så egentlig ikke noe stort problem at du ikke leste alt , det var vel de første setningene som var ment til din inlegg, jeg sa bare uansett hvor mye du vrir og vender på det, MENER JEG. du har din mening, jeg har min. Hehe, søt hersketeknikk.. Alle som ikke er enig med deg er uvitende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 5. februar 2010 #67 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) du ekke akkurat så dårlig på å skrive lange supper sjæl vampen Det må du gjerne syntes. Endret 5. februar 2010 av Vampen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2010 #68 Del Skrevet 5. februar 2010 du ekke akkurat så dårlig på å skrive lange supper sjæl vampen Signerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fandens gjest Skrevet 5. februar 2010 #69 Del Skrevet 5. februar 2010 For en tråd, her var det ikke mange gråsoner og de som prøver å vise at det finnes gråsoner blir utsatt for personangrep, og det fra "anonyme" gjester. Skjønner godt at noen ønsker gjestefunksjonen dit pepper'n gror.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_sofie_* Skrevet 5. februar 2010 #70 Del Skrevet 5. februar 2010 Er faktisk mange utlendinger som kan oppføre seg. Mange av mine venner har utenlandsopprinnelse og de er ikke slik som blir beskrevet her i det hele tatt. Utenom det å snakke høyt i tlf. Men det er nok bare sånn kulturen de sin er. De jeg kjenner er kjempe hyggelige og er ikke mer respektløse enn Norske. Men selvfølgelig er det de som ikke kan oppføre seg. Men man må ikke dra alle under en kam slik mange har fort for å gjøre. Samme gjelder Nordmenn. Er mange nordmenn som ikke kan oppføre seg heller og det er mange som kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonspell Skrevet 5. februar 2010 #71 Del Skrevet 5. februar 2010 Etter min mening burde kriminelle utlendinger blitt sendt ut av landet. Vi har nok kriminelle nordmenn, vi trenger ikke utlendingene i tillegg. Jeg har selv blitt utsatt for vold ved to tilfeller av noen jævla utlendinger. Hadde det vert opp til meg skulle det ha vært skuddpremie på dem. Om det er noen som føler seg truffet så er det bare til å begynne å oppføre seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thats me Skrevet 5. februar 2010 #72 Del Skrevet 5. februar 2010 Etter min mening burde kriminelle utlendinger blitt sendt ut av landet. Vi har nok kriminelle nordmenn, vi trenger ikke utlendingene i tillegg. Jeg har selv blitt utsatt for vold ved to tilfeller av noen jævla utlendinger. Hadde det vert opp til meg skulle det ha vært skuddpremie på dem. Om det er noen som føler seg truffet så er det bare til å begynne å oppføre seg! Drittsekker behandler man som drittsekker, andre behandler man på ordentlig måte så lenge de opptrer på en ordentlig måte. Naboen min som er en grei kar skal slippe å stå til ansvar for hva en tilfeldig tulling på byen gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanel23 Skrevet 5. februar 2010 #73 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) godt å høre folk er enige. nettopp det mange av de tåler ikke et nei. på et utested kan de f . eks komme å si heyy jenter og holde rundt oss ell lignende, avviser du dem bare ved at du går fra dem eller smiler litt og går får å vise ''sorry er ikke interessert'' så kan de reagere med '' hva faen leker du deilig for uansett a hore. tror du jeg vil ha deg unasett ell stygg ass'' de klikker jo heeelt bare fordi de blir så ævlig forbanna fordi de blir avvist. så mange utlendinger klikker for INGENTING. alså ingen-ting!.. hvis du ikke smiler når han grafser på rompa di klikker de å.. helt sykt på mangel av respekt. neste gang jeg blir klådd på sånn så hvem vet står det i avisen dagen etter at en ung jente ble banket opp, pga hun ble sint for at en gutt bare forsyner seg Helt enig i problemstillingen, og skjønner godt at du blir redd for å si ifra, men jeg tror dette er en del av grunnen til at desse guttene fortsetter slik. Har sett jenter bli klådd på på den måten mange ganger, og de bare fniser og protesterer på en flørtete/søt måte. Til og med norske gutter hadde misforstått det som flørting. Det er nesten så jeg håper det skal skje meg sånn at jeg kan ta dem skikkelig. Jeg hadde gått rett opp til fyren og spurt ham hva faen han trodde han drev med. Og han skulle fått gitt meg et skikkelig svar også. Forøvrig har jeg bare blitt klådd på av norske menn. Men jeg er ikke blond da, så kanskje det er årsaken. Endret 5. februar 2010 av kanel23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 5. februar 2010 #74 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Hei", Jeg er av utenlandsk opprinnelse selv, født og oppvekst her i Landet. er veldig norsk av meg, men så klart jeg har jeg det utenlandske bakgrunnet:) Jeg forstår veldig godt det er veldig fornærmende og veldig irriterende og klådd på slik i enkelte Oslos gater, du er ikke alene om det. Du sier at du får det blikket " eh, det er bare fritt fram og ta på norskejenter. En rettelse, så er det ikke kun norske jenter, også utenlandske Jeg selv har opplevd og bli klådd på og samtidig blitt "omringet" av gjeng gutter, helt ukjente midt foran trynet mitt, stirrer eller plystrer.. Det er skummelt og ekkelt.. Etter som hvordan jeg tenker, så syns jeg ikke du skal bry deg så veldig mye om hvor mye dekkede klær du bruker(ja, selvfølgelig går du med altfor utfordrende klær sånn som biittebittebiitteliiiten miniskjørt som viser halve rumpa og bitebiiitebitteliiiten topp) det kan tiltrekkes oppmerksomhet. Men disse guttene kan man egentlig ikke gjøre noe med, de er flinke med skjellsord (opplevd jeg å..til å være pakistaner) But they're everywhere and you just cant help it. Det eneste som kan gjøres er rett og slett ignorere helt, eller gå med pepperspray i veska;) Og det funker faktisk veldig bra Det er vel kanskje litt eksra slit å tenke "nå skal jeg ut på byen, må h med meg pepperspray" men det lønner seg.. Det viktigste er å si ifra med engang og ikke nøle, heller ikke være redd. Viser ikke du at du har makten, vil dem fortsette. Det gjelder der og da. Har opplevd fæle episoder flere ganger tidligere og nå har jeg begynt å gå med pepperspray i veska, gjerne i hånda når jeg nærmer meg slike gater.. Og gjerne sprayer jeg på midt i trynet med glede, uten å nøle du kan få litt negativ respons tilbake men det er noe bare å drite i og ikke tenke på det Og en enkel liten rettelse til, det er ikke bare du som norsk opplever dette, det er mange andre jenter, ikke kun norske, men også utenlandske jenter;) Det er ikke noe galt med oss jentene som bor i landet her, verken etniske eller de med miniortetsbakgrunn. De er de utenlandske guttene, spesielt fra midtøsten eller de som rett og slett er trangsynte eller de som er frittgående som har en stemme inni hodet deres som sier "du bestemmer alt du gjør" og slike ønske jeg å skyte på rett og slett.. Men nok om det, det er selvfølgelig ikke riktig å dra alle under alle kam eller være rasistisk, og det er du heller ikke. er ganske open minded og forstår det du sier, men det er også viktig at du ikke snakker slik at det høres negativt ut eller rasistisk. Det er beklagelig hvis du hadde snakket slik foran en utenlandsk kar som er veldig trangsynt som da hadde ment u er rasistisk eller hatt problemer med.. En annen ting, det er myndgihetene som slipper inn de innvandrere og asylsøkere inn i landet.. for at de skal få hjelp, uansett hvor mye du kan klage til dem.. nytter det ikke. For dem skal bare følge den avtalen.. (det er en avtale om å sleppe inn de helsikes asylsøkere..osv. inn i landet..husker ikk hvilken. internasjonalt.) En annenting, det er veldig viktig at du ikke sier "dere utlendinger" [...]"Dere utlendinger"[...] Da drar du alle under samme kam, for ingen er like og det er heller ikke riktig å dømme alle med engang for en annen sine handlinger Endret 5. februar 2010 av anonym2233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murder Skrevet 5. februar 2010 #75 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg skjønner ikke at det skal være så forbanna vanskelig å godta at noen jenter har utrolig dårlige erfaringer med utenlandske menn. TS presiserer jo i hovedinnlegget at hun ikke mener alle utlendinger er sånn, hvorfor er det ikke lov å fortelle om ubehagelige ting man opplever med utlendinger? Hadde TS skrevet at hun ofte opplevde at norske menn klådde på henne og spyttet henne i trynet når de ble avvist hadde ingen reagert med å vri debatten om til å handle om halal kjøtt og høy prating på kafè. Det ER mange utenlandske menn som oppfører seg respektløst mot kvinner, hvorfor bagatelliserer dere det? Dere fortsetter å snakke om at alle har rett til å kreve halalkjøtt i butikkene, intervjuet Abid Raja gjorde med en guttegjeng på Grønland blir ikke kommentert engang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 5. februar 2010 #76 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg skjønner ikke at det skal være så forbanna vanskelig å godta at noen jenter har utrolig dårlige erfaringer med utenlandske menn. TS presiserer jo i hovedinnlegget at hun ikke mener alle utlendinger er sånn, hvorfor er det ikke lov å fortelle om ubehagelige ting man opplever med utlendinger? Hadde TS skrevet at hun ofte opplevde at norske menn klådde på henne og spyttet henne i trynet når de ble avvist hadde ingen reagert med å vri debatten om til å handle om halal kjøtt og høy prating på kafè. Det ER mange utenlandske menn som oppfører seg respektløst mot kvinner, hvorfor bagatelliserer dere det? Dere fortsetter å snakke om at alle har rett til å kreve halalkjøtt i butikkene, intervjuet Abid Raja gjorde med en guttegjeng på Grønland blir ikke kommentert engang. Kanskje fordi det kom et innlegg om Halakjøtt tidlig i tråden? For min del har jeg svart på det, resten av tråden har jeg ikke kommentert. Rett og slett fordi jeg ikke ser poenget.. Jeg ser på det som en selvfølgelighet at det finnes "utenlandske drittsekker" akkurat som det finnes norske. Jeg har også selv opplevd min del av begge. Det betyr ikke at jeg gidder å debattere det noe nærmere.. Rett og slett fordi slike debatter har det med å utarte seg til det rene idioti, hvor man tar alle under en kam, og gjerne begynner en heksejakt på alt av "utlendinger". Da kommer det innelgg som det første om Halalkjøtt, noen har opplevd noe negativt med utlendinger, så da må andre kritisere alt mulig tull. Noen ting er viktig å kjempe mot og få fokus på (som holdninger til kvinner), andre ting er bare latterlig å irritere seg over. For min del er Halalkjøtt noe som faller i kategorien TULL, og derfor svarer jeg på det, for å rette opp faktafeil (som at Halalslakt er ulovlig i Norge) for å nyansere bildet noe. Jeg har heller ikke noe behov for å benekte at kvinner i Norge har negative opplevelser med utenlandske menn. Jeg syntes derimot det er vanskelig å forholde seg til innlegg som er så til de grader dominert av pathos, og blottet for konstruktive forslag, eller nyansering. På samme måte irriterer det meg at man i denne tråden ser ut til å ha båssatt "menn fra midtøsten". Midtøsten er ikke 2-3 land, og flere av landet i området er ikke representert i store grupper i Norge. Det er også store forskjeller på landene, fra fattige land preget av steinalder, krig og uroligheter, til rike land, med utdannelse og fungerende samfunn. Disse forskjellene i samfunnen vil nødvendigvis prege menneskene også. Men her kan man få inntrykk av at alle menn fra Midtøsten er støpt i samme mal, og alle oppfører seg likt.Det er ikke tilfellet, men det kan fort bli en stereotyp, og de fører sjelden noe godt med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 5. februar 2010 #77 Del Skrevet 5. februar 2010 Hvem er det som har vridd debatten til halakjøtt? Om ingen dabetterer det, er vel fordi det er urelevant til innholdet? Ingen hvis du leser nøye igjennom, er det tja.. de aller fleste respona relatert med det temaet som ble opprettet og ikke om halakjøtt og taxisjåfører og gjeng utlendinger og blablabla.. For å si det sånn, å diskutere om halakjøtt, og abid raja osv osv osv... er i en helt annen dimension... Point made! =) Jeg skjønner ikke at det skal være så forbanna vanskelig å godta at noen jenter har utrolig dårlige erfaringer med utenlandske menn. TS presiserer jo i hovedinnlegget at hun ikke mener alle utlendinger er sånn, hvorfor er det ikke lov å fortelle om ubehagelige ting man opplever med utlendinger? Hadde TS skrevet at hun ofte opplevde at norske menn klådde på henne og spyttet henne i trynet når de ble avvist hadde ingen reagert med å vri debatten om til å handle om halal kjøtt og høy prating på kafè. Det ER mange utenlandske menn som oppfører seg respektløst mot kvinner, hvorfor bagatelliserer dere det? Dere fortsetter å snakke om at alle har rett til å kreve halalkjøtt i butikkene, intervjuet Abid Raja gjorde med en guttegjeng på Grønland blir ikke kommentert engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonspell Skrevet 5. februar 2010 #78 Del Skrevet 5. februar 2010 Drittsekker behandler man som drittsekker, andre behandler man på ordentlig måte så lenge de opptrer på en ordentlig måte. Naboen min som er en grei kar skal slippe å stå til ansvar for hva en tilfeldig tulling på byen gjør. Kjenner mange utlendinger jeg som er helt topp jeg, men de kriminelle kan dra seg dit pepperen gror. Jeg er lei av å være redd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_vekten_* Skrevet 5. februar 2010 #79 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg er helt enig med deg. I de aller fleste tilfellene der jeg har hatt noen kontakt med utlendinger så har jeg bare fått negativ erfaring med det, og det gjelder ikke bare utenlandske frekke gutter men jenter også. Nordmenn er ikke mye mer rasister enn utlendinger. Tro meg. Det virker som om både voksne og barn i VELDIG mange utenlanske miljøer er oppdratt til å se ned på nordmenn. Jeg hadde ei tyrkisk venninne på ungdomsskolen og videregående, og da hun ble gravid spurte jeg om hun håpet på gutt eller jente, og svaret jeg fikk var at hun ønsket ikke et jentebarn fordi hun ville ikke at hun skulle vokse opp her i Norge og bli en "norsk hore". Er ikke norsk selv,så jeg tok meg ikke spesielt nær av det, men jeg hadde iallefall ikke noe videre kontakt med henne etter det. For en amøbe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2010 #80 Del Skrevet 5. februar 2010 Her står det bare om hvilke innvandrer GRUPPER som er mest kriminelle - ingenting her om at innvandrere er MER kriminelle enn nordmenn. Les artikkelen en gang til, kjære deg. Der står det bl.a. at flere av innvandrergruppene utfører MINDRE kriminelle handlinger enn nordmenn Har du fremdeles ikke forstått at jeg påstod at "menn fra Midt-Østen" aka muslimer generelt er mer voldelige enn nordmenn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå