Gjest me Skrevet 4. februar 2010 #21 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg synes det er utrolig plagsomt med utlendinger som sitter å hyler og skriker på cafe, restauranter osv. Sier ikke at man må hviske men det går ann å snakke normalt og ta litt hensyn til folk. Men det er jo noe de ikke klarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2010 #22 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg synes det er utrolig plagsomt med utlendinger som sitter å hyler og skriker på cafe, restauranter osv. Sier ikke at man må hviske men det går ann å snakke normalt og ta litt hensyn til folk. Men det er jo noe de ikke klarer. Ja, men i følge Marlo er dette helt OK. Hvis du reagerer på dette så er det fordi at du er en typisk nordmann som blir irritert av alt mulig. Hvem sier i fra til høylydte utlendinger egentlig? Du vet aldri om de er av den typen som bærer kniv og som krever rezzpeekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 4. februar 2010 #23 Del Skrevet 4. februar 2010 Hvem sier i fra til høylydte utlendinger egentlig? Du vet aldri om de er av den typen som bærer kniv og som krever rezzpeekt. Så du går rundt å tror at hver annen utlendig har kniv og krever respekt - hva da med nordmenn? Nordmenn er ikke noe bedre eller verre de heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest me Skrevet 4. februar 2010 #24 Del Skrevet 4. februar 2010 Ja, men i følge Marlo er dette helt OK. Hvis du reagerer på dette så er det fordi at du er en typisk nordmann som blir irritert av alt mulig. Hvem sier i fra til høylydte utlendinger egentlig? Du vet aldri om de er av den typen som bærer kniv og som krever rezzpeekt. Vet jo aldri om de kommer til å få et raserianfall og slå deg ned heller hvis du sier i fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 4. februar 2010 #25 Del Skrevet 4. februar 2010 Jaja, da får dere jo bare sitte der og irritere dere grønne Om ingen sier ifra, alle sitter å irriterer seg når de er hjemme i trygge omgivelser - ja da er det jo ikke lett å få gjort noe med "problemet" deres da Skulle tro gjestene her er 14 år og kjempetøffe i trynet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2010 #26 Del Skrevet 4. februar 2010 Så du går rundt å tror at hver annen utlendig har kniv og krever respekt - hva da med nordmenn? Nordmenn er ikke noe bedre eller verre de heller. Er du helt fjern, eller? Skjønner du ikke at utlendinger fra Midtøsten i snitt er mye mer voldelige enn nordmenn? Dette er basic, og ikke be meg om å bringe frem kilder til "påstanden" min. Dette er noe alle vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 4. februar 2010 #27 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg ber deg om å gi meg kilder på at utlendinger i Norge er mer voldelige enn nordmenn. Helst i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Jannemor_* Skrevet 4. februar 2010 #28 Del Skrevet 4. februar 2010 Når jeg har vært ute på byen så er det ALLTID utlendinger som starter slosskamper. Hvert fall de jeg har vært vitne til. Mange av de klarer ikke å kontrollere seg i det hele tatt. Så de bare flyr på folk uten grunn. Kommer vel ann på hvor de kommer fra. De fra afrika(eller i hvert fall kongo) der er det helt normalt at mannen slå kona si. Har en kompis derfra som har fortalt meg det. Og merker at mange av de er agressive og klarer ikke å kontrollere sinne sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2010 #29 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg ber deg om å gi meg kilder på at utlendinger i Norge er mer voldelige enn nordmenn. Helst i dag http://www.utrop.no/9067 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. februar 2010 #30 Del Skrevet 4. februar 2010 kjære min, jeg tar meg av og til i å undres over at enhver debatt som handler om ikke-etnisk-norske mennesker ender opp med at alle som ikke er sterkt imot ikke-etnisk norske, blir totalt latterliggjort.... eller forsøkt så. Det som forundrer meg nesten like mye, er at KG tydeligvis synes det er helt ok at det ikke er MULIG å diskutere utenlandspolitikk på et nogenlunde anstendig nivå. Men burde vel egentlig slutte å undre meg, for det har vært slik i flere år her inne.. og jeg vet, dette har ikke noe med ts' problem å gjøre i det hele tatt, men siden resten av tråden kun består av drittslenging mot Marlo, så ser jeg ikke helt hvorfor man ikke bare kan trekke den helt ut og snakke om noe HELT annet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 4. februar 2010 #31 Del Skrevet 4. februar 2010 http://www.utrop.no/9067 Her står det bare om hvilke innvandrer GRUPPER som er mest kriminelle - ingenting her om at innvandrere er MER kriminelle enn nordmenn. Les artikkelen en gang til, kjære deg. Der står det bl.a. at flere av innvandrergruppene utfører MINDRE kriminelle handlinger enn nordmenn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 4. februar 2010 #32 Del Skrevet 4. februar 2010 Tråden er ryddet iht KGs regler. Phaedra, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CookieMonster Skrevet 4. februar 2010 #33 Del Skrevet 4. februar 2010 Ok, så alle utlendinger skal tilpasse seg på den måten at de ikke skal prate høyt på cafeer? Da får vel kanskje jeg tilpasse meg jeg også da, selvom jeg ikke er utlending ... Det er jo sånn at utlendinger skal tilpasse deg det samfunnet de kommer til, altså det norske samfunnet i dette tilfellet. Det er ikke vi som skal tilpasse oss dem. Hadde jeg flyttet til iran, så måtte jeg tilpasset med dems land og kultur. Sånn er det bare. Sånn oppførsel som ts beskriver har jeg opplevd flere ganger, og blir like forbanna hver gang. Det er ikke til å legge skjul på at mange gutter/menn med utenlandsk(midtøsten, somalia) opprinnelse ikke har respekt for norske kvinner, eller kvinner generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 4. februar 2010 #34 Del Skrevet 4. februar 2010 Jamen kjære vene, her prater vi høye røster på en cafe! Ikke respekt for kvinner. Klart jeg mener at innvandrere skal respektere norges lover og innrette seg etter norske normer, men de skal jo ikke være nødt for å snike seg rundt hushjørner og hviske på cafeer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 4. februar 2010 #35 Del Skrevet 4. februar 2010 Og jeg krangler ikke om TS sitt innlegg, så ikke siter mitt innlegg. Jeg krangler med de andre som mener at alle utlendinger er idioter, kriminelle og skriker/hyler på cafe (prater høyt ja kanskje, men skrike?? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 4. februar 2010 #36 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Det får være grenser på å tilpasse seg regler og trekke det så langt som å si at alle må tilpasse seg det å snakke lavt på cafe. Endret 15. mars 2018 av ninuska_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 4. februar 2010 #37 Del Skrevet 4. februar 2010 Tråden er ryddet igjen. Phaedra,mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosteskaft Skrevet 4. februar 2010 #38 Del Skrevet 4. februar 2010 Når jeg har vært ute på byen så er det ALLTID utlendinger som starter slosskamper. Hvert fall de jeg har vært vitne til. Mange av de klarer ikke å kontrollere seg i det hele tatt. Så de bare flyr på folk uten grunn. Kommer vel ann på hvor de kommer fra. De fra afrika(eller i hvert fall kongo) der er det helt normalt at mannen slå kona si. Har en kompis derfra som har fortalt meg det. Og merker at mange av de er agressive og klarer ikke å kontrollere sinne sitt. Da tenker jeg at kanskje DU bør skifte omgangskrets. Jeg opplever sjeldent slosskamper på byen, men så vet både jeg og mine venner hvordan man oppfører seg. Jeg har sett etnisk norske få slengt dritt etter seg, å bli trua med juling, til og med fått en på kjeften. Men hvem er de etnisk norske? Jo, apefulle kjekkaser på byen, som slenger kommentarer til alt og alle og tror de er konge på byen, fulle av dritt som ikke eier minste snev av folkeskikk. Forøvrig nytt for meg at det er mange flyktninger fra Kongo i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jannemor_* Skrevet 4. februar 2010 #39 Del Skrevet 4. februar 2010 Da tenker jeg at kanskje DU bør skifte omgangskrets. Jeg opplever sjeldent slosskamper på byen, men så vet både jeg og mine venner hvordan man oppfører seg. Jeg har sett etnisk norske få slengt dritt etter seg, å bli trua med juling, til og med fått en på kjeften. Men hvem er de etnisk norske? Jo, apefulle kjekkaser på byen, som slenger kommentarer til alt og alle og tror de er konge på byen, fulle av dritt som ikke eier minste snev av folkeskikk. Forøvrig nytt for meg at det er mange flyktninger fra Kongo i Norge. Vel her jeg bor er det mange fra kongo. Og det er ikke bare de jeg henger med som begynner å sloss. Jeg ser folk hele tiden som starter slosskamper på byen og de fleste har utenlands opprinnelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CookieMonster Skrevet 4. februar 2010 #40 Del Skrevet 4. februar 2010 Jamen kjære vene, her prater vi høye røster på en cafe! Ikke respekt for kvinner. Klart jeg mener at innvandrere skal respektere norges lover og innrette seg etter norske normer, men de skal jo ikke være nødt for å snike seg rundt hushjørner og hviske på cafeer. Det er forskjell på å være høyrøstet enn å viske, marlo. Det finnes en mellomting. Jeg kan ikke fordra mennesker som er høylytte, det gjelder både etniske nordmenn og utlendninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå