Gjest Gjest_Dame_* Skrevet 3. februar 2010 #1 Del Skrevet 3. februar 2010 Forstår ikke helt greien, selv om en venninne av meg traff sin samboer gjennom denne applikasjonen. Fire , fem menn sender meg "gaver" HVER dag, og har gjort det i flere måneder. Men aldri ett ord til meg som person. Jeg har heller aldri svart, eller sendt "gave" tilbake. Hvorfor gjør de dette? Hva er vitsen liksom?!?! Noen menn som kan svare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 3. februar 2010 #2 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg ville spandert en melding Kunne du fått gave på date i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dame_* Skrevet 3. februar 2010 #3 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg ville spandert en melding Kunne du fått gave på date i stedet. Da er du mer min type mann Jeg har en litt "no nonsens" tekst, og lurer derfor på om de kan være av den litt underdanige typen? Eller er det flere som opplever det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hamster Skrevet 4. februar 2010 #4 Del Skrevet 4. februar 2010 Hvorfor ikke sende noen meldinger selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest b Skrevet 4. februar 2010 #5 Del Skrevet 4. februar 2010 Fikk inntrykket at minst halvpareten var gift/i forhold av de som hadde applikasjonen da jeg holdt på med det. Mye mer useriøst enn en datingside. Tror du skal ha flaks om det kommer noe ut av det, men selvfølgelig må du jo svare om noe skal skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå