Gå til innhold

massasje


Gjest tiriltoppen

Anbefalte innlegg

Gjest tiriltoppen

Har vært ¨på massasje idag og hadde en mannlig massør. hva er vanlig og ikka vanlig? hadde oljemassasje, og var kun iført trusen min. han masserte HELE kroppen, både bak og foran. er det vanlig? burde jeg sagt nei til massering foran? (brystene..) og da han masserte bena mine, var han veldig nær trusa mi. han var ikke "borti" men følte han var veldig nærme for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kan ikke si hvor grensen går for deg. Det må du kjenne selv, hvis du synes det blir ubehagelig sier du i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ikke det hun spurte om The Kitten, men hva som er vanlig, hvor langt det går, når man tar massasje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er hos aromaterapaut får jeg fullkroppsmassasje, og det er akkurat som du beskriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man masserer ikke brystene.

Men om du lå tildekket, bortsett fra stedet som ble massert så hørtes det normalt ut, bortsett fra brystene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Acudabar

Det er helt vanlig å massere brystene, f.eks for å løse opp muskelknuter som ligger under de. Det er da ganske hardhendt massasje og kan egentlig ikke forveksles med upassende beføling :gjeiper: Her må du nesten bare vurdere selv om det var nødvendig eller ikke. Man skal jo ikke massere brystene om man har et problem med korsryggen, f.eks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...