Gå til innhold

Mer kjøtt på beinet?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_meg_*

Jeg synes kroppen så veldig bra ut. Men jeg liker mange kropper. Jeg synes IKKE han skal få mer muskler. Tynnere og tykkere er ok. Dette var nesten litt i overkant mye muskler for hva jeg vanligvis liker, men synes at musklene så bra ut på dette eksemplaret :lur:

PS: jeg er ei jente på 18 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett enig med forrige taler.

Mer rippa enn de kroppene jeg vanligvis liker, men det vakke verst likevel, gitt! Tynnere eller mer musker hadde vært skikkelig nono for meg, mens litt mer fett bare hadde vært positivt.

Flott kropp, da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kunne godt hatt litt mere fett etter min smak. Fine skuldre og armer, men litt for tydelig tynn over hoftene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... Fin og trent, det er bra :) Fin størrelse på mye av det også. Men skal jeg pirke, så ville jeg foretrukket litt mer underhudsfett. Det blir litt mer definert enn jeg liker på det bildet der, kanskje fordi han spenner/nettopp har trent? Lite fett + store muskler får meg til å tenke at han er mer opptatt av hvordan han ser ut, heller enn å være i form for å kunne drive med noe han syns er gøy, og det er litt turn-off...

Men det er jo ikke alltid lett å se på en kropp hvordan/hvorfor den er blitt trent (selv om det å legge ut et baris-bilde på nettet ikke akkurat motsier hypotesen :fnise: )

For meg er nok hva og hvorfor han trener viktigere enn superlav fettprosent og harde muskler ;)

Forøvrig, jente 21 her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mer kjoett, mindre muskler...er ikke noe behagelig aa ligge intill noen som er nesten bare muskler, blir for hardt =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mer kjoett, mindre muskler...er ikke noe behagelig aa ligge intill noen som er nesten bare muskler, blir for hardt =p

Ja, det var ekkelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser sikkert bra ut når musklene ikke spennes sånn. Må ikke være mer nei, men enig med de som sier det gjerne kan være litt mer fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mer kjoett, mindre muskler...

Dette er en selvmotsigelse... Når vi spiser kjøtt, så er det nettopp musklene til dyret vi spiser.

Men jeg mener også at det blir litt mye muskler for min smak, og hadde foretrukket litt mindre markerte muskler. Mulig som andre har nevnt, at han her er nytrent, og at det ser litt mer "diskret" ut til vanlig? Men det er nå fremdeles pent å se på! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hoppe_gåsa

Dette er IKKE en mannekropp for meg.

Har alltid falt for menn med normale kropper. De får meg til å føle meg bedre selv, samt at jeg liker at det er litt å knipe i. Synes også de er bedre å holde rundt og ligge inntil.

Det beste er en naturlig trent kropp. En sunn kropp i en sunn sjel. Kjæresten min har den deiligste kroppen. Han er høy og har verdens deiligste skuldre og kosemage. I LIKE! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter min mening en ganske fin og veltrent kropp med passelig mengde fett på .

Hver sin smak, men jeg foretrekker slanke, og heller litt for tynne gutter framfor "bamser".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydlig at du aldri har vært med muskelmenn før. MUskler er kun harde når de er anspente. Med andre ord er man like "myk" å ta i selv om man kun er muskel og intet fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er IKKE en mannekropp for meg.

Har alltid falt for menn med normale kropper. De får meg til å føle meg bedre selv, samt at jeg liker at det er litt å knipe i. Synes også de er bedre å holde rundt og ligge inntil.

Det beste er en naturlig trent kropp. En sunn kropp i en sunn sjel. Kjæresten min har den deiligste kroppen. Han er høy og har verdens deiligste skuldre og kosemage. I LIKE! :rødme:

Finns ikke noe mer naturlig enn å være ripped. De kroppene menn vandrer rundt i idag er unaturlige. Ser du på urbefolkninger verden over har alle unge stammemenn markerte muskler. Vi er bygd for å forbrenne fett, vi er bygd for å ha lav fettprosent. Det er det som er naturlig for oss. Var nok ikke mye kuloemager før i tiden nei. Det er også derfor mange unge gutter fra 12-16 årsaldeeren som regel har 6pac. Livvstilen vi lever ødelegger dessverre de vakre muskuløse mannekroppene, og så fort man blir 16 og for moppedlappen forsvinner de markerte musklene raskt. Stor forksjell på fysikken til guttene på ungdomsskolen og videregående.

Så til alle dere som tror denne karen har en unaturlig kropp kan gå å legge seg. Han har den naturlige fettprosenten, dog er han mye større enn det som er "naturlig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...