Gjest snorre_sprett Skrevet 2. februar 2010 #1 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg er umulig å leve med, trenger mye rom rundt meg + en haug andre ting - og derfor har jeg valgt å ikke være i noe forhold. Min alenetilværelse har imidlertid ikke lagt store demperen på mine hormoner og seksuelle behov, og i svake øyeblikk har jeg gitt etter og hatt noen "ons". Felles ved disse opplevelsene er at etter kort tid får jeg en følelse av at jeg må ha gjort noe helt galt, for de jeg har møtt vil plutselig noe langt mer. Og utgangspunktet har det vært enighet om ons, ikke noe mer. Brukt en masse tid og ressurser på å forklare at jeg ikke ønsker noe mer. Men jeg ender alltid opp med å føle meg som en drittsekk fordi jeg ikke vil det samme. Prøver å ta mer avstand når jeg oppdager at noen vil noe mer, men føler at det blir vanskelig med etterlysninger, mails, telefoner, sms og gaver?! Har ikke peil på hva jeg gjør feil, men kanskje det er noen som har erfaringer og råd ang. hvordan man får ONS til å fungere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snorken Skrevet 2. februar 2010 #2 Del Skrevet 2. februar 2010 Er du gutt eller jente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snorre_sprett Skrevet 2. februar 2010 #3 Del Skrevet 2. februar 2010 Snorre_sprett er da for @**@!!! en hannkanin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 2. februar 2010 #4 Del Skrevet 2. februar 2010 Virker ikke som du gjør noe feil, hvis du gjør det klart hele tiden at det bare er en one night stand? Mulig jentene bare vil ha det de ikke kan få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 2. februar 2010 #5 Del Skrevet 2. februar 2010 Det du gjør feil er jo åpenbart at det ikke dreier seg om One Night Stands. Hadde det blitt med den ENE natten som ONS henviser til hadde vel dette ikke blitt et problem? Men å ha et langvarig "pulevenn-forhold" kan nok ofte bli vanskelig, jeg tror mange jenter (meg selv inkludert... ) da ender opp med å ville noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snorre_sprett Skrevet 2. februar 2010 #6 Del Skrevet 2. februar 2010 Virker ikke som du gjør noe feil, hvis du gjør det klart hele tiden at det bare er en one night stand? Mulig jentene bare vil ha det de ikke kan få. Jo, det har jo vært enighet om at det kun er ons. Sånn sett burde jeg ikke ha dårlig samvittighet kanskje, men synes det blir mye styr i etterkant. Bare lurer på hvorfor folk får dette til å fungere. Og hvorfor det fungerer dårlig for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snorre_sprett Skrevet 2. februar 2010 #7 Del Skrevet 2. februar 2010 Det du gjør feil er jo åpenbart at det ikke dreier seg om One Night Stands. Hadde det blitt med den ENE natten som ONS henviser til hadde vel dette ikke blitt et problem? Men å ha et langvarig "pulevenn-forhold" kan nok ofte bli vanskelig, jeg tror mange jenter (meg selv inkludert... ) da ender opp med å ville noe mer. De nevnte tilfeller er ikke langvarige "pulevennforbindelser", ellers ser jeg den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #8 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg kan se for meg at jentene syntes du er en bra kar, og tenker at "selv om vi er enige om at det kun er et ons så må han da se hvor bra jente JEG er, JEG er den som kan få han til å endre seg og ønske et forhold!" Det er ikke alle som klarer å skille på sex og følelser, spesielt kvinner kanskje. Men uansett, jeg har et par spørsmål til Snorre. 1. Sier du virkelig til de du har sex med at "Dette er kun et ons, jeg vil ikke date deg!" og det faller i god jord hver gang? Vil tro mange kunne blitt provosert at du er så åpen på det, man er bra nok for sex men NO WAY at jeg vil lære deg å kjenne på andre områder! 2.Er det slik at disse jentene maser; dvs sender mange sms/ringer ofte etc eller reagerer du på at de tar kontakt i det hele tatt i etterkant? 3. Gaver?! Få høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snorre_sprett Skrevet 3. februar 2010 #9 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg kan se for meg at jentene syntes du er en bra kar, og tenker at "selv om vi er enige om at det kun er et ons så må han da se hvor bra jente JEG er, JEG er den som kan få han til å endre seg og ønske et forhold!" Det er ikke alle som klarer å skille på sex og følelser, spesielt kvinner kanskje. Men uansett, jeg har et par spørsmål til Snorre. 1. Sier du virkelig til de du har sex med at "Dette er kun et ons, jeg vil ikke date deg!" og det faller i god jord hver gang? Vil tro mange kunne blitt provosert at du er så åpen på det, man er bra nok for sex men NO WAY at jeg vil lære deg å kjenne på andre områder! 2.Er det slik at disse jentene maser; dvs sender mange sms/ringer ofte etc eller reagerer du på at de tar kontakt i det hele tatt i etterkant? 3. Gaver?! Få høre! 1. Ja og nei. Jeg sier det nok som regel ikke på den måten, men gjør det klart på mange måter at jeg ikke ønsker noe mer. Forklarer hvorfor noe annet ikke fungerer for meg også. Det virker som om de hører hva jeg sier der og da, men litt senere virker det glemt. 2. Ja, jeg synes det blir masete. Jeg reagerer ikke på at de tar kontakt, men at det blir så mye og at det blir som en "kjærestegreie". 3. Jeg har fått gaver på døren og tilsendt i posten. Og det er godt ment, og ikke er jeg utakknemlig heller. Det er utrolig flott gjort av dem! Men det blir bare så feil for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 3. februar 2010 #10 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg er dame og har samme problemet som deg. I grunnen skjer det med de jeg tar en kaffekopp-date med også. Noen av disse har jeg utviklet vennskap med, så derfor har jeg spurt hva som gjorde at de ikke ville gi slipp på meg. Svaret var kort og godt at det ikke er så ofte at damer er både pene, veltrente, intelligente og morsomme. Samtidig er jeg flink til å få personer til å føle meg vel, ved å være genuint interessert i mennesker, dvs huske ting de har fortalt, følge opp og sånt noe. Kanskje det er noe av det samme du plages av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snorre_sprettert Skrevet 3. februar 2010 #11 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg er dame og har samme problemet som deg. I grunnen skjer det med de jeg tar en kaffekopp-date med også. Noen av disse har jeg utviklet vennskap med, så derfor har jeg spurt hva som gjorde at de ikke ville gi slipp på meg. Svaret var kort og godt at det ikke er så ofte at damer er både pene, veltrente, intelligente og morsomme. Samtidig er jeg flink til å få personer til å føle meg vel, ved å være genuint interessert i mennesker, dvs huske ting de har fortalt, følge opp og sånt noe. Kanskje det er noe av det samme du plages av? Wow! Det må jeg si! Du høres ut som drømmedama! No wonder Nja, jeg er nok ingen mr. Perfect Men kan sikkert være sjarmerende og morsom på min måte Sliter litt under diagnosen "gullfiskhukommelse", så det at jeg husker så godt kan vel ikke tas i min favør. Men er jo interssert i mennesker og vil de skal føle seg vel ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 3. februar 2010 #12 Del Skrevet 3. februar 2010 Wow! Det må jeg si! Du høres ut som drømmedama! No wonder Nja, jeg er nok ingen mr. Perfect Men kan sikkert være sjarmerende og morsom på min måte Sliter litt under diagnosen "gullfiskhukommelse", så det at jeg husker så godt kan vel ikke tas i min favør. Men er jo interssert i mennesker og vil de skal føle seg vel ja Tror mye av cluet ligger i interesse for andre mennesker. Å være drømmedame innebærer et problem når man skal finne drømmemannen. Sukk. Særlig dersom man er notorisk romantisk og ikke klarer å kvitte seg med tanken om at det finnes the One. Det morsomme er at jeg har ingen lang kravliste over hva han skal være engang. Bare at han skal få det til å kile i magen min når han smiler til meg og at jeg skal kjenne det helt ned i tærne når han kysser meg. *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emil_med_E Skrevet 3. februar 2010 #13 Del Skrevet 3. februar 2010 Tror mye av cluet ligger i interesse for andre mennesker. Å være drømmedame innebærer et problem når man skal finne drømmemannen. Sukk. Særlig dersom man er notorisk romantisk og ikke klarer å kvitte seg med tanken om at det finnes the One. Det morsomme er at jeg har ingen lang kravliste over hva han skal være engang. Bare at han skal få det til å kile i magen min når han smiler til meg og at jeg skal kjenne det helt ned i tærne når han kysser meg. *drømme* Det finnes antakeligvis mange rette for en drømmedame. Om du får av deg de "romantiske skylappene", så skal du se at minst et eksemplar av drømmemannen melder seg, at de siste puslebitene faller på plass så det skrangler i eggstokkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #14 Del Skrevet 3. februar 2010 Noen vil bare ikke helt gi opp hvis de er interesserte i deg. Når de først har fått deg til sengs så tenker de kanskje de har sjans på noe mer? I tillegg så kan de nikke og smile og faktisk til og med være enige når dere snakker om at det bare er ONS, men føle det annerledes når du er ute av døra dagen derpå og de ligger der alene med tankene sine og minnet om deg ferskt på netthinnen Selv har jeg tatt opp tråden igjen med ONS, men som oftest bare med ønske om mer sex. Da sender jeg sms, kanskje jeg tuller litt og skriver "hei pus" eller noe. Men jeg tror det er ganske klart at jeg ikke er ute etter kjæreste, og i tillegg så har jeg aldri fått et nei heller. Litt rart at du bare vil ha ONS, hvis du har pult ei dame som er veldig god i senga og som du har bra seksuell kjemi med så burde det vel friste til gjentakelse? Jeg sender også uansett en søt melding eller to etterpå fordi jeg føler det er god ONS-etikette. Gaver blir derimot å dra den for langt, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest_ts Skrevet 3. februar 2010 #15 Del Skrevet 3. februar 2010 Ser den. Du er mann eller? I utgangspunktet kan mye være fristende, men mas er ikke særlig fristende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 3. februar 2010 #16 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg har hatt mange ONS og har aldri hatt det slikt, men så er jeg jo jente da. Jeg maser ikke om å få nummeret til gutten, og heller ikke om å få treffe dem mer etterpå, fordi jeg godtar ONS får det den handler om, nemlig sex. Men det spørs jo veldig på hvordan du behandler jentene, om du ligger å koser med dem dagen etter, eller om du spør om å få nummeret dems osv, da gir du jo feil signal til jentene. Eller så møter du bare feil jenter, som egentlig har vært ute etter noe følelsmessig, og ikke sex, og har vært alt for fulle til å avslå tilbudet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest_ts Skrevet 3. februar 2010 #17 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg har hatt mange ONS og har aldri hatt det slikt, men så er jeg jo jente da. Jeg maser ikke om å få nummeret til gutten, og heller ikke om å få treffe dem mer etterpå, fordi jeg godtar ONS får det den handler om, nemlig sex. Men det spørs jo veldig på hvordan du behandler jentene, om du ligger å koser med dem dagen etter, eller om du spør om å få nummeret dems osv, da gir du jo feil signal til jentene. Eller så møter du bare feil jenter, som egentlig har vært ute etter noe følelsmessig, og ikke sex, og har vært alt for fulle til å avslå tilbudet Jeg behandler vel jenter pent, skal jeg ikke det? De har dessuten vært klink edru. Overstadig berusete jenter finner jeg lite tiltrekkende. Kanskje jeg viser for mye interesse på et vis, men føler at en viss kommunikasjon må til også. Men ber ikke om telefonnr. etc., det kommer som regel deisende av "seg selv". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 3. februar 2010 #18 Del Skrevet 3. februar 2010 hvordan finner du jenter som er klink edru bare på utskikk etter ONS? Det er greit om du behandler en jente pent, selvfølgelig skal du det, men du skal jo ikke overdrive heller da.. Er jo ikke rart de vil mer da Jenter generelt har lett for å bli "forelsket" i noen de nettopp har hatt sex med, bare for å ha det i baktanken, om personen er utrolig grei og snill om du forstår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest_ts Skrevet 3. februar 2010 #19 Del Skrevet 3. februar 2010 hvordan finner du jenter som er klink edru bare på utskikk etter ONS? Det er greit om du behandler en jente pent, selvfølgelig skal du det, men du skal jo ikke overdrive heller da.. Er jo ikke rart de vil mer da Jenter generelt har lett for å bli "forelsket" i noen de nettopp har hatt sex med, bare for å ha det i baktanken, om personen er utrolig grei og snill om du forstår Den som leter, finner. Neida. Poenget er vel at det ikke er bare det de har vært ute etter kanskje? Haha! Jeg har blitt lurt. Og nei, jeg kommer nok aldri til å forstå jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 3. februar 2010 #20 Del Skrevet 3. februar 2010 haha du har nok blitt ganske lurt ja Er ikke mange kvinner som bare er ute etter en ting , og de som er det pleier du som regel finne på byen.. de som er edru er nok de som er desperate etter å finne seg en å være i et forhold til, etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå