Gjest Himmelfallen Skrevet 2. februar 2010 #1 Del Skrevet 2. februar 2010 Han er så vakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Himmelfallen Skrevet 2. februar 2010 #2 Del Skrevet 2. februar 2010 Han har blå øyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Himmelfallen Skrevet 2. februar 2010 #3 Del Skrevet 2. februar 2010 Han ser ned når han snakker. Og han snakker lavt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Himmelfallen Skrevet 3. februar 2010 #4 Del Skrevet 3. februar 2010 Ingenting :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 3. februar 2010 #5 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Det er mulig jeg er treg og uten fantasi, men dette skjønte jeg ingenting av, bortsett fra at du tydeligvis har truffet en mann som du er hodestups forelsket i . Endret 3. februar 2010 av Belladonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Himmelfallen Skrevet 3. februar 2010 #6 Del Skrevet 3. februar 2010 Veit dere hva? Jeg vil betale et helvete for å få lov til å føe det jeg føler nå Men tenker å nyte det i det lengste før jeg eventuelt får kastet drømmene i trynet. Det er derfor jeg venter med å ta kontakt med ham Skikkelig lurt eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebra Skrevet 3. februar 2010 #7 Del Skrevet 3. februar 2010 Veit dere hva? Jeg vil betale et helvete for å få lov til å føe det jeg føler nå Men tenker å nyte det i det lengste før jeg eventuelt får kastet drømmene i trynet. Det er derfor jeg venter med å ta kontakt med ham Skikkelig lurt eller hva? ' Der sa du noe!Jeg tror jeg gjør det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Himmelfallen Skrevet 3. februar 2010 #8 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Jeg ser virkeligheten. Og gjett hva jeg ser? Ham ham ham. Øynene hans, håret hans, huden hans, fingrene hans, munnen hans, nesa hans. Det er like virkelig som alt annet Endret 5. februar 2010 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elwood Skrevet 4. februar 2010 #9 Del Skrevet 4. februar 2010 Veit dere hva? Jeg vil betale et helvete for å få lov til å føe det jeg føler nå Men tenker å nyte det i det lengste før jeg eventuelt får kastet drømmene i trynet. Det er derfor jeg venter med å ta kontakt med ham Skikkelig lurt eller hva? Jeg vet nå ikke om det er så lurt. Nå er han sannsynligvis ikke så fantastisk i alle kvinners øyne som i dine øyne, men desto lenger du drøyer med å ta kontakt, desto større er sjansen for at han enten finner seg en annen, eller at en annen kvinne finner ham. Jeg mener ikke nødvendigvis at du skal be ham med på en date nå i dag, men jeg har registrert en del kvinner som har venta og venta, og så har han plutselig funnet seg en annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Himmelfallen Skrevet 4. februar 2010 #10 Del Skrevet 4. februar 2010 Alle har på briller, om de er rosa eller svarte. Mitt syn er ikke mindre sannt enn ditt syn, det er bare anderledes. Og alt preges av humør hos alle, ikke bare forelskede :rødme: :rødme: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_kristin_* Skrevet 4. februar 2010 #11 Del Skrevet 4. februar 2010 Ntååååh :D så søtt! vet akkurat hvordan du har det ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 5. februar 2010 #12 Del Skrevet 5. februar 2010 Tråden er ryddet iht reglene. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå