Gå til innhold

Fakebake

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen som har prøvd den eller? Så på Godmorgen Norge engang det var en skjønnhetsekspert der. Hun anbefalte denne over st.tropez, og sa at den holdt 37 % lenger enn andre selvbrunere.

Har prøvd st.tropez, men liker den ikke.

-MH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer også på dette, vurderer om jeg skal kjøpe st. tropez eller fakeblake. Men Hun på god morgen Norge anbefalte fake sin. Vet du hvorfor jeg husker ikke. Hva var det du ikke likte med st tropez sin? De har anbefalt den veldig til meg i salong, jeg har veldig lys hud og blir ikke spesielt brun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg likte den ikke så spesielt fordi den er så klissete+ at den fargen kremen har er så stygg! Den er helt grønn-svart-brun på en måte. Det at kremen er umulig å fa jevnt utsmurt fordi man helst skal ta den på i et ganske tykt lag uten å smøre ut for mye, gjør at det ser helt forferdelig ut. Så denne kan man kun bruke på kvelden før man legger seg. I tillegg er fargen nærmest umulig å vaske av hendene, så man må bruke hansker.

Syns bare ikke den fargen den ga meg var verdt alt det styret. Har fårr bedre farge fra andre selvbrunere.

-MH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...