Gjest TS Skrevet 2. februar 2010 #1 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg vil gjerne gjøre en forskjell. Hjelpe fatiige mennesker i utlandet. Hvordan gjør jeg dette? Koster det penger eller får man betalt? Hjelper det eller ødlegger jeg bare for de som bor der? Jeg er 23 år og kunne tenkt meg et år med slikt arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gard Skrevet 2. februar 2010 #2 Del Skrevet 2. februar 2010 Hei Jeg var i Bolivia for noen år siden og der traff jeg en del som jobbet som voluntører for Misjonsalliansen: http://www.misjonsalliansen.no/pages/ma_forside.aspx?nr=2 . Det bar alt fra sykepleiere til fotballtrenere så de jobbet med ganske mange ting. Sjekk siden og se om du finner ut noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 2. februar 2010 #3 Del Skrevet 2. februar 2010 Er det kristent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gard Skrevet 3. februar 2010 #4 Del Skrevet 3. februar 2010 Hei Ja, det er en kristen organisasjon men en trenger ikke å være kristen for å bli eb voluntør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GjÆsT Skrevet 3. februar 2010 #5 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg tror at hvis du skal fixe det på forhånd gjennom internasjonale organisasjoner så må du betale... Hvis du reiser og oppsøker barnehjem etc så tror jeg de tar i mot deg med glede, men ikke forvent noe betaling... til nøds kanskje kost og losji. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snusmumriken Skrevet 3. februar 2010 #6 Del Skrevet 3. februar 2010 Hei Ja, det er en kristen organisasjon men en trenger ikke å være kristen for å bli eb voluntør. vil bare bekrefte dette:) jobbet for misjonsalliansen i ecuador, bra opplegg med spansk og housing og alt slikt! Jeg er ikke kristen, det er null prob Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 3. februar 2010 #7 Del Skrevet 3. februar 2010 Takk for mange fine svar! For kanskje sjekke litt ut på google. Men hva tenker dere om dette er etisk eller ei? Jeg vil hjelpe, men har hørt at hjelpearbeidere tar jobbene til lokalbefolkningen. Hva tror dere? Er det noe sted hvor jeg kan få informasjon om de positive og negative sidene for lokalbefolkningen og ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2010 #8 Del Skrevet 5. februar 2010 http://www.aktivungdom.eu/ Sjekk ut denne, det blir ikke bedre enn dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 8. februar 2010 #9 Del Skrevet 8. februar 2010 finnes det mer for oss som har utgått på dato, altså over 25 år- ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå