Gå til innhold

frivillig arbeid i utlandet


Gjest TS

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne gjøre en forskjell. Hjelpe fatiige mennesker i utlandet. Hvordan gjør jeg dette? Koster det penger eller får man betalt? Hjelper det eller ødlegger jeg bare for de som bor der?

Jeg er 23 år og kunne tenkt meg et år med slikt arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Ja, det er en kristen organisasjon men en trenger ikke å være kristen for å bli eb voluntør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at hvis du skal fixe det på forhånd gjennom internasjonale organisasjoner så må du betale... Hvis du reiser og oppsøker barnehjem etc så tror jeg de tar i mot deg med glede, men ikke forvent noe betaling... til nøds kanskje kost og losji.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ja, det er en kristen organisasjon men en trenger ikke å være kristen for å bli eb voluntør.

vil bare bekrefte dette:) jobbet for misjonsalliansen i ecuador, bra opplegg med spansk og housing og alt slikt! Jeg er ikke kristen, det er null prob ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for mange fine svar! For kanskje sjekke litt ut på google. Men hva tenker dere om dette er etisk eller ei? Jeg vil hjelpe, men har hørt at hjelpearbeidere tar jobbene til lokalbefolkningen. Hva tror dere? Er det noe sted hvor jeg kan få informasjon om de positive og negative sidene for lokalbefolkningen og ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...