Gjest Betatt Skrevet 2. februar 2010 #1 Del Skrevet 2. februar 2010 Ok, jeg vet dette er litt i tidligste laget å spørre hva andre mener om, siden jeg knapt kjenner fyren det er snakk om. Vi har møttes tre ganger på fylla og sovet over hos hverandre. (Alt dette har skjedd veldig fort i løpet av en 10 dager) Alt har vært veldig fint og spennende. Vi har god kjemi og vi tilbringer omtrent hele dagen derpå sammen også. Masse deilig sex, for de som lurte på det Den andre kvelden, tok han meg virkelig på sengen. Han skulle følge meg til bussen da jeg skulle hjem, men først dro vi innom 7 eleven for å kjøpe noe mat. Jeg sto og ventet på at han skulle betale, da han plutselig snudde seg og kysset meg forran alle som sto der. Må si jeg ble veldig overrasket over at han gjorde det, selv om vi er veldig på bølgelengde og alt det der.... Jeg kjenner at det er et eller annet med den gutten der, som jeg ønsker å utforske mer. Jeg bare håper han har lyst til det samme. Er ikke akkurat vant til gutter som vil noe mer etter sex. Hva tror dere? Skal jeg invitere han på en date, eller bare se hva som skjer videre på fylla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxtor Skrevet 2. februar 2010 #2 Del Skrevet 2. februar 2010 Du kan da umulig lure paa det? Du er da ikke blind, kvinne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest betatt Skrevet 2. februar 2010 #3 Del Skrevet 2. februar 2010 Kanskje jeg er blind av forelskelse? Jeg har veldig lyst til å invitere han på date, men må vente til neste uke, siden jeg har mensen nå. Kan jo ikke risikere å ha han her på date da, hvis han kun er interessert i sex? Han skriver forresten nuss i meldinger og sånn og beundrer meg mens jeg kler på meg etter sexen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 2. februar 2010 #4 Del Skrevet 2. februar 2010 Ta en date med ham du, kanskje mens du har mensen Om dere allerede har hatt sex kan det vel være digg å bare kose/være sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest betatt Skrevet 2. februar 2010 #5 Del Skrevet 2. februar 2010 Ja, for min del hadde det vært topp Synes det bare er litt skummelt å skulle ta det "neste skrittet" fra å møtes i fylla til å møtes i edru tilstand uten sez :gjeiper: Er redd for å jage han bort på en måte. Tidligere gutter har liksom stukket av når de har fått på følelsen at jeg er interessert i noe mer enn fyllesex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxtor Skrevet 2. februar 2010 #6 Del Skrevet 2. februar 2010 Hoer paa Vidvandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest betatt Skrevet 2. februar 2010 #7 Del Skrevet 2. februar 2010 Hehe, får kanskje bare hoppe i det da Synes dere jeg skal invitere han på date hjemme hos meg, eller ute på bowling etc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 2. februar 2010 #8 Del Skrevet 2. februar 2010 Ja, for min del hadde det vært topp Synes det bare er litt skummelt å skulle ta det "neste skrittet" fra å møtes i fylla til å møtes i edru tilstand uten sez :gjeiper: Er redd for å jage han bort på en måte. Tidligere gutter har liksom stukket av når de har fått på følelsen at jeg er interessert i noe mer enn fyllesex. Inviter på middag, kos dere med en film eller finn på noe annet. Du må finne tonen på andre områder om du vil ha noe mer med ham da Han kan jo lengte litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest betatt Skrevet 2. februar 2010 #9 Del Skrevet 2. februar 2010 Så sant så sant Vidvandre Men, da tenker jeg at jeg venter til neste uke med å invitere han. I helgen skal jeg bort, så da får han iallefall lengtet etter sexen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nygjerrig Skrevet 2. februar 2010 #10 Del Skrevet 2. februar 2010 Så sant så sant Vidvandre Men, da tenker jeg at jeg venter til neste uke med å invitere han. I helgen skal jeg bort, så da får han iallefall lengtet etter sexen Hold oss oppdatert hva han svarer da:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest betatt Skrevet 2. februar 2010 #11 Del Skrevet 2. februar 2010 I will do!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2010 #12 Del Skrevet 2. februar 2010 Kjæresten min startet på samme måte som deg. Jeg har ikke for vane å falle for ONS/elskere, men føles det rett så føles det rett.. og jeg følte også at han følte mer Vi møttes i edru tilstand da, ikke bare på fylla. Det er bare å sende en sms hvis du vil det Men vi hadde bare sex og snakket bare sex når vi var fra hverandre (på msn/sms). Det som kanskje skilte han en del fra tidligere pulevenner var at han koste veldig mye, sov alltid over og ble veldig lenge dagen etterpå. Selv om vi selvsagt hadde sex da og, så tilbrakte vi egentlig mye tid sammen bare med å prate og kose. Jeg prøvde å åpne meg litt og hinte og fiske etter om han følte noe mer, men det var ikke så lett å lure ut av han. Det utviklet seg litt når han ville ha meg ut og spandere mat på meg dagen etterpå, følte det var et steg mot forhold. Tror også han ble sjarmert av at jeg serverte frokost til han hver dag, det er et bra tips å snike inn litt sånne ting hehe. Gjør litt stas på han, ta litt vare på han. Det store gjennombruddet skjedde egentlig når jeg hadde mensen faktisk! Vi hadde allerede avtalt å møtes, jeg kom hjem fra en reise den dagen. Begynte å blø, og følte jo jeg måtte si ifra. Men han ville komme likevel, og vi så filmer og koste og pratet om de dypere ting i livet og etter det gikk det bare en vei.. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 2. februar 2010 #13 Del Skrevet 2. februar 2010 Hehe, får kanskje bare hoppe i det da Synes dere jeg skal invitere han på date hjemme hos meg, eller ute på bowling etc? Jeg tror at om han er interessert, så kontakter han deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest betatt Skrevet 2. februar 2010 #14 Del Skrevet 2. februar 2010 Så utrolig koselig historie gjest! Hvor lenge holdt dere på før dere ble sammen liksom ? Jeg har ikke lyst til å gå for fort frem heller, men kjenner jeg savner han, og har så lyst til å se han igjen snart, så hvis ikke jeg hører fra han snart, kommer jeg til å ta initiativet til å finne på noe Vi har en stor felles interesse, og tenkte å invitere han på en date som gjør at vi begge får tilfredstilt behovene våre sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå