Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2010 #1 Del Skrevet 1. februar 2010 Huff...ja hva skal jeg gjøre... Jeg har møtt en fyr og hatt et par dater... som har vært helt topp! Storkost meg og hatt det helt supert! Problemet er: jeg ble dumpet med brask og bram for snart ett år siden...det var helt jævelig og jeg brukte lang tid for å komme "ovenpå" igjen! Etter det har jeg vært en veldig fornøyd jente..sett positivt på livet og vært glad for at det ble slutt med xen! Det var absolutt til det beste. Vel saken nå er at jeg føler jeg er i ferd med å forelske meg og jeg er egentlig skrekkslagen... Jeg tror han syns jeg er veldig ok, og sier at han har storkost seg når vi har vært sammen, men utover det sier han ingenting! Vi har hatt masse kontakt via sms og sånn og nå er jeg så sinnsykt i tvil om hva jeg skal gjøre... Jeg er så redd for å gå på en ny smell.... Etter siste gangen vi hang sammen har vi ikke avtalt å møtes på nytt, noe jeg egentlig har lyst til, men har ikke lyst til å spørre om det siden jeg spurte sist gang... jeg vet at folk sikkert tenker at hvis man ikke satser så vinner man ingen ting og bla bla bla... det r sant det...men huff..nei. Tenk hvis jeg har misforstått alt og han kun tenker på meg som en venn... gud hva skal jeg gjøre? Noen som har vært i en liknende situasjon?? litt rådvill nå... kanksje jeg ikke skal kontakte han på en stund og se hva som skjer?? nei måtte bare lufte tankene mine....men veldig takknemlig for gode råd:) hilsen litt lyse forelsket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2010 #2 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg snakker kun ut av min erfaring og jeg har møtt en del menn opp gjennom årene;) De som VIRKELIG vil ha deg- gjør det de kan, de setter deg aldri i tvil. Har også spurt venner om dette, de som er gift i dag lurte ikke ett sekund. Jeg vet dette er forskjellig, likevel- treffer jeg en jeg liker gjør jeg hva som helst for å treffe ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 2. februar 2010 #3 Del Skrevet 2. februar 2010 Jepp, dump. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2010 #4 Del Skrevet 2. februar 2010 Du trenger ikke gjøre noe som helst. Ettersom du tok initiativ sist, er det jo naturlig at han gjør det nå. Så konsentrer deg om andre ting frem til du hører fra han igjen. Kontakter han deg igjen, sier du selvfølgelig ja. Du dumper ikke en du er interessert i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå