Gå til innhold

Tilbake på de evige jaktmarker...

Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jaja, sånn kan det gå. Og jeg hadde også mistanke om det.

Trist (eller ikke) men sånn er livet. :wink:

Hvorfor må du på død og liv finne deg en ny? Hvorfor klarer du ikke å være alene? Dette fenomenet tilsier jo at du vil snuble over mange forskjellige varianter av mannearten, ikke sant.......... :-?

Så ta deg et friår du! Det er det beste rådet jeg kan gi til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Takk! Jeg må ikke på død og liv finne meg en ny! Han her var den nye :wink: Jeg har blitt godt skremt og godt brent for ganske lang tid tilbake, 1 og 1/2 år. Jeg klarer meg svært bra alene, han her var mitt første forsøk på og nærme meg det annet kjønn... Så friår har jeg på en måte hatt til gangs, jeg da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Jeg må ikke på død og liv finne meg en ny! Han her var den nye :wink: Jeg har blitt godt skremt og godt brent for ganske lang tid tilbake' date=' 1 og 1/2 år. Jeg klarer meg svært bra alene, han her var mitt første forsøk på og nærme meg det annet kjønn... Så friår har jeg på en måte hatt til gangs, jeg da :ler:[/quote']jeghar mange single venner

jeg kan hooke deg up

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Takk Lurvis! DU er en STAR!!! Hook meg opp m en kompis som liker eldre damer da, så tar jeg m 75% av tidligere nevnte syltetøy :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Lurvis! DU er en STAR!!! Hook meg opp m en kompis som liker eldre damer da' date=' så tar jeg m 75% av tidligere nevnte syltetøy :sjarmor:[/quote']

jegb har ike så unge venner at de vil se på deg som gammel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...