Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

Jeg kan se om jeg kommer over noen jordbær på min vei - siden jeg svikter på gulrotkakefronten. :gjeiper: Må jo bidra med noe jeg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regner med dere vet det nå, men jeg får ikke kommet :sur:

Da jeg våknet i dag i kl. 09.30 var kinken i ryggen mye verre. Jeg klarte nesten ikke å løfte M :( Først prøvde jeg å sette henne opp i vugga, slik at det skulle bli lettere å ta henne opp. Da bare dunket hun hodet sitt og begynte å grine. Så prøvde jeg å løfte henne opp, men da falt jeg nesten fremover og måtte ta meg for med den ene armen. Da måtte jeg slippe M med en arm, så overkroppen hennes hang bakover :( Huff, hun sovnet heldigvis igjen da jeg fikk slengt henne på senga og liggeammet henne.

Så var det det å få noen til å hjelpe meg her. Søsteren min er sykemeldt og kan vanligvis komme. I dag jobbet hun litt. Pappa slutter vanligvis tidlig på jobben, men i dag hadde han langdag. Mamma var på skogen med elevene sine og "alle" på teamet var syke. Ble til at svigerinnen min droppet planleggingsdag med jobben sin og kom med en gang. Nå kom mannen hjem fra jobb og der ble det krise da han dro, siden han hadde seintvakt og de hadde mye fravær. Mannen er veldig effektiv og jobber like mye som 2 personer. Han jobber på et kundesenter og da jeg ringte inn var det 17 i kø foran meg. Sjefen hans hadde are sagt " Å,f**n" da gullgutten hans måtte gå akkurat da ;)

Puh, at alt måtte skje i dag da :daane: Her var skjorta strøket, maten satt frem og veibeskrivelsen klar. Gledet meg mye. Og tenk at det var flere det plutselig ikke passet for i dag. Blir nesten tragikomisk dette.

Håper vi snart kan treffes igjen. Jeg har jo snakket om treff jeg, så vi kan gjerne samles her. Har det nok ikke like stort og fint som Siebaeo, men er plass nok. Alternativet kan være når vi flytter, men det er ikke før sent i høst.

Vi snakkes jenter :vinke: Kos dere :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med kink i ryggen Becky! :( Det er IKKE noe gøy.. det vet jeg alt om. Men med en baby i tillegg må det jo være helt umulig! :daane: Så bra at svigerinnen din hadde mulighet til å komme. Typisk at alt skjer på en gang.. Kink passer uansett aldri da! Håper du er bedre nå? Vi savnet dere i alle fall! :klem:

Takk for besøket Pupsilure, Dine, Pusla, Neytiri, Jesse, Iril og Cypress! :klem: Det var kjempekoselig!! :hoppe: Vegg til vegg med babyer og mammaer. Og tipper naboene ble imponert over at det var plass til så mange vogner i gangen. Det ble i alle fall jeg :ler: Veldig kult at både Iril og Pusla klarte å komme alikevel. Og veldig synd at Becky måtte melde avbud.. :( Vi kommer GJERNE på besøk til deg en dag! :jepp:

Bolla fikk pupp og protesterte bare så vidt da jeg la han nå før jeg vred han på siden og han med en liten "hmfff.." måtte gi opp og sovnet. Helt utslitt :ler:

Tror dette kvalifiserer som en forsmak på bursdagsfeiringer framover jeg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og takk for besøket til alle de skjønne babyene også! :rodmer: Bolla syntes det var stas tror jeg. Han var tøffere enn toget i alle fall. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for et helt supert treff :klemmer: Var så koselig å få møte alle sammen!! Bolla er jo bare superherlig, skikkelig tøffas ;)

Kunne jeg fått oppskriften på den salaten din? :sjenert: Den var så utrolig god! :jepp:

Endret av Jesse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselig treff :klem1: Det var veldig hyggelig av deg å ta i mot så mange, jammen har dere fått en flott leilighet og det var jo god plass til oss alle :) Det var ekstra stas for oss å få være med i dag, siden det så mørkt ut i går. Vi havna midti verste rushen og brukte nesten en og en halv time hjem :daane:. Stakkars sambo :sjenert: Og tulla slokna i vogna i stad, var nok sliten hun og.

Og ja, den salaten vil jeg gjerne imponere barselgruppa med på tirsdag :jepp:

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som dere har hatt det veldig hyggelig :jepp: Og kanskje mange av dere ble slitne? Nesten ingen av dere som har oppdatert boka deres :fnise:

Litt bedre i ryggen ja, men blir verre med en gang jeg løfter henne :sur: . Tror for øvrig jeg hadde funnet fint frem til deg. Har gått litt på en av skolene i nætheten, så har kjørt der før.

Fikk du meldingen fra M? ;) Det var vel kanskje den du svarte på her. Har skrevet om et evt treff hos meg i boka mi. Alle som vil er invitert :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuusen takk for fantastisk koselig treff i dag :klem:

Så morro å få treffe gamle og nye.....så søta alle de små er, du må sende meg bildene hvis det er noe fine da ;)

Vi satt litt i trafikk på vei til svigers, men Bumba sovnet etter lik lek med pappaen så det gikk veldig fint :)

KJempefin leilighet dere har forresten, ikke missunnelig i det hele tatt :gjeiper:

Og som jeg sa, er dere noen gang på mine strøk så er det bare å gi lyd, jeg blir hjemme en stund til så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

du må sende meg bildene hvis det er noe fine da ;)

Meg også! :hoppe:

Takk for i dag, så utrolig koselig av deg å invitere oss alle hjem til deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere ville komme! ;) Superkoselig!! Oppskrift skal komme! Den er forsåvidt ett eller annet sted iboka her.. Så hyggelig at den falt i smak :)

Becky; vi fikk MMS og sendte en i retur! Fikk ikke den..? Så rart da :klo: Kjempesøte Diva M!! Bolla hadde smelta :daane: Eller gjort bjørnetrikset... :ler: Han knurrer liksom og står og vifter og veiver med armene. Skikkelig tøffing :ler::rodmer: Spes siden han er liten og lys... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal forresten sende bilder om de ble bra! :jepp:

Vil gjerne komme på treff både her og der! :jepp:

Og stakkars dere som ble sittende i trafikken.. :daane:

Gikk litt i surr dette :fnise: telefonsurfing.. Trøtt. Sov godt jenter! Takk for en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi fikk se mms bildet av M Becky, kjempesøt, Bumba hadde også sånn jumpsuit på, men med blomstermotiv. skikkelig synd dere ikke kunne komme!

Siebaeo......det bjørnetrikset var bare såå søtt......allerede en player :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for i går! det var kjempefint hos deg :nigo: Og DEN utsikten da :daane: Syntes synd på deg som satt med all ryddingen! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Becky; vi fikk MMS og sendte en i retur! Fikk ikke den..? Så rart da :klo: Kjempesøte Diva M!! Bolla hadde smelta :daane: Eller gjort bjørnetrikset... :ler: Han knurrer liksom og står og vifter og veiver med armene. Skikkelig tøffing :ler::rodmer: Spes siden han er liten og lys... :fnise:

Ånei, den fikk jeg ikke. Har litt problemer med å motta MMS. For et par mnd siden fikk jeg plutselig 10 MMS som folk hadde sendt tidligere :daane: . Hvis du fortsatt har bildet kan du veldig gjerne sende det til mannens telefon. Sender deg evt telefonnummeret hans.

Å, har Bolla blitt liten? :fnise: Tror du han hadde likt en jentebolle med katteøyne, eller går han for de slanke nå som han muligens har blitt slank selv? :ler: Dere må få filmet bjørnetrikset, for deres egen del. Høres utrolig søtt ut :rodmer:

Tusen takk for kompliment av divaen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi fikk se mms bildet av M Becky, kjempesøt, Bumba hadde også sånn jumpsuit på, men med blomstermotiv. skikkelig synd dere ikke kunne komme!

Tusen takk :klemmer: Kanskje godt vi ikke kom. Hadde vært lite flaut å komme i samme outfit da :daane::ler:

Jeg tviler ikke. Han høres ut som en skikkelig player han der. Før var det putte-hele-hånden-i-munnen-trikset og nå bjørnetrikset. Hva blir det neste? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Ja, han er en storsjarmør! :rodmer: Vi var både i konfirmasjon og dåp i helga og "damene raknet omtrent!" mente pappa :ler: Han oppførte seg SÅ UTROLIG BRA!! :daane: Jeg er så imponert over tålmodigheten hans innimellom! Han satt som et lys og kikket på folk og spiste på leken sin igjennom en timeslang seremoni! I dåpen hoppet han litt, men like blid.. Han hadde virkelig godformen i helga.

Bolla har en litt over snittet stolt morfar tror jeg.. :fnise: Han er så imponert over "all oppmerksomheten han pådrar seg" :roll: Men jeg skjønner han jo godt! :fnise: jeg er litt forelska i min lille bjørnegutt :rodmer:

Tusen takk for i går! det var kjempefint hos deg :nigo: Og DEN utsikten da :daane: Syntes synd på deg som satt med all ryddingen! :sjenert:

Takk for besøket! :klem: Det var SÅ hyggelig! Og alle babyene var så blide og glade! Goffel er en skikkelig kjekkas altså! :daane: Og så flink til å krype! Skjønner at du har en litt mer hektisk hverdag nå :ler: *nyter roen enn så lenge* :lol:

Det var ikke noe problem med ryddinga! Det gikk fort og greit! :) Og så var det så mye snadder igjen! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med kink i ryggen Becky! :( Det er IKKE noe gøy.. det vet jeg alt om. Men med en baby i tillegg må det jo være helt umulig! :daane: Så bra at svigerinnen din hadde mulighet til å komme. Typisk at alt skjer på en gang.. Kink passer uansett aldri da! Håper du er bedre nå? Vi savnet dere i alle fall! :klem:

Skjønner visst ikke helt det der med multisitat jeg :fnise:

Tusen takk for hyggelige ord :) Ja, er bedre nå. Mannen måtte være hjemme fra jobb et par dager. Klarte rett og slett ikke å løfte henne. Det gav meg en liten forsmak på hvordan det ville vært å være høygravid med en liten baby. Jeg ble jo så dårlig i bekken og rygg. For å si det sånn, jeg skal ikke bli gravid igjen med det første. Da hadde mannen blitt alenepappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, den fikk jeg ikke. Har litt problemer med å motta MMS. For et par mnd siden fikk jeg plutselig 10 MMS som folk hadde sendt tidligere :daane: . Hvis du fortsatt har bildet kan du veldig gjerne sende det til mannens telefon. Sender deg evt telefonnummeret hans.

Å, har Bolla blitt liten? :fnise: Tror du han hadde likt en jentebolle med katteøyne, eller går han for de slanke nå som han muligens har blitt slank selv? :ler: Dere må få filmet bjørnetrikset, for deres egen del. Høres utrolig søtt ut :rodmer:

Tusen takk for kompliment av divaen min :)

Oi, du klarte faktisk å skrive både før og etter meg med svarene dine! :fnise:

Jeg kan godt sende til mannens telefon, bare send med nr på PM?

Liten og liten.. Han er helt på snittet tror jeg, men har møtt en del babyer som er litt lenger opp på kurven i det siste så da følte jeg plutselig at han var liten :fnise: Jeg tror forresten han liker både jenteboller og slanke damer, men katteøyne er nok populært! :hjerter:

Ja, jeg har prøvd å filme! :jepp:

Jeg tviler ikke. Han høres ut som en skikkelig player han der. Før var det putte-hele-hånden-i-munnen-trikset og nå bjørnetrikset. Hva blir det neste? :ler:

:ler: Ja, hva blir det neste??

Skjønner visst ikke helt det der med multisitat jeg :fnise:

Tusen takk for hyggelige ord :) Ja, er bedre nå. Mannen måtte være hjemme fra jobb et par dager. Klarte rett og slett ikke å løfte henne. Det gav meg en liten forsmak på hvordan det ville vært å være høygravid med en liten baby. Jeg ble jo så dårlig i bekken og rygg. For å si det sånn, jeg skal ikke bli gravid igjen med det første. Da hadde mannen blitt alenepappa.

Det er godt jeg kan mulitsitere! :lol:

:daane: Holder med deg i å vente litt ja! Tror det må være tøffe tak.. Selv om det sikkert er positive sider ved det også. Drømte en natt at jeg var gravid igjen. Glad det var en drøm.. ;)

Godt mannen kunne være hjemme og hjelpe deg :hjerte: Tenk på de som er alenemødre.. :daane: Jeg er bare nesegrus av respekt for dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg prøver å søke i min egen tråd for jeg er ganske sikker på at jeg har skrevet oppskrifta på kyllingsalaten her et sted.. Men jeg får ikke noe resultat :klo:

Jeg prøver igjen i morra, ellers får jeg skrive det på nytt :)

Nå må jeg legge meg sammen med kjære som reiser bort igjen i morra.. :sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...