Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

Picnic på gulvet høres helt fabelaktig ut! ;) Lilletassen sitter ikke selv enda, så han kan fint sitte på fanget, ligge på gulvet eller låne vippestol :Nikke:

Jeg kan godt prøve meg på rundstykker feks.. Prøve meg på det kanskje.. hehe

Uansett om jeg tar med hjemmebakt eller halvstekte, så consider it done :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Picnic på gulvet blir bra :tommel:

vet ikke om det blir for mye mat nå, men jeg lager noen ganske gode pizzasnurrer. Skulle jeg tatt med noen sånne, kanskje?? Eller så tar jeg bare med det jeg blir bedt om jeg altså :) Hvis det er ønske om pålegg kan jeg lage eggesalat ellernoe?

Men jeg både kjøper og baker, flink til begge deler :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Picnic på gulvet blir helt supert! :jepp:

Jeg får se, enten kjøper jeg med de kokosbollene, eller så kjøper jeg med noe annet snacks :) Jeg kan ihvertfall stå for litt søtsaker, det er jeg veldig god på å handle :fnise:

Hvis det blir allright bærevær trenger jeg ikke vogna, men hvis det regner eller blåser veldig kan jeg ikke bære henne, og da må jeg nesten ta med vogna i og med at vi ikke har bil og jeg må ta trikken. Håper det går greit? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pizzasnurrer er jo kjempeflott! :hoppe: Da kan man jo handle/lage mat med tanke på at alle skal få en liten smak. Dvs et rundstykke, en pizzasnurr og salat? Pluss, minus. Er det noen med litt erfaring i mengder her? :fnise:

Med litt snacks bør vi jo snart være veldig godt fora :fnise: Da kjøper jeg litt farris og sånn, og kaffe har jeg om noen ønsker.

Ta med vogna, det går nok fint! :jepp: Det er jo en liten spasertur fra trikken så det kan være det er det greieste uansett. Vet ikke hvor langt dere synes det er ok å bære.. Men det tar ca ti min å gå. Oppoverbakke.. ;)

Forresten så er gjesteparkeringa i drift nå så det er nok noen ledige plasser der! Det er rett foran huset, det er skiltet med adressen på porten så det skal være veldig vanskelig å ta feil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for 7 mnd :hoppe: Han har blitt stor ja! Og min er jo enda større :daane: Gleder meg til å se han igjen!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mengden høres bra ut synes jeg ;)

Hipp hurra for 7 måneder!! Jeg synes ikke det er så altfor lenge siden vi møttes for første gang og Bolla fortsatt var inni magen jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg synes heller ikke det er lenge siden! Og nå er han en liten gutt med mer og mer meninger og fakter :rodmer: Lille tanntrollet mitt :hjerte:

Gleder meg skikkelig til å se dere og! :nigo: Vi har faktisk kjent hverandre ganske lenge nå.. :) Noen lengre enn andre. Pupsilure, tror du er en av de to første som skrev i boka mi :jepp: Og (i alle fall jeg) har delt utrolig mye av private tanker og oppturer så vel som nedturer. Jeg blir nesten litt rørt.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har fulgt med fra bolla var en bitteliten reke :jepp::rodmer: Vi har kjent hverandre ganske lenge ja! :jepp: Har vel kjent Dine lengst, da vi skrev i bryllupsforumet i starten :hjerte: Tiden går jammen fort!

Hvem kommer egentlig på torsdag? Og ble det kl 12? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Han var jo knapt blitt noen få celler når boka ble startet! :rodmer: Så rart å tenke på. Utrolig spesielt at det skjedde samme døgnet..

Tiden går så ALT for fort!

Dette er revidert liste (så langt jeg vet)

Siebaeo + Bolla

Pupsilure + Goffel

Dine + Lilletassen

Becky + Divaen M

Iril + Murmel

Jesse + lille J

Pusla + Tulla

Neytiri + Bumba

Cypress + lille A

Dvs 9 mammaer med baby! :nigo: Det blir stinn brakke :fnise: Godt vi ikke har så mye møbler enda..

Ingen har så langt sagt noe på tidspunktet så da sier vi 12! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Gleder meg sånn til å hilse på dere! :hoppe:

Selv om det blir litt skummelt også, for dere har vel alle sammen møtt hverandre før, og jeg er den eneste som ikke har møtt noen av dere.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer til å gå veldig bra :) Husker jeg var litt spent første gang jeg og. Det er liksom enda lettere nå med babyene, de utgjør en veldig bra icebreaker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hipp hurra for Bolla :strix:

Gleder meg veldig til å treffe dere alle sammen! Også er det litt godt at det ikke bare er jeg som syns det er litt skummelt.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir en herlig røre :nigo: Jeg gleder meg, men kjenner at jeg heier veldig på at tulla har en god dag :fnise:

Marmot: jeg kjente heller ingen når jeg troppet opp på treff i vinter, men det gikk kjempefint. Og det hjelper med babyen ja, da har man noe å prate om og man er jo opptatt med dem også :jepp:

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Marmot

Ja, jeg er jo ganske modig, så det går sikkert bra. I verste fall kan dere tenke at jeg er dust, men glede dere over å bli kjent med mitt sjarmtroll av en sønn. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er jo ganske modig, så det går sikkert bra. I verste fall kan dere tenke at jeg er dust, men glede dere over å bli kjent med mitt sjarmtroll av en sønn. :fnise:

:fnise: Jeg tror ikke du er dust. Rart om du skulle virke så ålreit skriftlig og være noe helt annet i virkeligheten.

Hva skal jeg ta med?? Kake? Jeg lager en knakande god gulrotkake! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra for Bolla :strix:

:strix:

Jeg gleder meg, men kjenner at jeg heier veldig på at tulla har en god dag :fnise:

Håper på det samme for Bolla ;) Han skal jo til og med være vert og bør oppføre seg! :opplyser::ler:

Gratulerer med 7 mnd dagen til Bolla! :nigo::bursdag:

*psst - venter spent på italia-info :lur: *

Oh, godt du minnet meg på det!! :daane:;) teflonhjernen forflytter seg straks inn i PMboksen :fnise:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal jeg ta med?? Kake? Jeg lager en knakande god gulrotkake! :jepp:

:sikle: Mmm! Det høres VELDIG greit ut! :jepp: Og så gulrot som er så sundt! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...