siebaeo Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #2121 Del Skrevet 9. mai 2011 Hvorfor får jeg ikke lov til å bruke så mange utrykksikoner som jeg vil?? Jeg måtte ta bort masse ikoner så jeg ser jo så sur ut.. Se for dere en drøss med hoppe smilier her og der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 10. mai 2011 #2122 Del Skrevet 10. mai 2011 Hurra for halvt årsdagen til Bolla i går!! så bra dere pleier forholdet også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 10. mai 2011 #2123 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Hola! Det er godt det løser seg litt for dere Angående grøt, vi gir Nestle (ris & hvete), og i går gav jeg ca 80- 100 med melk, og en god porsjon grøt, tenker det var ca 0,5 dl, så får han det samme til kvelds Utenom dette får han bare melk de andre måltidene. Han får ca 1 dl grøt til dagen, men jeg fordeler det litt, så magen venner seg til det I dag skal jeg snakke med slekta, høre når de vil ha besøk! Tror kanskje det blr Torsdag te Søndag, kjenner at det blir litt lenge og være på reisefot med mini i 4 dager alene..! Har du grønne hender du da? Planter her, de dør de stakkars, iallefall de inne Endret 10. mai 2011 av Luremegpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 10. mai 2011 #2124 Del Skrevet 10. mai 2011 Gratulerer så masse med flotte Bolla som var 6 måneder i går!!! Herlighet som tiden flyr! Han er virkelig helt nydelig og det var et kjempe flott familiebilde på FB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 10. mai 2011 #2125 Del Skrevet 10. mai 2011 Må si meg enig med Dine her og (fornuftig dame hu der ) Så herlig å lese at ting går så bra. Bolle virker så god. Han er bare så søt på "familiebildet" deres. Og så gøy med mer SENSUR Er det ikke herlig når livet smiler sånn til en? Nå er det jo og alting og. Tok deg på ordet og krevde mer nærhet, så da er vi på vei. Rekker ikke mye med divaen, men godt å sitte litt i armkroken igjen. For noen uker siden gav søstra mi meg en ordentlig klem. Ble helt salig jeg og merket at jeg nesten ble på gråten. Hadde glemt hvordan det var å få klem av voksen, ikke bare å gi til et lite barn. Ha en fin dag (voksenklem ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 10. mai 2011 #2126 Del Skrevet 10. mai 2011 Gratulerer med 6-måneders gutt! Her gir jeg tøtta avocado, det elsker hun, og av grøt så lager jeg hirsegrøt av hirseflak, samt risgrøt. Har frosset ned aprikos-, sviske-, og pæremos som jeg da tilsetter grøten. Gir henne bare noen teskjeer jeg.. Eller, prøver på mer, men det meste havner utenfor.. Har ikke oppdatert meg helt her... Det er visst en god stund siden sist jeg var innom.. Men, dagene bare SPRINGER avgårde! Og nå er det straks eksamener.. Håper alt står bra til! Skal forresten til dine strøk om ikke alt for lenge :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #2127 Del Skrevet 10. mai 2011 Hurra for halvt årsdagen til Bolla i går!! så bra dere pleier forholdet også: Ja nå skal jeg jammen holde meg i sporet her! Det er jo ikke mannen det har stått på for å si det sånn.. Men så reiste han bort igjen og før han kommer hjem får vi en hel familie på besøk som ikke drar før på søndag. Daaamn, ja ja, vi får ta det igjen på ferie! Hola! Det er godt det løser seg litt for dere Angående grøt, vi gir Nestle (ris & hvete), og i går gav jeg ca 80- 100 med melk, og en god porsjon grøt, tenker det var ca 0,5 dl, så får han det samme til kvelds Utenom dette får han bare melk de andre måltidene. Han får ca 1 dl grøt til dagen, men jeg fordeler det litt, så magen venner seg til det I dag skal jeg snakke med slekta, høre når de vil ha besøk! Tror kanskje det blr Torsdag te Søndag, kjenner at det blir litt lenge og være på reisefot med mini i 4 dager alene..! Har du grønne hender du da? Planter her, de dør de stakkars, iallefall de inne Hola chica! Hm.. jeg må måle hvor mye jeg gir. Mener du ferdigblandet eller før du har blandet med vann? For jeg tror jeg gir han en halv dl minst.. Eller, jeg aner ikke. Kanskje det er noe sånt her og. Og så får han pupp i tillegg. Det virker som det har gått bra da.Blir mye gris Si fra så snart du vet da! Om du reiser på torsdag blir det kanskje vanskelig å komme på treff samme dagen? Jeg har IKKE grønne fingre! Jeg kan knapt holde liv i en kaktus.. Så dette blir kjæres prosjekt! Gratulerer så masse med flotte Bolla som var 6 måneder i går!!! Herlighet som tiden flyr! Han er virkelig helt nydelig og det var et kjempe flott familiebilde på FB Takk! Han er deiligbassen min! Og ja, vi var heldige med det familiebildet! Må si meg enig med Dine her og (fornuftig dame hu der ) Så herlig å lese at ting går så bra. Bolle virker så god. Han er bare så søt på "familiebildet" deres. Og så gøy med mer SENSUR. Er det ikke herlig når livet smiler sånn til en? Nå er det jo sol og alting og. Tok deg på ordet og krevde mer nærhet, så da er vi på vei. Rekker ikke mye med divaen, men godt å sitte litt i armkroken igjen. For noen uker siden gav søstra mi meg en ordentlig klem. Ble helt salig jeg og merket at jeg nesten ble på gråten. Hadde glemt hvordan det var å få klem av voksen, ikke bare å gi til et lite barn. Ha en fin dag (voksenklem ) Takk! Han er en goding, det er helt sikkert Og ja, jeg føler meg så HELDIG om dagen!! Så fint man kan ha det altså! Så bra at jeg kan inspirere til litt nærhet Jeg kjenner meg igjen i det du sier om den klemmen.. VIKTIG! Vi må ikke glemme oss selv helt bort. Det er veldig viktig å føle at man har kontakt med sin egen kropp.. Har en klok dame jeg kjenner sagt Voksenklem tilbake! Gratulerer med 6-måneders gutt! Her gir jeg tøtta avocado, det elsker hun, og av grøt så lager jeg hirsegrøt av hirseflak, samt risgrøt. Har frosset ned aprikos-, sviske-, og pæremos som jeg da tilsetter grøten. Gir henne bare noen teskjeer jeg.. Eller, prøver på mer, men det meste havner utenfor.. Har ikke oppdatert meg helt her... Det er visst en god stund siden sist jeg var innom.. Men, dagene bare SPRINGER avgårde! Og nå er det straks eksamener.. Håper alt står bra til! Skal forresten til dine strøk om ikke alt for lenge :D Takk! Hvor lenge har du gitt grøt da? Jeg gir sikkert 20 t-skjeer.. Sånne som du beskriver. Eller, en del får han jo to ganger da Litt inn og litt ut.. Men han spiser stort sett alt da. Jeg vet hva du mener om dager som bare løper avgårde!! Oi, eksamen ja. Lykke til! Er du i rute? Oi, når er det du skal hit da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #2128 Del Skrevet 10. mai 2011 Ok, blir litt kort oppsummering igjen her.. Nei-lista: - jeg har vondt i ryggen og det stikker i rumpa! Tror det er i halebeinet.. Det minner litt om bekkenvondt.. Og ryggen har vært så stiv og så plutselig fikk jeg en liten kink i korsryggen. Jeg må trene... Men får jo aldri tid!! Jeg blir SUR av å ikke få trene.. - Bolla har KISS! Vi var hos manuell terapeut i dag og han fant altså KISS-greier i nakken (hodet?), litt stivhet i brystryggen og noe greier i den ene hofta. Men han mente han fikset alt da.. Så vi får se. Det ante meg at det var noe på gang der, og så har vi oppdaget at han er litt usymetrisk i bakhodet.. Stakkars liten. Han har våkndet mange ganger i dag, mulig det er pga behandlingen.. - vi får besøk. Det er jo egentlig på ja-lista men jeg har så lyst på noen uplanlagte helger så vi får gjort litt i kåken.. Det blir sikkert hyggelig! Ja-lista: - jeg har fortsatt verdens fineste og godeste gutt! - ferien er i boks! Neste lørdag reiser vi til Italia! Vi skal koooose oss glugg!! Håper det blir romantisk.. - mente det var noe mer men nå kommer jeg ikke på det Jeg er så trøtt at jeg holder på å bikke om.. Må legge meg. Nattinatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 10. mai 2011 #2129 Del Skrevet 10. mai 2011 Så kjipt med KISS! Murmel hadde det også, og han ble helt bra etter bare én behandling. Vi fikk en helt ny baby, mye lykkeligere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 10. mai 2011 #2130 Del Skrevet 10. mai 2011 PS: Jeg vil være med på treff i juni, om mannen kan kjøre meg, ellers finner jeg ikke frem. Hvis jeg får lov da? Og gratulerer med halvtåring litt for sent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 11. mai 2011 #2131 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Jeg fant ut at babysvømminga er ferdig når det er treff, så da blir jeg med! Siste gangen er uka før Så godt at dere har fått vært hos manuellterapeut da, og funnet ut av det! Nå blir han sikkert helt bra Og du, du har inspirert meg skikkelig til å bare komme over kneika når det gjelder ! Og jammenmeg er det godt også! Og forresten, hurra for 6 mnd´s Bolle :strix: Onsdags til deg! Endret 11. mai 2011 av Jesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #2132 Del Skrevet 12. mai 2011 PS: Jeg vil være med på treff i juni, om mannen kan kjøre meg, ellers finner jeg ikke frem. Hvis jeg får lov da? Og gratulerer med halvtåring litt for sent! Selvfølgelig kan du det Iril! Du er hjertelig velkommen! Det er ikke så vanskelig å finne heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #2133 Del Skrevet 12. mai 2011 Jeg fant ut at babysvømminga er ferdig når det er treff, så da blir jeg med! Siste gangen er uka før Så godt at dere har fått vært hos manuellterapeut da, og funnet ut av det! Nå blir han sikkert helt bra Og du, du har inspirert meg skikkelig til å bare komme over kneika når det gjelder ! Og jammenmeg er det godt også! Og forresten, hurra for 6 mnd´s Bolle :strix: Onsdags til deg! Så bra at du kan komme! Og så kult at jeg inspirerer Og at det var verd det.. torsdagsklem til deg! *** I dag kommer tv-montøren.. Håper det blir bra! Har begynt å bli litt nervøs for at sofaopplegget vårt ikke blir noe bra.. Håper vi blir gledelig overrasket når den kommer. Og så har vogna vår blitt litt bøyd i flytransporten og jeg må få en forhandler til å forsøke å reparere og så få refusjon fra Norwegian. Problemet er bare at jeg tror ikke noen selger den her, og hva gjør jeg da..? Sender til Tyskland?? Da har jeg jo ikke vogn på månedsvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 12. mai 2011 #2134 Del Skrevet 12. mai 2011 Så kjipt med vogna. Lå den i prampack eller? Om du må sende den til Tyskland må du jo kjøpe deg en brukt vogn på finn.no. Om du bare bruker den i noen mndr. får du sannsynligvis solgt den igjen for det samme som du betalte. Kjøp deg en Buggis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 12. mai 2011 #2135 Del Skrevet 12. mai 2011 Nå har jeg skumlest og fått med meg det viktigste tror jeg, men ikke om jeg husker noe jeg skulle kommentere 16. juni går mest sannsynlig bra Vi venter fortsatt på en forståelig turnus-oversikt for sambo skjønner du, for hvis han har fri er det mulig jeg skal på jobb-møte. Men jeg tror nok jeg kommer til deg Og tenk at gutten din har runda 6 mnd alt Tida går så fort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #2136 Del Skrevet 12. mai 2011 Så kjipt med vogna. Lå den i prampack eller? Om du må sende den til Tyskland må du jo kjøpe deg en brukt vogn på finn.no. Om du bare bruker den i noen mndr. får du sannsynligvis solgt den igjen for det samme som du betalte. Kjøp deg en Buggis! Ja den lå i prampack Nå ser det ut som jeg kan få den fikset (evt ny) på Barnas hus. Jeg skal innom i morra og snakke med en reparatør. Men om det blir lang ventetid må jo Norwegian stille med "leievogn" synes jeg Jeg har snoket en del på Finn i det siste.. Angrer faktisk litt på at jeg ikke sjekka ut buggisen mer før vi kjøpte! Litt lyst på noe nytt.. Får ALLE vogndilla eller?? Så på en Babyjogger City ett eller annet i dag. Den var veldig behagelig.. Som reisetrille altså. Hm.. Nå har jeg skumlest og fått med meg det viktigste tror jeg, men ikke om jeg husker noe jeg skulle kommentere 16. juni går mest sannsynlig bra Vi venter fortsatt på en forståelig turnus-oversikt for sambo skjønner du, for hvis han har fri er det mulig jeg skal på jobb-møte. Men jeg tror nok jeg kommer til deg Og tenk at gutten din har runda 6 mnd alt Tida går så fort!! Så bra da! Jaa, tiden går så ALT for fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 12. mai 2011 #2137 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Jeg tror det er fort gjort å få vogndilla Man ser jo så mye fine vogner overalt, og iallefall jeg kikker jo veldig på det andre har. Vi kjøpte en brukt vogn og var skikkelig fornuftige, men så måtte jeg jaggu kjøpe ny vogn tilslutt jeg og Endret 12. mai 2011 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 12. mai 2011 #2138 Del Skrevet 12. mai 2011 Ja den lå i prampack Nå ser det ut som jeg kan få den fikset (evt ny) på Barnas hus. Jeg skal innom i morra og snakke med en reparatør. Men om det blir lang ventetid må jo Norwegian stille med "leievogn" synes jeg Jeg har snoket en del på Finn i det siste.. Angrer faktisk litt på at jeg ikke sjekka ut buggisen mer før vi kjøpte! Litt lyst på noe nytt.. Får ALLE vogndilla eller?? Så på en Babyjogger City ett eller annet i dag. Den var veldig behagelig.. Som reisetrille altså. Hm.. Så bra da! Jaa, tiden går så ALT for fort! BABYJOGGER jajaja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 12. mai 2011 #2139 Del Skrevet 12. mai 2011 Ja nå skal jeg jammen holde meg i sporet her! Det er jo ikke mannen det har stått på for å si det sånn.. Men så reiste han bort igjen og før han kommer hjem får vi en hel familie på besøk som ikke drar før på søndag. Daaamn, ja ja, vi får ta det igjen på ferie! Hola chica! Hm.. jeg må måle hvor mye jeg gir. Mener du ferdigblandet eller før du har blandet med vann? For jeg tror jeg gir han en halv dl minst.. Eller, jeg aner ikke. Kanskje det er noe sånt her og. Og så får han pupp i tillegg. Det virker som det har gått bra da.Blir mye gris Si fra så snart du vet da! Om du reiser på torsdag blir det kanskje vanskelig å komme på treff samme dagen? Jeg har IKKE grønne fingre! Jeg kan knapt holde liv i en kaktus.. Så dette blir kjæres prosjekt! Takk! Han er deiligbassen min! Og ja, vi var heldige med det familiebildet! Takk! Han er en goding, det er helt sikkert Og ja, jeg føler meg så HELDIG om dagen!! Så fint man kan ha det altså! Så bra at jeg kan inspirere til litt nærhet Jeg kjenner meg igjen i det du sier om den klemmen.. VIKTIG! Vi må ikke glemme oss selv helt bort. Det er veldig viktig å føle at man har kontakt med sin egen kropp.. Har en klok dame jeg kjenner sagt Voksenklem tilbake! Takk! Hvor lenge har du gitt grøt da? Jeg gir sikkert 20 t-skjeer.. Sånne som du beskriver. Eller, en del får han jo to ganger da Litt inn og litt ut.. Men han spiser stort sett alt da. Jeg vet hva du mener om dager som bare løper avgårde!! Oi, eksamen ja. Lykke til! Er du i rute? Oi, når er det du skal hit da?? ¨ Hola Chica guapa!!! Olalala:) Hehe... Du, jeg måler opp 0.5 dl med grøt, så tilsetter jeg vann:) Det funker så bra at det er skremmende, han sover som aldri før, så ja, det er mat som metter og det var veldig nødvendig her iallefall! Jeg gir altså på formiddagsm osv osv..formiddagsmåltid, og kveldsmåltid, da er det ganske safe at han ikke sliter om natten med for mye grøt! Så er det veldig viktig å gi vann da! Vann etter 5-6 skjeer er det her!! Lykke til !! Buenos Noches! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #2140 Del Skrevet 12. mai 2011 I dag tror jeg nesten han fikk for mye grøt For han våknet to ganger etter at jeg la han klokka 20.. og jeg tror han hadde vondt i magen.. Eller, jeg er jammen ikke sikker. Jeg lurer på om han ikke ble så bra etter den behandlingen jeg.. snarere verre? Kan de bli litt verre først eller? Han sover i alle fall ikke noe lengre om gangen enda. Men det er jo bare et par dager siden da.. Huff, jeg vil bare at han skal ha det bra. jeg får så mye dårlig samvittighet av å være mamma! VI var på babysvøm i dag. Og så tok de bilder. Gleder meg til å se.. Han har ikke helt skjønt den der dykkegreia tror jeg. Han svelget nok litt vann den ene gangen i alle fall. Men det virker som han liker veldig godt å være der! I alle fall i garderoben! Han hyler fornøyd og flekser og vifter med hender og føtter. Rynker på nesen og skratter. Og så begynner den lille tanna hans å synes bedre nå Søøøtingen! Vi har fått ny TV! TV!! Den er så utrolig fin! Sexy tv om man får lov til å si det.. Sylslank og henger på veggen. Det ser nesten ut som det er tatt et hull i veggen og så ser man inn på en annen verden, så fint bilde er det! Jeg kan ikke noe for det.. jeg ELSKER alt som er blankt, lekkert og elektrisk! Må bare få kjøpt meg et tastatur til den så skal jeg sitte og skrive her på den! KG i 40 tommer! hoho! Ellers kan jeg melde at jeg IKKE FÅR TRENT!! Jeg blir gal snart.. Jeg føler meg så utrolig utrent og dvask.. Jeg burde jo fått utnyttet min for tiden Pamelaske form og strammet opp kroppen i disse snarlige bikinitider. Men neida.. her skal puppene smelte før jeg får løvhændelsene bort og rumpa opp til vanlig plass Og hva skjer med magen..?? For en merkelig form den kan få om jeg har litt luft innabords! Skikkelig tutt som stikker ut som en spiss ball. Veldig rart altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå