siebaeo Skrevet 11. april 2011 Forfatter #2021 Del Skrevet 11. april 2011 Jeg vil gjerne komme! Tror det er mulig å gå til deg fra meg (du spurte om det for mange sider siden), men det er et godt stykke. Jeg går laaange turer om dagen, ofte rundt en mil, så jeg kan jo prøve på det. Men bil hørtes i grunn også fristende ut, siden du skrev det er lett å parkere. Jeg vet foreløpig ikke om noen dager i mai jeg ikke kan. Oi, denne kom i mellom uten at jeg så den! Så bra at du vil komme! Gleder meg til å se dere igjen. Flink du er til å gå turer! Jeg må bli flinkere nå.. Blir ikke så mye trening at det gjør noe om dagen. Det er ganske lange bakker opp hit så jeg får kjørt meg litt om jeg vil. Det kan du jo ta med i vurderingen når du skal velge mellom spasering og bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 11. april 2011 Forfatter #2022 Del Skrevet 11. april 2011 Neytiri; ga du mer enn en gang om dagen i starten? Og hvor mye ga du? Jeg har bare gitt en gang og tenker at det er nok. Tror jeg må lage meg en matplan. Jeg tror jeg er den som har mest problemer med å få rutiner i hverdagen her.. Ikke Bolla Jeg er så vant til å gjøre ting litt som det faller seg. Men men, those days are over. Med banantendenser mener jeg at han bøyer seg til en side når han ligger på rygg. Når han strekker seg i begeistring eller noe tilter hodet og føttene mot venstre. Litt som en C. Eller en banan I tillegg har vi lagt merke til at han henger litt skrått med hodet når vi holder han opp foran oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 12. april 2011 #2023 Del Skrevet 12. april 2011 Neytiri; ga du mer enn en gang om dagen i starten? Og hvor mye ga du? Jeg har bare gitt en gang og tenker at det er nok. Tror jeg må lage meg en matplan. Jeg tror jeg er den som har mest problemer med å få rutiner i hverdagen her.. Ikke Bolla Jeg er så vant til å gjøre ting litt som det faller seg. Men men, those days are over. Med banantendenser mener jeg at han bøyer seg til en side når han ligger på rygg. Når han strekker seg i begeistring eller noe tilter hodet og føttene mot venstre. Litt som en C. Eller en banan I tillegg har vi lagt merke til at han henger litt skrått med hodet når vi holder han opp foran oss. Det kan kalles KISS Syndromet! Høres veldig ut so mdet, les om det på nettet:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. april 2011 #2024 Del Skrevet 12. april 2011 Det var sånn som Goffel var det Ta han med til manuellterapeut. Kan tipse deg om ei kjempeflink ei, som både jeg og Jesse haer vært hos. Det er gratis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 12. april 2011 #2025 Del Skrevet 12. april 2011 Vi blir også gjerne med på treff i mai Tror ikke vi skal noe heller i mai.. Men vi har jo dåp den 22., så blir nok litt stress for oss midt oppi det.. Men åpne for forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 12. april 2011 #2026 Del Skrevet 12. april 2011 Neytiri; ga du mer enn en gang om dagen i starten? Og hvor mye ga du? Jeg har bare gitt en gang og tenker at det er nok. Tror jeg må lage meg en matplan. Jeg tror jeg er den som har mest problemer med å få rutiner i hverdagen her.. Ikke Bolla Jeg er så vant til å gjøre ting litt som det faller seg. Men men, those days are over. Med banantendenser mener jeg at han bøyer seg til en side når han ligger på rygg. Når han strekker seg i begeistring eller noe tilter hodet og føttene mot venstre. Litt som en C. Eller en banan I tillegg har vi lagt merke til at han henger litt skrått med hodet når vi holder han opp foran oss. Ja vi valgte å begynne med lunsj, altså etter hun tok morningsluren sin(11-13 engang).....da var jeg ordnlig våken du begynner bare med et par teskjeer, du kan øke med 1-2 teskjeer hver andre dag hvis han vil ha da......når du har begynnt å komme opp i 8-9 teskjeer kan man introdusere et måltid til, da valgte vi middag.....så da fikk hun banan eller avokado til lunsj og så søt potet til middag.......når hun tok 8-9 teskjeer på begge måltidene fikk hun tredje måltid, frokost. Da fikk hun banan til frokost, avokado til lunsj, og søt potet til middag. Nå holdt vi oss en måned på de tre smakene, etter det jeg forstår synes folk det er for lite, og at de har et smaksvindu.....men som sagt har vi ikke slitet med noe....hun spiser alt. De sier det tar 10 ganger for å lære barn å like en smak.....så hvis du gir noe i 2 uker og han fortsatt har ikke lyst(sånn som skjedde med oss og grøt) så tar du en pause, vi tok 2 uker pause og prøvde igjen...da var det godt likevel ohh skjønner hva du mener, kan høres ut som kiss syndromet ja.......manuell terapi er tingen, bare bestill fra en som har erfaring med spedbarn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 12. april 2011 #2027 Del Skrevet 12. april 2011 Hei hei! Den uken 17 mai er kan jeg ikke, men ellers kan jeg de fleste datoer, men nreiser til Oslo på en Onsdag, så fint om f.eks det er treff på en fredag eller noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. april 2011 #2028 Del Skrevet 12. april 2011 På helsestasjonen vi går til sa de at hvis vi trenger manuellterapeut noen gang, så kunne vi ringe til helsestasjonen først, for der visste de om hvem som hadde erfaring med småbarn. I tilfelle du ikke vet om noen selv tenkte jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 12. april 2011 #2029 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg er gjerne med på treff hos deg, vi har ikke noe spesielt i mai, så da kan andre styre den datoen. Regner med det går greit med kollektivtrafikk til deg? Vi startet også forsiktig opp med mat en gang om dagen. Utvidet litt etterhvert, men hadde ingen plan i starten. Først nå etter hun ble 6 mnd har jeg begynt med litt faste måltider og sånt. Det er greit å ha litt tålmodighet på det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. april 2011 #2030 Del Skrevet 12. april 2011 Hvis jeg ikke er bortreist når det er treff blir jeg gjerne med Vi er i Hellas 8-22 mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 12. april 2011 Forfatter #2031 Del Skrevet 12. april 2011 Luremegpå; Dersom det blir mulig å få med alle hvis vi har treff på onsdag 25.. tror du at du kunne fått det til? Jeg lurer litt på om ikke vi fant ut at vi skulle reise den 26 skjønner du.. Cypress; ja det er sant! Kanskje jeg skal høre der når jeg er på 5 mnd-kontroll på torsdag Jeg fikk tips om en som spesialiserer seg på barn og KISS, men der var det ganske så lang ventetid.. Jeg takket ja til timen og tenkte jeg skulle se om jeg fant noe tidligere i mellomtiden. Pusla; så bra! Neida, det er ikke noe problem med kollektivtranspirt heller. Man må gå litt da, men jeg skal guide de som trenger det Pupsilure; håper vi ikke får kryssende ferieplaner her.. Jeg husker ikke helt hva det var vi ble enige om jeg og min kjære. Men jeg tror kanksje vi akkurat kan klare å skvise det inn i mellom der! Jeg må jo sjekke med min kjære for jeg husker ikke hva vi ble enige om I øyeblikket ser det ut som eneste mulige er 25 om Luremegpå kan da. Siden hun reiser lengst og har ferrest sjanser til å bli med på treff favvoriserer jeg henne litt om det ikke går for hennes del.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 12. april 2011 Forfatter #2032 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg får besøk nå men sjekker hva dere finner ut senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 12. april 2011 #2033 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg blir gjerne med på treff Jeg har ikke helt oversikt enda over når det passer og ikke passer for meg, så dere får nesten bare bestemme en dag så blir jeg med om det går Anbefaler virkelig manuellterapeuten jeg og Pupsilure har brukt, så bare si ifra hvis du vil ha navnet og nummeret hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. april 2011 #2034 Del Skrevet 12. april 2011 Hvor skal dere hen da siebaeo? Skjønner godt at du favoriserer Luremegpå Er ikke så viktig for meg egentlig, jeg kan jo, og skal, møte dere før dette, og sikkert etter Og så blir dere sikkert bare supermisunnelige på brunfargen min uansett, så kanskje likesågodt å ta treffet mens jeg er bortreist :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 12. april 2011 #2035 Del Skrevet 12. april 2011 Og så blir dere sikkert bare supermisunnelige på brunfargen min uansett, så kanskje likesågodt å ta treffet mens jeg er bortreist :gjeiper: Dust :gjeiper: Den 25. virker bra for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. april 2011 #2036 Del Skrevet 12. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 12. april 2011 #2037 Del Skrevet 12. april 2011 Juhuu,, så glad dere er i meg da Ja, altså greien er at det blir så lenge og være fra tirsdag til søndag u see..Så derfor tenkte jeg at jeg kunne reise tidligst onsdag, får vel nok av 5 dager i Oslo.. :gjeiper: Men hvis dere alle reiser, så kan jeg komme en annen gang, for jeg ville ikke være hinder for at det ikke passer for andre Broren min hadde KISS syndromet, og det var akkurat slik du beskrev det, men det går over så fort han får litt behandling:) Ha en super kveld på besøk da !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 12. april 2011 #2038 Del Skrevet 12. april 2011 Det er ikke vanskelig å finne fram! Jeg skal forklare når den tid kommer om du vil. Det er ikke vanskelig å parkere heller. Man parkerer langs veien og på dagtid er det veldig lite biler her. trolig bare å kjøre inn til siden. Det er jo litt "på landet" i forhold til hva jeg er vant til da Vi kommer gjerne til deg og! Jippi, da kommer vi gjerne . Er det bare lukeparkeringer, så kan vel kanskje en av dere dirigere meg. Er skikkelig pysete med den nye store bilen. Takke seg heller til den gode gamle yarisen vår . Gleder meg til å se dere og ikke minst til å se det nye huset (?) deres 1/5, 20/5 og 25/5 passer ikke for meg. Hehe, det er faktisk litt på landet. Mye åkere og hester (les: hestemøkk) her. Kanskje juni kunne vært måneden for treff på landet? Takk for info om barnehage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 13. april 2011 Forfatter #2039 Del Skrevet 13. april 2011 Hvor skal dere hen da siebaeo? Skjønner godt at du favoriserer Luremegpå Er ikke så viktig for meg egentlig, jeg kan jo, og skal, møte dere før dette, og sikkert etter Og så blir dere sikkert bare supermisunnelige på brunfargen min uansett, så kanskje likesågodt å ta treffet mens jeg er bortreist :gjeiper: Vi lurer på Italia. Men vi får jo aldri planagt ferdig med flytting og kjære som er borte osv osv Får se hva det blir til til slutt. Men nå fikk jeg lyst til å benytte meg av Groupontilbudet i dag!! :hopp: Halv pris på Thailand i høst! Vi får spraytanne oss alle sammen vettu! Det kan hende det blir vanskelig å få alle med.. Vi får se hva som skjer og om vi faktisk reiser på ferie eller ikke! Jesse: supert at du også kommer! Jeg vil gjerne ha navnet Han jeg har time hos nå er samme som hun vi har som felles bekjent går til. Becky; gøøøøy på landet!! Jeg mente egentlig at vi bor litt på landet nå Men vi gjør jo ikke det.. Jeg hadde besøk av to i hver sin bil i dag og begge kunne kjøre rett inn til siden uten å lukeparkere. Jeg tror det går bra! Hvis ikke så hjelper vi til! Vi har ny leilighet! Nå får jeg besøk igjen snart så jeg skal slappe av litt før det. Skikkelig forkjøla igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 13. april 2011 #2040 Del Skrevet 13. april 2011 Syns dere skal benytte dere av groupontilbudet!! 110 kvadratmeter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå