Småkjekset Skrevet 16. mars 2011 #1921 Del Skrevet 16. mars 2011 Det burde jo gå helt fint med den bagen da siden hun på Norwegian sa det sånn. Hvis du mot formodning må ta ut platen så får du bare gjøre det, men jeg ser ikke på det som noe problem ihvertfall. Flere ganger jeg har sett foreldre med softbag på flyplasser, og når man reiser med småbarn så er det vel egne regler eller noe når det gjelder tillatt håndbagasje og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 16. mars 2011 #1922 Del Skrevet 16. mars 2011 Masse god tur og lykke til med logistikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 16. mars 2011 #1923 Del Skrevet 16. mars 2011 Hei på deg, Sibbis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #1924 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Det burde jo gå helt fint med den bagen da siden hun på Norwegian sa det sånn. Hvis du mot formodning må ta ut platen så får du bare gjøre det, men jeg ser ikke på det som noe problem ihvertfall. Flere ganger jeg har sett foreldre med softbag på flyplasser, og når man reiser med småbarn så er det vel egne regler eller noe når det gjelder tillatt håndbagasje og slikt. Jeg håper det.. Må bare satse på at det går. Tipper han trenger en plass å sove etter denne kvelden.. Masse god tur og lykke til med logistikken Takk! God helg til deg! Hei på deg, Sibbis! Hei Kvakks! Står til? *** Dette har nok vært den mest umulige kvelden Bolla har hatt noensinne.. Jeg er drittrøtt, sulten og ikke fått pakket vogna enda. Jeg som skulle legge meg tidlig Nå har han ENDELIG sovnet etter å ha holdt på nesten konstans siden halv åtte. Fy f... så frustrerende.. Nå håper jeg bare natta går bra så vi ikke begge er helt utslitte i morra.. God helg damer! Håper den blir fin Endret 16. mars 2011 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 16. mars 2011 #1925 Del Skrevet 16. mars 2011 Håper Bolla sover godt i natt, og at dere våkner litt mer uthvilte i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #1926 Del Skrevet 16. mars 2011 Og der var jeg fardigpakket.. Og nå føler jeg meg så DUST!! I det jeg er ferdig med å pakke vognunderstell og bag innser jeg at jeg kunne jo bare pakket sportsdelen som er mye flatere mindre siden jeg har med med en softbag.. Er det mulig.. Kunne jeg ikke tenkt på det før?? Nå er det alt for sent å lete den fram fra boden og pakke om. Ja ja.. man lærer så lenge man lever Nå er alt klart og jeg får hjelp av en slektning av kjære til å bære ned vognkofferten i morra tidlig så kjører jeg til flyplassen og får bilen hentet ved døra av parkeringsselskapet. Jeg går for enkle løsninger nå! Blir jo billigere for oss uansett faktisk. Grunn til at jeg får hjelp av slekningen er fordi jeg skal overlevere nøkler til leiligheten. For.. joda, noen skal låne leiligheten vår i helga Som om det ikke var nok å pakke. Jeg føler jeg måtte rydde litt.. Kjære sa jeg IKKE skulle gjøre det. men jeg vil da ikke låne bort en rotete leilighet! Nå kan det GODT bli feire her! Jeg som skulle være uthvilt til turen i morra Håper det ikke blir en kaotisk ferd Tror jeg kommer til å kollapse når jeg kommer på hotellet! Noen som sa ROOMSERVICE?? Over og ut, Knut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 17. mars 2011 #1927 Del Skrevet 17. mars 2011 GOD TUR til Frankrike!!!! Kos dere masse og gi deg selv flere klapp på skulderen fordi du er så tøff og tar han med alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 17. mars 2011 #1928 Del Skrevet 17. mars 2011 God tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. mars 2011 #1929 Del Skrevet 17. mars 2011 Huff, det hørtes ut som en hektisk forberedelse!! Håper virkelig turen går bra og at du får slappet godt av når du kommer frem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #1930 Del Skrevet 17. mars 2011 We made it! slapper av på hotellet og venter kjære hit hvert øyeblikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #1931 Del Skrevet 17. mars 2011 Der kom han. Tell u all about it later Gikk kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 17. mars 2011 #1932 Del Skrevet 17. mars 2011 Kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 17. mars 2011 #1933 Del Skrevet 17. mars 2011 Så bra turen gikk fint og alt har gått bra Kos dere maks og ta med litt tørre fortau tilbake a!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. mars 2011 #1934 Del Skrevet 17. mars 2011 Kose dere kjempe mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 17. mars 2011 #1935 Del Skrevet 17. mars 2011 Ha en fin ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #1936 Del Skrevet 20. mars 2011 Allå allå! Da var vi tilbake etter tre DEILIGE dager i Nice! Vi har kost oss noe innmari! Spist masse god mat, kaker, desserter, kaffe, vin og hold dere fast.. Endelig!!! Det var faktisk ikke så ille Litt fyrverkeri faktisk og litt nervøst.. Følte meg som det var første gang nesten. Litt rart her og der, ikke helt som før, men slettes ikke ille. Nå er det bare øvelse som gjelder mener kjære Museskritt sier jeg da.. ... Den var ikke helt tilsiktet.. Ellers har vi tatt det veldig med ro (noe man bare må når man har med en liten) og gått masse. Og vi innså hvor godt trent jeg er på spasering! Jeg ble jo aldri sliten. Helt utrolig deilig å gå langs promenaden i nydelig solskinn og se på folk og asurblått hav. Vi har shoppet litt, men mest til Bolla. Det var SÅ mange fine butikker der!! Og så mye fine ting til baby! Jeg fikk meg nye solbriller da Vi lærte litt på turen da. Bl a solnett er GULL! Vi har et som dekker hele vogna så han ligger i et slags telt. Det syntes han var helt topp og fikk være litt i fred. I tillegg hadde vi spilledåsen i vogna som har reddet oss mange ganger. NICE ANBEFALES!! Bolla har vært litt sutrete i det siste, helt umulig å legge, og på første dagen ble det mye tull.. han sov nesten ikke. Jeg ammet nok litt for lite.. siden jeg syntes det var litt ekkelt. Men så på kvelden fikk jeg et innfall og gned han på gummene med fingeren.... han gapte som en gal!! Han klødde jo så han holdt på å bli tullete!! Hvor teite foreldre har han egentlig?? Han som har siklet noe innmari og blitt så mye mer sutrete og vanskelig å legge.. Noen som sa tenner..? Så da var det første vi gjorde dagen etter å kjøpe gel til gummene og en ny biteleke. Og nå er gode gamle Bolla tilbake!! Sov og pludret og har det SÅ mye bedre! Får helt dårlig samvittighet.. I dag har han sovet masse og la seg klokka 18.45 !! Vært så vidt våken og fikk litt mat men ville bare sove videre.. Blir nesten litt bekymret. Men han var så mye våken den første kvelden og dagen etter så han er nok litt sliten. I tillegg til reise i dag. Godgutten min.. Utrolig koselig med alle folkene som kom og snakket med han og sa hvor fin de syntes han var På turen ned fikk han skryt av noen damer på flyet fordi han var så "snill". JA! glemte å fortelle om reisen ned! Det gikk bra! Var ganske trøtt etter alt oppstyret før vi skulle dra. Men jeg fikk hjelp til å pakke oss i bilen, kjørte til flyplassen (han sov hele veien heldigvis) hvor vi ble møtt av parkeringsselskapet som tok bilen. Så sjekket vi inn og gikk egentlig rett til gaten. På flyet spiste han, så sov han litt før han var våken til vi kom fram. Da var han begynt å bli lei så det var på håret. På flyplassen fikk jeg litt hjelp med bagasjen og måtte ta en vanlig taxi med Bolla i bæreselen... Men heldigvis gikk det bra og vi kom oss på hotellet! Var litt stolt da Huff nå er han litt tett i nesen.. han som bare vil sove nå Tror det ordnet seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 20. mars 2011 #1937 Del Skrevet 20. mars 2011 For en strålende tur dere har hatt! Og sex også da Hvordan gikk det å amme ute i Nice da? Jeg har sittet hardt på research på vår første familieferie om et halvt års tid bare en 10-15 mil østover til italia, og leste at franskmenn er hakket verre på dette med offentlig amming enn det italienerne er... selv om de også vist mener det er ganske tabu Hvordan var tempen ute der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 20. mars 2011 #1938 Del Skrevet 20. mars 2011 Hørtes ut som at dere hadde hatt en fantastisk tur Nå gleder meg meg bare enda mer til vi skal til Frankrike til sommeren (vi skal rett utenfor Nice) Godt å høre at alt gikk så bra på reisen og alt (Og for ! Jeg syns det var veldig godt å ha kommet over kneika å gjøre det første gangen igjen etter fødselen..Og jeg syns heller ikke at det var så ille som forventet Ikke det at det har blitt så voldsomt mange ganger etter det da men... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. mars 2011 #1939 Del Skrevet 20. mars 2011 Høres ut som om dere har hatt en fantastisk helg Og det blir aldri feil med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #1940 Del Skrevet 20. mars 2011 For en strålende tur dere har hatt! Og sex også da Hvordan gikk det å amme ute i Nice da? Jeg har sittet hardt på research på vår første familieferie om et halvt års tid bare en 10-15 mil østover til italia, og leste at franskmenn er hakket verre på dette med offentlig amming enn det italienerne er... selv om de også vist mener det er ganske tabu Hvordan var tempen ute der? Ja det var jammen ikke verst! Jeg syntes for å være ærlig det var litt ekkelt noen ganger.. Men det er mulig det var mye min egen oppfatning mest. Men jeg flashet jo BEGGE puppene til en dame en dag.. trodde jeg skulle daue.. Det var så utrolig pinlig! Et par ganger satte jeg meg på et fint toalett og ellers prøvde jeg å sette meg på skjermede plasser. Jeg er ikke så flink til å gi f... og bare drite i blikk osv. Italia tror jeg er mer liberale til det ja! Har noen venner som var 3 mnd i italia i permen og de syntes det var uproblematisk. :)Riktig klær gjør jo at man kan skjule fullstendig hva man gjør også. Så det hjalp veldig. Vi hadde mellom 10 grader (natta) og opp i mot 20 og på dagen! Utrolig deilig!! Vi skal forresten muligens til Italia i sommer! Hørtes ut som at dere hadde hatt en fantastisk tur Nå gleder meg meg bare enda mer til vi skal til Frankrike til sommeren (vi skal rett utenfor Nice) Godt å høre at alt gikk så bra på reisen og alt (Og for ! Jeg syns det var veldig godt å ha kommet over kneika å gjøre det første gangen igjen etter fødselen..Og jeg syns heller ikke at det var så ille som forventet Ikke det at det har blitt så voldsomt mange ganger etter det da men... ) Ja, det er bare å glede seg!! Så utrolig fint der nede! Jeg vil gjerne tilbake Litt misunnelig kjenner jeg. Jaaa! Det hadde jeg utsatt i det lengste her!! var litt redd egentlig.. så utrolig godt å få det "overstått". Vi får bare øve. til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå