Gjest Iril Skrevet 7. mars 2011 #1881 Del Skrevet 7. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. mars 2011 #1882 Del Skrevet 8. mars 2011 Innom for å oppdatere meg Snillingen som kjøper nye ski til mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. mars 2011 #1883 Del Skrevet 8. mars 2011 Hva er babysang egentlig? Ungene kan vel ikke synge?!!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. mars 2011 #1884 Del Skrevet 9. mars 2011 Hva er babysang egentlig? Ungene kan vel ikke synge?!!? Kanskje ikke synge, men Goffel er skikkelig god på tromma Det er som regel i kirkene rundtomkring. Man sitter på store puter på gulvet og synger barnesanger og spiller litt instrumenter, gjerne med navnene deres i, eller med bevegelser til. Veldig gøy og koselig Man blir kjent med andre mammaer også Etter sangen er det lunsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #1885 Del Skrevet 9. mars 2011 Babyene er jo ikke så tett inntil hverandre på babysangen, så det går nok helt fint, han klarer nok ikke å smitte noen Takk for sist! Det var jo kjempekoselig med babysang Selv om Bolla tok seg en lur stort sett hele timen Du har en utrolig søt jente altså! Veldig lik deg. Innom for å oppdatere meg Snillingen som kjøper nye ski til mannen til deg og! Det var veldig gøy å gi skiene til han. "Dette er faktisk det ALLER kuleste du kunne gjort!" Vet jeg vel.. Hva er babysang egentlig? Ungene kan vel ikke synge?!!? Du skal ikke si det! Jeg synger for Bolla og noen ganger tror jeg nesten han prøver å synge med bøøø-vøøø-øø! Litt greit for å lære seg barnesanger faktisk! Jeg husket nesten ingen, i alle fall ikke hele teksten. Kanskje ikke synge, men Goffel er skikkelig god på tromma Det er som regel i kirkene rundtomkring. Man sitter på store puter på gulvet og synger barnesanger og spiller litt instrumenter, gjerne med navnene deres i, eller med bevegelser til. Veldig gøy og koselig Man blir kjent med andre mammaer også. Etter sangen er det lunsj. Å, så gøy det høres ut med tromme! Her var det bare sånne rangler vi ristet på. Og LUNSJ?? Hovr er det du går på babysang?? Noen som sa matvrak..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 9. mars 2011 #1886 Del Skrevet 9. mars 2011 Vi får også lunsj! Også er det mye "dansing" med babyene. Jeg er veldig fornøyd med opplegget der vi går i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. mars 2011 #1887 Del Skrevet 9. mars 2011 Hehe, det hørtes jo litt koselig ut da! Kanskje jeg skal sjekke med kirken her om de har noe tilsvarende opplegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #1888 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Dere som er innom.. Hvor lenge orker/orket babyene deres å ligge på magen da de var 4 mnd..? Elller før om dere andre har lyst til å fortelle. Bolla ligger ikke så lenge.. MAX 5 min. Nå ligger han og promper Han synes det er greit å ligge der en stund, så blir han vel sliten og klager til jeg snur han. Da kan han bli skikkelig irritert fordi han vil ligge på magen virker det som prøver å snu seg tilbake igjen. OG DER RULLA HAN RUNDT HELT ALENE!!! Ååååå, så stolt jeg ble nå!! På dagen 4 mnd. Det blir lett å huske Han har prøvd en stun nå. Krøpet sammen og prøvd å snu seg. Øvelse gir mester Rygg til mage altså. Endret 9. mars 2011 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. mars 2011 #1889 Del Skrevet 9. mars 2011 Hurra for 4 mnd og flink bolle Jeg husker ikke helt, men vil tro det var 5-10 minutter. Nå vil han nesten bare ligge på magen. Ikke noe gøy å ligge på ryggen Det skjedde forøvrig veldig mye da vi sluttet å bruke babygymmen og tok i bruk matte. Da lærte han å rulle, ligge mye lengre på magen, og nå; sette seg opp i krabbestilling og stå å vugge i et minuttes tid før han detter rett ned Angrer litt på at vi brukte babygymmen så mye før.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #1890 Del Skrevet 9. mars 2011 Flinke Bolla og Flinke Goffel som står i krabbestilling! Nå er det ikke lenge til du må løpe rundt etter han Hm.. jeg må kanskje ta bort babygymen litt.. Jeg tar bort alle hengelekene av og til og legger leker på teppet i stede så han strekker seg etter dem. Men jeg må skaffe en sånn matte! Så på den du har men hva tenker du om det som står om biter som kan løsne..? Egentlig ønsker jeg meg en bredere en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. mars 2011 #1891 Del Skrevet 9. mars 2011 Har ikke opplevd at det har ramlet av noen biter enda. Og snart vil han vel ikke være på den i det hele tatt så Tror du trygt kan kjøpe en sånn en Kjedelig å bruke mye penger på en som bare er i bruk i noen få måneder. Gruer meg litt til å måtte løpe rundt etter han Men sikkert kjempegøy for han da, og fin trim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. mars 2011 #1892 Del Skrevet 9. mars 2011 Flinkingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 9. mars 2011 #1893 Del Skrevet 9. mars 2011 Takk for sist! Det var jo kjempekoselig med babysang Selv om Bolla tok seg en lur stort sett hele timen Du har en utrolig søt jente altså! Veldig lik deg. Tusen takk Bolla er jo bare kjempenydelig han og! Han så litt annerledes ut enn jeg hadde sett for meg, trodde han skulle være litt mer..bollete.. Han er virkelig helt herlig Kjempekoselig med babysang ja, men jeg må si jeg føler meg litt lurt, når jeg ser de andre her skriver om at de får lunsj og greier Håper dere hadde en fin trilletur videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. mars 2011 #1894 Del Skrevet 9. mars 2011 Så koselig at dere er på samme babysang Her har vi lunsj ja, men foreløpig er det medbragt, for det har variert sånn hvor mange vi har vært, og vanskelig å beregne hvor mye de skal kjøpe inn. Men nå er vi blitt så mange nye, så håper vi får lunsj neste gang Men kaffe/te/saft har vi fått hver gang da Vi danser forresten vi også, og Goffel ler når vi "danser boogie boogie" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 9. mars 2011 #1895 Del Skrevet 9. mars 2011 for 4 måneder og at Bolla har snudd seg!! Flinke gutten Tulla har igrunn vært flink til å ligge på magen hele tida, men hvor lenge hun har ligget sånn har variert veldig. Når hun var 4 mnd kunne hun nok ligge noen minutter, men ikke kjempelenge, kanskje 15 min? Nå har det virkelig løsna og hun ruller seg fra rygg så fort jeg legger henne ned. Og hun kan ligge lenge på magen. Men nå er hun jo halvannen måned større enn Bolla di, så det kommer nok til å skje masse hos dere også den nærmeste tida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 9. mars 2011 #1896 Del Skrevet 9. mars 2011 Glemte forresten å litt for flinke Bolla som har snudd seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. mars 2011 #1897 Del Skrevet 10. mars 2011 Hurra for flink Bolle som snudde seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #1898 Del Skrevet 10. mars 2011 Har ikke opplevd at det har ramlet av noen biter enda. Og snart vil han vel ikke være på den i det hele tatt så. Tror du trygt kan kjøpe en sånn en. Kjedelig å bruke mye penger på en som bare er i bruk i noen få måneder. Gruer meg litt til å måtte løpe rundt etter han. Men sikkert kjempegøy for han da, og fin trim Nå har jeg faktisk tatt bort babygymen og lagt han på teppet sitt i dag. Jeg lurer på om jeg ikke skal bestille den matta.. Jeg trenger en sånn selv. Og jeg kommer ikke til å bite i den for å si det sånn Flinkingen : Jaa! I dag har han rullet flere ganger! Tusen takk. Bolla er jo bare kjempenydelig han og! Han så litt annerledes ut enn jeg hadde sett for meg, trodde han skulle være litt mer..bollete.. Han er virkelig helt herlig. Kjempekoselig med babysang ja, men jeg må si jeg føler meg litt lurt, når jeg ser de andre her skriver om at de får lunsj og greier Håper dere hadde en fin trilletur videre Takk! Og ja, han er jo ikke så bollete egentlig. Han fikk navnet Bolla fordi han var bollen i ovnen her. Men han har arvet sin mors (som baby) bollekinn! De er superdeilige å susse på! Jeg føler meg også litt lurt! Mariekjeks liksom?? Gleder meg til sommeren. Da er det jo bare å ta med matpakke og sitte i parken Vi hadde en fin trilletur! Og vi klarte jo å ordne oss litt lunsj på egenhånd Så koselig at dere er på samme babysang. Her har vi lunsj ja, men foreløpig er det medbragt, for det har variert sånn hvor mange vi har vært, og vanskelig å beregne hvor mye de skal kjøpe inn. Men nå er vi blitt så mange nye, så håper vi får lunsj neste gang . Men kaffe/te/saft har vi fått hver gang da. Vi danser forresten vi også, og Goffel ler når vi "danser boogie boogie". Ja, er ikke det pussig? Og hyggelig! Er det i en kirke dere er også..? En rik kirke kanskje? åååå, boogie boogie boogie! Den håper jeg vi og skal ta! Den er kul for 4 måneder og at Bolla har snudd seg!! Flinke gutten Tulla har igrunn vært flink til å ligge på magen hele tida, men hvor lenge hun har ligget sånn har variert veldig. Når hun var 4 mnd kunne hun nok ligge noen minutter, men ikke kjempelenge, kanskje 15 min? Nå har det virkelig løsna og hun ruller seg fra rygg så fort jeg legger henne ned. Og hun kan ligge lenge på magen. Men nå er hun jo halvannen måned større enn Bolla di, så det kommer nok til å skje masse hos dere også den nærmeste tida! Ja, flinkingen! Han har snudd seg flere ganger i dag. Og orket å ligge en stund der. Men så ble han sliten og jeg måtte komme og snu han. Men så gikk jeg noen skritt og hørte at han klagde igjen bak meg. Da hadde han rullet tilbake og var sint for han var jo fortsatt like sliten. Jeg snudde han tilbake men det var som en strikk for han rullet på plass igjen Så jeg måtte bare ta han opp. Nå har han ligget på rygg en stund og snakker med tvn så det er fortsatt ikke noe "problem". Men håper han lærer seg å rulle tilbake også Og der rulla han seg inn i et hjørne.. *** For en natt.. VI var våkne i sikkert en og en halv time rundt 05.00 med hoste og flere runder bæsjing (pga hosten), oppkast (også pga hosten) og mye styr.. Så sovnet han endelig inntil meg og vi har tydeligvis fått sove ordenlig i åttetia. Da sov vi til 11.30. Så formen har vært helt ok i dag. Lunsj med Bolla kan være veldig greit altså! Han fikk pupp, jeg fikk maten og han lå i bagen og lekte med Manhattanleken sin til jeg var ferdig å spise. Så utrolig høflig av han Nå skal jeg forberede panengkyllingsalat og banan og sjokolademuffins til babyogmamma-besøk i morra hoppe: Jeg har sett meg ut en oppskrift på muffins inne hos Icing som jeg tenkte Siebaeoiserer litt med havregryn og litt grovt.. Jeg stjeler og endrer ofte på oppskrifter.. Neste uke skal vi til frankrike i noen dager! Kjære er der allerede når vi skal reise så jeg og Bolla reiser alene.. Jeg tenker at jeg må ta bagasjen på ryggen i sekk, Bolla på magen og vogna i ferdigpakket prampack.. Taxi, til toget og toget til flyplassen. Så slipper jeg styre med å pakke vogna på flyplassen. Han kan sove i vognbagen der nede tenkte vi. En Izisleep hadde ikke vært dumt nå.. Da hadde vi hatt både vogn og bilstol der nede. Nå lurer jeg litt på hvordan jeg skal få oss trygt fra flyplassen til hotellet.. Det er en relativt kort taxitur. Men jeg håper hotellet kan hjelpe oss med å skaffe bil med babysete. Og så satser vi på spasering der nede. På TØRRE fortau!!! Fytti KATTA jeg gleder meg til det!! Nesten mer enn til maten og kaffen og dessertene og alt deilig jeg kan spise der nede Ah.. hva er greia med denne smilieretriksjonen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 10. mars 2011 #1899 Del Skrevet 10. mars 2011 Frankrike Høres så deilig ut Har lurt litt på hvordan det blir med bilstol i Hellas også Tar buss mellom flyplass og hotell så der er det jo ikke mulighet til å feste bilstolen uansett. Syns du skal bestille deg en matte ja Den er skikkelig god! Så flink han er som ruller masse! Goffel ruller nesten ikke i det hele tatt han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #1900 Del Skrevet 14. mars 2011 Nå snakker vi kollektiv ammetåke her i heimen! Vi hadde helt glemt at Bolla må ha pass! Så i dag må jeg ut og ta passbilde og søke om pass.. De rekker kanskje å ha det klart til onsdag, ellers må jeg få et nødpass til denne reisen. Vi skal uansett til utlandet flere ganger i år tenker jeg, men litt teit å betale to ganger så jeg håper de får til å lage passet ferdig. Jeg skal egentlig på babaykino med barselgruppa mi i dag så det var jo litt dumt å avlyse.. På den ene siden, om jeg søker pass i dag og de ikke rekker det må jeg uansett møte opp to ganger for å hente det på onsdag. Om jeg bare søker om nødpass er det nok å møte opp den ene gangen på onsdag og droppe det i dag.. Hm.. what to to.. Det er tross alt bare 270,-... Men så må jeg skaffe passbilde også. Skulle vi ikke flere ganger til utlandet mente damen det var bedre å ha nødpass "så man ikke har et pass liggende" i unøden. Noen tanker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå