Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

De bildene høres nydelige ut :hjerte: Jeg har tatt noen fine bilder av Goffel nå, på saueskinn med treningsmatta under, så det blir fin bakgrunn. Og så har jeg endret litt på farger og slikt i picasa. Har lyst til å bestille lerreter jeg også, men har ikke noe sted å henge dem :klo: Vil anbefale å bestille herfra. Jeg har kjøpt 3 leretter derfra, som vi gav bort i julegaver.

Jeg vurdere å lage takkekort (har ikke gjort det enda.. :sjenert: ) for fødselsgaver av de også :jepp: Tenkte kanskje lage noen avlange med tre eller fire av bildene på rekke. Helt enkelt uten masse dill og dall. :) Må få tid til å gjøre sånt! Men det blir ikke enkelt de neste to ukene når jeg er alene.. Får ta det når jeg får tid..

Takk for link! Jeg vurderer litt å få det trykket på aluminiumsplater også. Det blir litt skarpere da tror jeg. Men jeg er ikke sikker.. Til den prisen kan jeg jo gjøre begge deler! :hoppe: Ha noen på soverommet i tillegg til gangen eller stua. Så kan jeg lage noen fine til besteforeldre også. Det er så lenge til jul at jeg tror jeg må sende ut noen før den tid.

Du må nok bygge ut så du får noen flere vegger å henge bilder på :fnise:

Høres ut som kjempe fine bilder ja! Har så lyst å få til noen skikkelig fine bilder av tassen her også, men hver gang han smiler rekker jeg ikke å ta bilde. Det kommer vel etterhvert tenker jeg

Jeg elsket det rommet på den første linken du la ut her!! Helt fantastisk rom! Skulle ønske vi hadde et ekstra rom som tassen kunne fått.. Men det får bli med drømmen

Nei det er ikke enkelt å få smilene på trykk! Bolla blir helt perpleks hver gang han ser kamera. Stirrer bare på det og enser nesten ikke oss :blink::fnise: Han smiler ikke så mye på bildeserien. Men det gjør ikke noe, det blir nesten bare enda vakrere siden han ser så tankefull ut.

Vi ble forresten tipset om å legge oss på gulvet og ta bilder av Bolla og det er jammen et godt råd! Blir SÅ mye finere bilder når vi er i hans høyde og ikke står over han og tar bilder.

Ja er ikke rommet nydelig?? Jeg digger senga og nattbordet! :daane: Og tapeten. Tapeten finnes forøvrig på photowall.no. Utrolig mye kult der. Jeg forklarte kjære at innen Bolla hadde vokst ut av den senga har vi måttet kjøpe flere senger til han om vi ikke kjøper en sånn.. :sjenert: Bare for å informere lissom... :fnise:

Må bare fortelle om min søte Bolle :rodmer: Noen ganger når jeg liggeammer han på kvelden halvsovner han ved puppen. Da ligger han med puppen i munnen og ser helt sløv ut med øynene igjen. Så av og til smiler han og ler litt i søvne. Fortsatt med puppen i munnen :fnise: Han er så søøøt da! :daane:

Nå har han sovet siden 21.30 etter en amming i senga. Og et par smokk og stryke over hodet-besøk. Men han har heldigvis ikke våknet selv om han har klaget over savn av smokk eller, hva det måtte være. Så det er vel bare at han sover litt lett akkurat da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare fortelle om min søte Bolle :rodmer: Noen ganger når jeg liggeammer han på kvelden halvsovner han ved puppen. Da ligger han med puppen i munnen og ser helt sløv ut med øynene igjen. Så av og til smiler han og ler litt i søvne. Fortsatt med puppen i munnen :fnise: Han er så søøøt da! :daane:

:ler: må le for min gjør også sånn, skikkelig melkerus altså!!!

de er nå da så søte :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melkerus er en nydelig rus det:) Herlig når du ser det eggehvite i øynene og himler..hihihi:)

Blir så digg for dere å flytte, det er så deilig med flere rom og mer plass!!

Ønsker deg en fin dag søde deg og lille M :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et fantastisk rom på den linken du la ut :jepp: Skikkelig stilig!!

Det er noe av det jeg gleder meg mest til med å flytte; å innrede rommet til J! Har allerede begynt planleggingen, enda det er et halvt år til :fnise:

Lillesnuppa smiler også når hun ligger ved puppen, det er så morsomt å se på :fnise: De er så herlige når de er i skikkelig melkerus disse små :rodmer:

Ha en fin dag Siebaeo :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neytiri, Dine, Luremegpå og Jesse! :klem: Vi har alle noen utrolig skjønne barn :rodmer: Nå nettopp da Bolla sovnet mens jeg lå ved siden av han begynte han faktisk å fnise i søvne :fnise: Han må ha drømt noe fint!

Vi har hatt en fin dag i dag! :) Først en bra natt. Jeg må innrømme at lillegutten min har fått sove en del med mamma, og det er utelukkende fordi hun syntes det var så kos :fnise: Nå som vi er alene hjemme er det liksom ekstra kos.. Men han får sove halvt om halvt i min og egen seng. Så han ikke får nykker :ler:

Vi stod opp, kledde oss, pakket Bolla i bagen mens jeg gjorde meg ferdig og dro på yoga. Siste gang dessverre! Det er utrolig hyggelig. Og intruktøren er så søt og harmonisk at jeg nesten må beherske meg for å ikke klemme henne :ler: Etter det trålet jeg og en venninne, med babyer, byen for å finne en bra kafe. *note to self: ta med babaycall!!* Vi spiste på kafé og så dro jeg hjemmom til nyvasket leilighet *LOVE IT* og hentet treningsklær og så dro vi på trening. Deilig. Det har blitt to spinningøkter denne uka. Og med alpinski i helga er jeg vel helt pudding på søndag! :daane:

På vei hjem kjøpte jeg jaggu meg ski til min kjære! :hoppe: Skiene han har siklet på i hele vinter var plutselig satt ned 40%! Så nå har jeg fikset sånn at de er klare til vi reiser på fjellet i morra :lur: Jeg tror jeg vet en som blir GLAD!!! :nigo: Det var jo litt mye penger men han har bursdag om en mnd så vi får si at det er en tidlig bursdagsgave.

Nå funderer jeg på å bake muffins av noen gamle bananer og epler jeg har liggende... Kan jo være digg å ha med seg på fjellet! :) Gruer meg til bilturen forøvrig.. :sukk: Håper det går greit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pakket jo ikke Bolla i bagen.. :sjenert: Jeg la han selvfølgelig i bagen :ler:

Hahaha, jeg syns jeg ser det for meg, at du stapper Bolla oppi baggen :fnise:

Du er jammen meg sprek asså! :daane: Nå må jeg komme meg på trening snart merka jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: "Stakar Bolla, han liker ikke trening så godt" :ler: Jeg må prøve å ikke gi han dårlige treningsassosiasjoner og la vær å stappe han i bagen.

Det er superdeilig å ha kommet i gang igjen! Jeg har ventet lenge på dette så nå KOSER jeg meg på trening :jepp: Anbefales! Det er de to første gangene som er tunge, så er man i gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å lese her at det er så deilig å trene! Jeg skal på min første redningshund i morgen. Skal teste et nytt treningssenter, vurderer å bytte til et som ligger nærmere der jeg bor og som er billigere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Du har spesielle interesser altså!! :skratte: Den telefonen din er helt utrolig. Takk for at du ikke redigerte! :ler:

Over til seriøøøse ting; yes! gled deg til å komme i gang igjen med trening! :jepp: Og ikke minst.. litt barnevakt flere ganger i uka.. ;) Hvis det er barnepass der da! :) Lykke til i morra! Håper det blir positivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og der hadde jeg bakt eple- og bananmuffins. Eller, de står klare til å puttes i ovnen i morra tidlig. Håper det går greit.. Noen som sa lakenskrekk..? :ler: Nå er jeg så trøtt at jeg er svimme! :daane: Må gå og legge meg.. :sovne::natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, redningshund ;) Morsomt! Min tlf (HTC) har gjort det mot meg flere ganger også - gitt feil ord og så har jeg glemt å sjekke gjennom. Men gir jo litt moro da :)

Så flink du har vært til å lage muffins! Det gjør sikkert bilturen litt enklere :gjeiper: Hvorfor gruer du deg egentlig? Liker ikke Bolla å kjøre?

Her elsker lilletassen å sove i bilen, så jeg gleder meg alltid til vi skal kjøre, for da vet jeg ganske så sikkert at mannen og jeg får litt kvalitetstid :fnise:

Kos dere på fjellet i helgen og snille du som kjøpte ski til mannen din bør få en mann med godt humør i helgen altså!! :jepp:

God helg siebaeo, Bolla og siebaeo - og bollamannen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å være igang med trening igjen! Flink du er! :Nikke: Jeg vurderer å teste den barnepassen på treningssenteret også snart, men jeg kjenner at det er en liten milepæl... :sjenert:

God tur i helga, det hørtes deilig ut å komme seg på ski!! *Misunt*

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så snill du var som kjøpte ski til samboeren da!! :nigo: Må si jeg lurer litt på hvordan du fikk dem med deg hjem? Barnevogn og ski :overrasket:

Bilturer kan være slitsomt her også, for han vil ikke sove i bilen lenger, med mindre han er veldig trøtt, eller veien veldig humpete.

Kos deg masse i helgen :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært til å lage muffins! Det gjør sikkert bilturen litt enklere :gjeiper: Hvorfor gruer du deg egentlig? Liker ikke Bolla å kjøre?

Her elsker lilletassen å sove i bilen, så jeg gleder meg alltid til vi skal kjøre, for da vet jeg ganske så sikkert at mannen og jeg får litt kvalitetstid

--

God helg siebaeo, Bolla og siebaeo - og bollamannen :fnise:

Nå står muffinsene i ovnen, de lukter nydelig! :sikle:

Vi har hatt to ikke så hyggelige bilturer nettopp :sukk: Tidligere har Bolla sovet og kost seg i timesvis i bilen, men nå har det plutselig blitt litt ugreit. Jeg vet ikke hvorfor.. Enten passer ikke stolen like godt når han har blitt større, eller så hadde han bare noen dårlige dager. Evt at han kjeder seg.. Skjønner godt at det er kjedelig å sitte i samme posisjon så lenge da. Håper det går greit i dag. Jeg skal sitte bak i alle fall :)

(dobbelt) God helg til deg og! :klem::fnise:

Så deilig å være igang med trening igjen! Flink du er! Jeg vurderer å teste den barnepassen på treningssenteret også snart, men jeg kjenner at det er en liten milepæl...

God tur i helga, det hørtes deilig ut å komme seg på ski!! *Misunt*

Du, det er bare å hoppe i det. De henter deg om det ikke går bra, og du kan stikke innom og se hvordan det går. Det går nok kjempefint!

Ja det skal bli kjempedeilig å komme seg ut litt! God helg til deg Honning! :klem:

så snill du var som kjøpte ski til samboeren da!! Må si jeg lurer litt på hvordan du fikk dem med deg hjem? Barnevogn og ski

Bilturer kan være slitsomt her også, for han vil ikke sove i bilen lenger, med mindre han er veldig trøtt, eller veien veldig humpete.

Kos deg masse i helgen

:ler: Jeg har bare bestilt dem til montering. Ser for meg at jeg sjangler avgårde med vogn og ski på issvullene :ler: Men jeg må ned dit nå med en skistøvel for å justere og så må jeg få hentet dem på en eller annen måte før vi drar.. :klo: Enten må jeg bare stikke ut et ærend når kjære kommer hjem, eller så må vi bare innom "å hente noe" på vei til fjellet :fnise: Det er bare rett nedi gata her heldigvis! :)

Kanskje det har noe med aldreren å gjøre..? :sukk: Stress altså!

Ha en fin helg du og! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg og Bolla hentet pappas nye SVÆRE alpinski! :hoppe: Det var litt tungt :daane: Med skia under armen, Bolla på magen og en alpinstøvel i hånda. Men vi fikk det da til! Vi måtte gå en runde på en halvtime siden skiene ikke var ferdige og det gikk veldig fint. Han ble litt lei,for vi måtte vente ganske lenge på skiverkstedet ("jeg har de klare om en halvtime!" dvs 1 time..). Han satt der og kikket og var ganske fornøyd for det meste egentlig. Inne i butikker ble han lei for da ble det nok for varmt. Når vi kom ut var det ok igjen. Men i trappa her hjemme var det NOK! :ler: Da gråt han og var ganske så irritert. Så seeeeig øynene nesten igjen. Han var så trøtt! :natti: Det ble nok mye inntrykk og frisk luft. Så han fikk mat og sovnet med en gang i senga si.

Nå må jeg pakke som en gal her! Skiene står på do! :ler: Jeg satser på at det kommer en tissetrengt mann hjem som skal få seg en liten overraskelse! :fnise: Jeg gleeeeder meg!!! :nigo:

Goood helg til alle søte jenter her inne! :klem::sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg :klem: Samboeren din blir sikkert glad for skia og må si du virkelig har jobbet for å få de i hus og :jepp: Flott med bæressele da, den Angelpacken ser veldig fin ut.

Det samme har skjedd her med tulla ang. det å sitte i bilstolen. De første tre månedene sov hun alltid og jeg satt foran, ikke noe problem. Men i det siste har hun vært mer sutrete og utålmodig. Jeg tror nok kanskje det kunne hjulpet med noe å se på bak der, en leke eller noe. I tillegg er nok stolen litt trang for henne nå og hun vil jo helst sprelle og sånt for tida. Kanskje noe av det samme med Bolla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...