Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

Synes det var så gøy da Bolla prøvde å sjekke opp den skjønne frøkenen til Pusla :fnise: Skravlet og nistirret på henne mens han siklet ivrig :ler: Agressiv sjekker allerede nå.

:skratte: Nå lo jeg høyt her. Du skriver så mye moro om Bolla. Moro å smøre litt ekstra på personlighetene deres. Akkurat som man gjør med dyr (jeg gjør ihvertfall det ;) )

Ser for meg Bolla som en stille og fin fyr som liker å prate med figurene på babygymmen sin. (Nesten) skalla som han er, er han litt missunnelig på håret til lille A. Nå om dagen er han litt forelska i Puslas frøken og håper hun liker den litt mer lubne sorten :ler: . Hehe, dette er vel bare noe av det du har skrevet. Moro :ler: Gøy å høre om skravlinga mellom far og sønn og :rødme: . Nei, han virker som en artig type :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nå lo jeg høyt her. Du skriver så mye moro om Bolla. Moro å smøre litt ekstra på personlighetene deres. Akkurat som man gjør med dyr (jeg gjør ihvertfall det )

Ser for meg Bolla som en stille og fin fyr som liker å prate med figurene på babygymmen sin. (Nesten) skalla som han er, er han litt missunnelig på håret til lille A. Nå om dagen er han litt forelska i Puslas frøken og håper hun liker den litt mer lubne sorten. Hehe, dette er vel bare noe av det du har skrevet. Moro. Gøy å høre om skravlinga mellom far og sønn og. Nei, han virker som en artig type

:fnise: Du har tatt han på kornet! :jepp: Han har faktisk litt hår men det er rimelig kort (les:tynt..) på toppen :sjenert: Men i nakken! Der har han en liten sveis!

Når han smiler og prater løfter han av og til sånn kjekt på det ene øyenbrynet. Bare for å gi deg mer vann på mølla :ler:

Jeg elsker forøvrig også å legge litt ekstra personlighet til dyr! :ler:

Gjett om hun gjør :sjarmor:

:sjarmor: Yeah baby!

Goffel ble litt skuffet nå, og håper hun liker eldre, muskuløse gutter også? :fnise:

Hei, Goffel har jo allerede lagt seg etter Bumba! :kjefte: Skal han ha ALLE damene nå?? :daane: Det må være rom for veltalende, gladtjukke siklebasser også :hjerter:

(må bare, i Bollas forsvar si at han ikke er tjukk.. :sjenert: Han er bare litt rund i kantene! :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goffel ble litt skuffet nå, og håper hun liker eldre, muskuløse gutter også? :fnise:

Trulta ønsker ikke å forplikte seg riktig enda, så hun kan sikkert sjonglere litt :fnise:

Det må være rom for veltalende, gladtjukke siklebasser også :hjerter:

:ler:

Og bolla er absolutt ikke rund nei, han har nydelige bollekinn, men er ellers helt passe vil jeg si. Jenta mi, derimot, kan man godt kalle rund ;) (men tjukk er et ord jeg ikke bruker om babyer. Jeg synes ikke babyer kan være for tjukke jeg!)

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, ler meg ihjel :skratte: Jeg skjønner at det blir skummelt å ta med J på treff med alle disse siklende guttene ;) Bolla virker som en skikkelig storsjarmør :rodmer:

Endret av Jesse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trulta ønsker ikke å forplikte seg riktig enda, så hun kan sikkert sjonglere litt :fnise:

:ler:

Og bolla er absolutt ikke rund nei, han har nydelige bollekinn, men er ellers helt passe vil jeg si. Jenta mi, derimot, kan man godt kalle rund ;) (men tjukk er et ord jeg ikke bruker om babyer. Jeg synes ikke babyer kan være for tjukke jeg!)

Typisk damer altså! :fnise: Keeping all options open!

Babyer kan ikke være for tjukke nei! :opplyser: Eller.. når de som 3 mnd veier 18 kg er det litt for mye.. :haar: Sumobabyer!

hahaha, ler meg ihjel :skratte: Jeg skjønner at det blir skummelt å ta med J på treff med alle disse siklende guttene ;) Bolla virker som en skikkelig storsjarmør :rodmer:

:fnise: Du må nesten forklare henne en ting eller to om gutter og kurtise før hun skal på treff ja! De liker søte små damer! :kline: Men så er de veldig snille da. Litt sikkel har da aldri skadet noen :lol:

Han er sjarmisen min :rodmer: Han smiler så fint med sine små smilehull :hjerte: Og så kan han blåse bobler. Bvvvvvv!! :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke sant ;) Han er akkurat passe. :hjerte: Det er bare bra at han har litt å gå på i tilfelle sykdom for eksempel! Da blir de vist fort tynne.. huff.. :(

Må fortelle om dagens dramatikk! Jeg kjørte ned Kirkeveien i dag. Plutselig ser jeg blålys bak meg og en ambulanse blåser forbi! Så kjører jeg videre og ser blålysene i Majorstukrysset. "Var det hit den skulle.." tenkte jeg. Men neida! Den hadde kollidert!! Jeg fikk helt vondt i magen :haar: tenkte på de i bilene, men også de som trolig ventet VELDIG på ambulansen!

Over til meg :ler:

Jeg har trent kung fu i dag! :hoppe: Er det MULIG å bli så sliten?? Nesten ikke.. :daane: Jeg ble nesten litt glad da jeg ble hentet fordi Bolla var sulten og trøtt og lei av barnepass. Kommer til å gå rart i morra tror jeg. :ler: Nå er jeg litt kvalm fordi magen fikk sjokk tror jeg :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Charming... Digger småripsa det?

Oh yes! He´s got skills! tenker de nok! :lol: Alle liker bobler! Og de som ikke har oppdaget hendene sine blir nok ekstra imponert over hans iherdige forsøk på å putte hele knytneven inn i munnen. Noe jeg forøvrig håper han vokser av seg før skolealder..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe :ler: Knytteneve i munnen er et skikkelig parytriks som ikke skal undervurderes. Kanaskje gir det han en fordel i kampen om å bli den mest populære.

Ekkelt med ulykker. Jeg tenker og på de involverte når sånt skjer. Blir irritert på mannen som kan bli irritert på at trafikken har stoppet opp f.eks. Det spiller da ingen rolle hvis det har gått liv tapt. Her har noen opplevd noe så tragisk, så klager han over å måtte vente :kjefte:

Du er så flink til å trene :jepp: . Tror jeg må ta det veldig rolig etter fødsel. Bekkenet mitt er jo veldig ugreit. Her om dagen hadde jeg og mannen :sengekos: og jeg var støl i flere dager etterpå :fnise: . Den fysiske formen er ikke akkurat bra nå nei. Godt jeg ikke skal igjennom en stor fysisk øvelse innen nærmeste fremtid da... :ironi: :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Ja jeg blir alltid veldig imponert når jeg ser det.

Jeg får helt frysninger når jeg ser en ambulanse som kjører FORT! Det er noe så rått og skummelt over det.. Noens liv er i umiddelbar fare. Lurer på om jeg har blitt enda mer opptatt av det nå som jeg har fått barn. Jeg ser liksom for meg at det er min sønn som er i fare. :sjenert: Herlighet så mye bekymringer vi har skaffet oss framover! :daane:

Jeg liker jo så godt å trene og da er det straks mye lettere å være flink.. Men så velger jeg jo bare de tingene jeg synes er veldig kult og da! :)

:fnise: Det var ikke verst! Å bli støl etter :sengekos: De musklene blir jo ikke akkurat trent her om dagen så skal ikke se bort i fra at jeg blir støl jeg også... :sjenert:

Du får så mye naturlig doping når du skal ut og prestere i store øvelser vet du. Det kommer til å gå veldig greit. :kose: Samtidig, litt rart at jeg ikke var støl etter fødselen :klo: Skulle tro man ble det etter å ha trent steinhard styrke i x antall timer.

Forresten, jeg må fortelle deg om venninnen min som fødte for snart to mnd siden. Hun var helt invalid hele siste trimester pga bekkenløsning. Og hun ble helt UTROLIG mye bedre bare på de første dagene etter fødsel! Nesten helt bra med en gang faktisk. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En :klem: til deg som har opplevd laaaaaang overtidsventing....:sukk: Håper han kommer FØR jeg må bli satt i gang på fredag om ei uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til deg og Sequax! Jeg skjønner SÅ godt hvordan du har det nå!! Ikke så greit.. ;) Jeg holdt på å bli gal til slutt. Man klarer jo ikke la vær å vente selv om det ikke hjelper det grann å vente seg ihjel.. Jeg skulle egentlig igangsettes 12 dager over tiden men ba om å få vente. Høres helt koko ut! :ler: Men det var fordi jeg så gjerne ville at det skulle starte av seg selv sånn at jeg fikk føde på den naturlige fødeavdelingen med badekar osv. Jeg kunne jo spart meg de siste dagene siden jeg ble igangsatt alikevel. Men det kunne jeg jo ikke vite.. ;) Angrer på at jeg ikke var litt mer i aktivitet siste ukene! Tror det kan være med på å sette ting i gang.

Det kan være lurt å logge av nett og telefon litt innimellom for å ikke vente så "aktivt" om du skjønner.. :) Håper du får føde snart og slipper vente så innmari! Du vet, det kan starte når som helst uten forvarsel! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske ok natt i natt. Jeg trodde jo Bolla ville ha mat da jeg la meg, men han sov bare videre han. Så fikk han mat i halv firetia, halv sjutia og så i nitia fordi jeg var så sinnsykt sprengt! :daane: Han klarte ikke tømme brystet fordi det var så mye melk. Måtte håndmelke i dusjen for å bli helt kvitt melk og klumper.. Men det ble bra etterhvert heldigvis.

I dag har vi vært på yoga og kafe. Bolla er ikke flink til å sove på dagen altså.. Eller, de h******* humpete fortauene holder han våken! Jeg gikk og hatet på vei hjem fra byen :kjefte: Vogna er ikke de grann støtdempet og Bolla rister voldsomt oppi vogna. Til slutt gikk jeg så sakte at det nok så helt teit ut.. I tillegg hadde jeg norges styggeste lue på, skitne svære vintersko, boblekåpe som har blitt litt vel stor så jeg føler meg helt klumpete og sinnsykt bakglatte sko. :rasende: SÅNN følte jeg meg! :ler:

Jeg er på nippet til å forbanne hele vinteren.. Jeg som er så glad i vinter egentlig.. :sukk:

Vogn + vinter i Oslo = *biiiiiiip*

Har lyst til å bære i stede, men det er helt uforsvarlig så glatt som det er nå føler jeg! Kan ikke traske rundt på kjøpesenter heller.. Håper det er litt mindre glatt i marka. Jeg og en venninne skal bl med på noen arrangerte trilleturer i marka! :hoppe: Gleder meg!

Nå har jeg faktisk latt Bolla sutre seg i søvn for første gang! Det tok 3 minutter! Jeg må lære meg å la han prøve litt på egenhånd tror jeg.. Han våknet igjen og fikk smokk, så sa jeg god natt og gikk igjen selv om han gryntet litt. Og nå er det stille... shhhhh... :daane: Får se hvor lenge det varer :roll: Han har jo ikke fått sovet så mye i dag på grunn av det ______ føret... :scorpis: SÅnn vil jeg gjøre med han som har ansvar for snørydding her i byen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...