O'hara Skrevet 9. februar 2011 #1701 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Hipp hurraaaa! Hvordan er det med deg, ser du nevner vekta... Jeg er altså så skrekkelig, skrekkelig sulten for tiden, kan ete 10 hester... Var aldri slik da jeg gikk gravid, hadde ikke slike matauker, men nå.. Hjelpes.. :dåne: Og hvordan skal det bli når jeg da for fullt begynner med trim også? Endret 9. februar 2011 av O'hara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 9. februar 2011 #1702 Del Skrevet 9. februar 2011 Hurra for 3 mndr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. februar 2011 #1703 Del Skrevet 9. februar 2011 Du den klubben joiner jeg om halvannen uke.....men har ingen planer om å være langvarig medlem, KUN 5 uker Nei ærlig talt, man må bare hoppe i det, ta det sakte men sikkert så kommer lysten etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. februar 2011 #1704 Del Skrevet 9. februar 2011 Hurra for 3 mnd gammel bolle Hvordan gikk kontrollen? Jeg svarte deg litt sent i dag på sms jeg Så ikke på klokkeslettet før jeg svarte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 9. februar 2011 #1705 Del Skrevet 9. februar 2011 Hei hurra, hipp hurra for 3 mnd !! Håper det gikk fint i dag da!! Snakkes soooon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #1706 Del Skrevet 9. februar 2011 for tre måneder!!! Så fort tiden går!!! Her feirer vi tre uker i dag... Ja, tiden går så alt for fort!! Jeg kan nesten ikke skjønne at det er 3 mnd siden jeg fødte.. Hipp hurra for 3 måneder!!! synes jeg akkurat har sladra for deg jeg, 3 måneder alt!! grattis til Bolla Hipp hurra for 3 måneders Bolla :strix: Hipp hurraaaa! Hvordan er det med deg, ser du nevner vekta... Jeg er altså så skrekkelig, skrekkelig sulten for tiden, kan ete 10 hester... Var aldri slik da jeg gikk gravid, hadde ikke slike matauker, men nå.. Hjelpes.. Og hvordan skal det bli når jeg da for fullt begynner med trim også? Jeg føler at jeg begynner å bli meg selv nå. Eller, ligner på meg selv i alle fall Magen er ikke helt den samme, men den kommer seg. OG jeg jobber sakte men sikkert med å få tilbake tapt muskelmasse. Jeg fant ut at jeg trolig la på meg 20-22kg +/- Og til nå har jeg gått ned over 20 kg! Så nå er det 1,5 igjen til startvekt. Jeg har ikke følt den STORE hungeren egentlig. Mer den store tørsten! Drikker litervis med vann. Nå i det siste har jeg blitt mer sulten føler jeg. Mulig det er fordi jeg begynner å tære på lagrene..? Du får ta med deg matpakke på trening! Hvordan går det med deg da? Du hadde jo ikke gått opp noe særlig så du trenger nok mer mat enn jeg har gjort! Hurra for 3 mndr. Du den klubben joiner jeg om halvannen uke.....men har ingen planer om å være langvarig medlem, KUN 5 uker Nei ærlig talt, man må bare hoppe i det, ta det sakte men sikkert så kommer lysten etterhvert Du er ingen tørrpinn har jeg skjønt! Bra det.. vi kommer nok etter! Hurra for 3 mnd gammel bolle Hvordan gikk kontrollen? Jeg svarte deg litt sent i dag på sms jeg. Så ikke på klokkeslettet før jeg svarte. Kontrollen gikk bra! Bolla er sterk og var helt rett i ryggen og nakken og alt som var. Kjempeflink i mageleie. Jeg var så spent på det for vi har ikke trent så veldig mye.. bevist i alle fall Men han har nok sniktrent for han lå på magen og løftet hodet og brystet lenge og virket velidig fornøyd Hun syntes han hadde veldig god kontakt osv Tipp topp bolle mao! Han veier nå ca 6,5 kg og er 63 cm lang. Han følger sin egen kurve og ligger faktisk på den midterste streken på diagrammet. Så ut i fra det er han jo gjennomsnittlig. Jeg trodde han var litt stor jeg.. Og så fikk han to sprøter i låra.. Auuu.. stakar lille bollen min. Når han trodde det hele var over fikk han en til! Men så fikk han litt pupp og så var det hele glemt. Nå ligger han og sover og har litt temperaturøkning (fra 36,6 som er vanlig for han til 37,6 og nå 37,4). Når han sover bruker vi øretermometeret men jeg stoler liksom ikke helt på det.. Om tempen øker får jeg vurdere å bruke rumpetermometeret.. Håper han er bra i morra for vi skal egentlig på babyyoga og lunsj etterpå. Jeg tenker at om han er i form men med bittelitt høyere temp enn vanlig er det kanskje ok å ta han med..? Hva tror dere damer? For jeg vet jo hva det er og han er jo ikke syk. Ah.. hvorfor spurte jeg ikke om det på helsestasjonen i dag?? Jeg får ringe i morra tidlig å høre i tilfelle. Ellers får vi ha en sykedag. Jeg skjønte at du ikke hadde sett på klokka Pupsilure. Det hadde blitt en kort visitt, men litt synd at jeg hadde gått fra lommeboka.. I dag har jeg kjøpt brodder og vi har planer om å kjøpe bæretøy på lørdag! Må vel legge meg nå.. Hvor ofte skal jeg sjekke han i natt mon tro.. Kommer sikkert ikke til å sove så godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #1707 Del Skrevet 9. februar 2011 Føler jeg skryter veldig av lille bollen min om dagen.. Men jeg er så stolt av han! Jeg klarer ikke la vær! Typisk mamma sikkert.. Må huske å ikke fortsette med det når han blir så stor at det blir pinlig for han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #1708 Del Skrevet 9. februar 2011 Glemte å si at jeg har trent i dag igjen. Føles godt å ha kommet i gang igjen. Men jeg MÅ begynne å trene øvre del av ryggen.. Kommer til å bli lutrygget til slutt om jeg ikke tar tak snart! Om noen kunne gjort det FOR meg! Det er så kjeeeedelig!! Personlig trener burde vært en sånn som trente for deg. Personlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. februar 2011 #1709 Del Skrevet 9. februar 2011 Du er ingen tørrpinn har jeg skjønt! Bra det.. vi kommer nok etter! Er MIN type trening siden jeg ellers er lat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. februar 2011 #1710 Del Skrevet 9. februar 2011 Hei, Siebaeo! Ser du er våken, også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #1711 Del Skrevet 9. februar 2011 Hei sequax! så vidt våken jeg og! Lider av et leit tilfelle av lakenskrekk.. Det er dessverre kronisk Men nå skal jeg ta kvelden her. Er faktisk i seng! Men er du våken da? Burde ikke du samle krefter til fødsel nå eller? Så spennende!! Håper det skjer noe snart. Jeg fødte 16 dager på overtid så jeg har svart belte i venting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #1712 Del Skrevet 9. februar 2011 Nå legger jeg på her forresten Om du skulle gå i fødsel i natt vil jeg ønske deg lykke til!! Masse gode fødevibber herfra! Hvis ikke håper jeg du får sove godt. Og nyt det mens du kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 10. februar 2011 #1713 Del Skrevet 10. februar 2011 Gratulerer med 3 mnd-bursdag i går! Ser du er en mamma sprekkeferdig av stolthet Bra det, det har du jo all grunn til også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #1714 Del Skrevet 10. februar 2011 Gratulerer med 3 mnd-bursdag i går! Ser du er en mamma sprekkeferdig av stolthet Bra det, det har du jo all grunn til også Takk! Ja, jeg har jo det. Alle mammaer har jo det. Om ca 24 uker har du og det! *** Merkelig legge-rituale vi har her i dag.. Bolla er kjempetrøtt i sekstia, bæsjer, bades, mates og legges, sover. Våkner og skal ha mer mat etter en halvtime, bæsjer igjen, skift, kose, legge seg, sovner uten en lyd. Koser seg tydelig i vugga. Våkner og får smokken som har falt ut, sovner, det gjentar seg 3-4 ganger og jeg hører han romsterer inne på rommet. Kommer inn og der ligger han og kikker ut i halvmørket. Får smokken og ligger og kikker.. Virker verken fornøyd eller misfornøyd. Jeg blir ikke klok på dette.. Og så har han fått mat enda en gang i mellom her uten at jeg husker når. Uten at han har grått en eneste gang. Merksnodig opplegg.. Ja ja.. Nå vil han nok ha mat igjen. Vi har vært på barselyoga igjen! Kjempedeilig! NÅ er han sulten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #1715 Del Skrevet 10. februar 2011 Fortsettelse på det merkelige leggeritualet: Bolla var sulten og jeg gikk inn for å amme han i senga. Så kom kjære hjem med 3 glass vin innabords. Da ble det så klart en stimulerende skravlestund mellom far og sønn Litt mer mat og Bolla legges i seng, knyr litt etter noen minutter og kjære går inn for å hjelpe han til å sove. Så tar det laaaaang tid.. Og nå nettopp innser jeg at lyden jeg hører som har ligget litt bak i bevistheten min er min kjære som snorker via babycallen. Jeg digger den babycallen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 10. februar 2011 #1716 Del Skrevet 10. februar 2011 Sikker på det ikke er øking??? men om han ikke gråter så vet jeg heller ikke, men 3mnd er en stor økeperiode hvertfall.... ååå så søt, her hører jeg ofte snorkelyder via babycallen, og Bumba snorker ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. februar 2011 #1717 Del Skrevet 11. februar 2011 Gratulerer med 3 måneders dag for lille Bolla Gud som tiden flyr! Husker godt ventetiden din og at vi alle ventet med deg i spenning Så bra du koser deg på yoga med baby, det gjør helt sikkert han også. Ble det mer styr med natten eller? Kan jo kanskje være økedøgn ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 11. februar 2011 #1718 Del Skrevet 11. februar 2011 Bolla var sulten og jeg gikk inn for å amme han i senga. Så kom kjære hjem med 3 glass vin innabords. Da ble det så klart en stimulerende skravlestund mellom far og sønn Har du fått deg et par glass vin enda da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #1719 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Gratulerer med 3 måneders dag for lille Bolla. Gud som tiden flyr! Husker godt ventetiden din og at vi alle ventet med deg i spenning Så bra du koser deg på yoga med baby, det gjør helt sikkert han også. Ble det mer styr med natten eller? Kan jo kanskje være økedøgn ja.. Takk Ja, herlighet! Snakker om langdryg thriller... akkurat den ventetida føles veldig fjernt nå. Heldigvis! Det ble faktisk en fin natt! Vi har noe som minner om en rutine på gang her. Han sovnet jo samtidig som min kjære ca 22.00. Så sov han til 03.30 og fikk mat i kvarter ca. Så ny bleie (de blir for fulle når han legger seg tidligere har vi merket) og mat litt før sju. Sov litt til og vil stå opp ca 9. Det får vi være fornøyd med! Mellom 10.15 og 10.45 vil han sove igjen og sover i ganske nøyaktig 45 minutter og våkner blid som en sol Så kommer det litt an på hva vi gjør, men etter en time med lek er han ofte trøtt igjen. Han har lagt seg mellom 20 og 22 de siste kveldene. Nattmåltidene er som oftest til samme tid. Har du fått deg et par glass vin enda da? Njææ.. jeg får stadig sjenket et lite glass men jeg nipper bare så vidt så blir det en cm kanskje og kjære "må" drikke det opp Jeg har melk i tilfelle jeg skulle få lyst på litt mer, men det har ikke falt seg sånn enda. Meeen, jeg sikter på en jentekveld snart og da skal jeg nok få meg et glass eller to! Hjælp... Blir sikkert full av det! Jeg synes jeg kjenner det svimler litt av bare en slurk nå. Egentlig burde jeg bare pumpe meg akkurat før jeg skal drikke et glass og så gi det til Bolla når han blir sulten. Så innen han skal ha mat neste gang igjen er melka fin. Greiere når det skjer litt på sparket. for det tar jo litt tid å tine melk fra frysern. *** Det er skikkelig deilig at Bolla kan leke litt for seg selv nå! Han ligger i babygymen og slår på lekene. Favoritten nå er en ball i fine farger med spilledåse inni som spiller av forskjellige låter når han slår på den (som kom med babygmen). Og nå virker det som han synes det er gøy å veltes over på magen også. Samt sette seg opp når jeg drar han i hendene sånn som helsesøster gjorde. Da sitter han oppreist litt og ser både stolt og litt forbauset ut Når han sitter på fanget vil han helst bare stå nå. Det blir litt slitsomt på kafé, men morsommere for de andre, samt andre fremmede på kaféen Og så sier han mye rart. Guæpp! Var siste som kom. jeg fikk helt latterkrampe og da sa han det flere ganger Han lærer fort hva som er crowdpleasers Nå er han lei av å leke alene. Enten er han trøtt eller vil snakke. Får spørre han.. Jeg skal på Zumba i dag! Endret 11. februar 2011 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. februar 2011 #1720 Del Skrevet 11. februar 2011 hehe, morsomme Bolla Crowdpleasers er kjempe flott det, men kan fort bli slitsomt dersom han skal bruke deg som scene hele tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå