siebaeo Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #1641 Del Skrevet 26. januar 2011 Grattis med 150 000 over takst! Så herlig å innkassere 150 lapper så fort. Ganske god timebetaling må jeg si. Uten sammenliksning for øvrig, tenker jeg sånn når jeg fører over fra sparekonto til BSU. Ganske grei måte å tjene 4000 kr på. Haha, må le av både babycall og babygym. Ser for meg Bolal som får helt overload av farger og figurer og ikke vet hvor han skal gjøre av seg . Mens etterhvert blir han venner med en av figurene og begynner å snakke med den . Gleder meg til å kunne le av sånne ting med min egen baby. Jeg er en sånn som f.eks kunne le når Goffern synes det var verdens undergang å få på seg lue (hvis du husker på treffet). Han hadde det sååå forferdelig, liksom Kanskje annerledes når man er oppe i det, men skal prøve å fortsette å se humoren i sånt. Takk! Ja, det kan du si! Jeg kjøpte jo for 7 år siden så det ble ikke så verst å ta med seg inn i neste store utlegg på leilighet Det er mye morsomt Og det søteste som finnes er den lille sutreleppa som kommer ut og skjelver når det er noe :rødme: åååå, så synd det er på meg! Bra at han liker den Syke Kaninen Den er poppis her også Hører faktisk på den akkurat nå. Hjernen min har lært seg å blokkere ut lydene fra lekene hans, men nå som jeg tenkte på den hørte jeg den Så stor han er! Goffel er bare 1 kg tyngre! Ikke bekymre deg, ta det som et kompliment du Syk kanin ja! Godt beskrevet. Bolla er glad i mat og har vokst mye! Vi traff en baby som ble født dagen før og han var enda større. Bolla var selvfølgelig myyye penere! jeg har blitt en klassisk min babys største fan-mamma.. må le for jeg tror veldig mange babyer er sånn, liker ikke å få lue på seg, og det er skikkelig jeg synes synd på meg selv look de har da Jaa, så synd det er på dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. januar 2011 #1642 Del Skrevet 26. januar 2011 Gratulerer med salg av leilighet - jeg så leiligheten på finn - lekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #1643 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Gratulerer med salg av leilighet - jeg så leiligheten på finn - lekker Takk! Og takk. Blir litt trist å flytte fra, men vi får jo en mye større og helt kliss ny leilighet å boltre oss i nå. :dåne: Mye å innrede!! *** I dag har vi vært hos legen, jeg altså, ikke Bolla. Han satt ute med resepsjonsdama og pludret. Mange delikate problemer man skal få av graviditet og føding og sånn.. Det gikk veldig fort og greit i alle fall så dro vi hjem. Jeg fikk spurt henne om dette med spiralen også, og hun sa det var veldig vanlig å sette inn på etterkontrollen hvis livmora var i normal størrelse igjen. Når hun hørte at jeg hadde hatt aktivitet i eggstokkene i tilleg (da jeg var hos gyn) ble hun enda mer overbevisende. Så jeg satser på at gyn anså meg som så "ferdig" at det var ok å sette spiralen. Nå har vi begge spist (Jeg: marokkansk tagine-rester fra i går, han: melk ) og jeg skal pakke litt før vi går ut og møte noen trillevenninner. Vi skal reise til kjæres familie i dag og bli der i helga. Håper det blir bra. Det er som oftest veldig hyggelig, men jeg kjenner at jeg koser meg sånn her i byen når det er så fint vær! Nå må jeg pakke så jeg kommer meg ut i riktig tid! Mitt lille bollegull ligger og sover så jeg får utnytte tia godt. God helg til alle stråler som kommer innom her! Endret 27. januar 2011 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. januar 2011 #1644 Del Skrevet 27. januar 2011 Nå har vi begge spist (Jeg: marokkansk tagine-rester fra i går, han: melk ) Kos deg i finværet i dag og på besøk i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 27. januar 2011 #1645 Del Skrevet 27. januar 2011 Gratulerer så mye med salg av leiligheten! Nyt så lenge det varer og kos deg på besøk i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 27. januar 2011 #1646 Del Skrevet 27. januar 2011 kjenner at jeg koser meg sånn her i byen når det er så fint vær! Skjønner deg godt, for det savner jeg litt nå også faktisk.. Er nesten 1 år siden vi flyttet og stort sett savner jeg det ikke, men nå som jeg vet jeg skal være lenge hjemme med baby, så hadde det nok vært lettere å bli tøff der du bor og ikke her. Og så er det ikke like mye snø der du bor, og det gjør det mer tungvint med vognen kjenner jeg. Men neste uke når mannen går tilbake på jobb må jeg jo bare bli tøff.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #1647 Del Skrevet 1. februar 2011 Kos deg i finværet i dag og på besøk i helga! Takk! Vi koste oss masse! Gratulerer så mye med salg av leiligheten! Nyt så lenge det varer og kos deg på besøk i helga! : Takk! Både og besøk (med enda mer ) ble nytt i fulle drag! Skjønner deg godt, for det savner jeg litt nå også faktisk.. Er nesten 1 år siden vi flyttet og stort sett savner jeg det ikke, men nå som jeg vet jeg skal være lenge hjemme med baby, så hadde det nok vært lettere å bli tøff der du bor og ikke her. Og så er det ikke like mye snø der du bor, og det gjør det mer tungvint med vognen kjenner jeg. Men neste uke når mannen går tilbake på jobb må jeg jo bare bli tøff.. Jeg er veldig glad vi bor her nå i starten ja.. Vi kom oss jo fort både ut i butikker, kafeer og på kino. Det er jo bare 2 min unna alt sammen. Så det er greit å ha blitt litt tøffere når vi må ut med bil eller buss/trikk for å gjøre det samme.. Men vi får jo hele marka-nettet rett utenfor døra og det er ikke dumt det heller! Snø her i byen er ikke bare bare skal jeg si deg! :dåne: Vi var "på landet" i helga og det var mye bedre egentlig. For fortauene her i byen er jo rene hinderløypa med issvuller over alt, råtten snø, superruglete underlag fordi det ikke har blitt brøytet ordentlig, bare trampet flatt og biler som står parkert på kryss og tvers. Utrolig slitsomt.. Og jeg er jo redd for å riste på Bolla shaken baby-syndrom av å gå ute! :dåne: Gleder meg til det smelter.. Håper det går bra alene hjemme DIne! ...her i byen! For vi skal på fjellet! Siste helga i februar har vi bestilt tur, og jeg skal få testet de nye alpinskiene!! Ååååh, som jeg gleder meg!! Helga har som sagt vært kjempefin. Men som alltid hos svigers spiser jeg meg stappmett på bondekost og triller hjemover på søndagen med luft i magen og karbo til langt opp over ørene.. Trodde jeg hadde lagt på meg en kilo. Minst! Men vekta som viste 60 fredag var jammen meg 59,5 i dag! Jeg har nådd 5-tallet!!! Da er det 1,5 til startvekt (uten fratrekk for boobies ) og noen kilo til + en hel masse muskler til trivselsform. Jeg er så sprengt i puppene om dagen.. Vet ikke helt hvorfor.. :klø: Om det er Bolla som trenger mer mat og har økt meg, jeg som har rotet litt og dobbeltammet på puppene eller om det var en litt for stram bh (siden jeg plutselig økte) som har gjort det. Jeg har hatt flere tilfeller av steinharde pupper i løpet av helga og alt for mye melk virker det som. Må fikse pumpe! (note to selv: høre med Devilina om hun vil selge sin.. ) Nå skal jeg i kontraktsmøte snart så jeg må få klær på oss. Jeg har stresset så inmari siden i går siden jeg plutselig oppdaget at jeg ikke hadde fått meg den alt av opplysninger jeg måtte ha med. Sent i går kveld.. Noen som sa ammehjerne? Kjære trådde til og har ringt og styrt og jeg har funnet ut at en del av opplysningene egentlig ikke skal skaffes av meg men av megler via banken så jeg stresset forgjeves Men men, det var veldig deilig å finne ut da. Jeg er alene hjemme til i morra så forhåpentligvis får jeg til å oppdatere meg litt hos jentene i kveld! Gleder meg til treff på torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. februar 2011 #1648 Del Skrevet 1. februar 2011 Bara kjapp tur innom........husk du nærmer deg nå 3mnd baby, og ved 3måneder øker dem melka endel........så no worries, det stabiliserer seg etterhvert. bare pass på å være varm på brystene, ta en varm dusj og massere om det er ømt/vondt, ellers ville jeg ikke pumpet unødvendig.........men mister du en amming så vil man være veldig sprengt, derfor jeg ikke kan dra bort for puppene mine liker ikke å hoppe over en amming altså. Kan ringe Devilina for deg hvis du vil å høre med henne..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. februar 2011 #1649 Del Skrevet 1. februar 2011 Så flink du er som kan spise deg god og mett og allikevel kommer til 50-taller Misunnelig jeg?? Neeeeida :gjeiper: Så bra med tur - det skjønner jeg du gleder deg til Jeg er ikke så veldig vintersport-jente, så står ikke på ski, men kan skjønne hvorfor man gleder seg til det. Deilig å komme bort også! Kos deg i dag, så sees vi torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. februar 2011 #1650 Del Skrevet 1. februar 2011 Så bra med 5-tallet! Du har tatt meg igjen, men du ligger bare et lite skritt foran, for jeg veier 60,4 Godt vi skal spise pizza sammen på torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #1651 Del Skrevet 1. februar 2011 Bara kjapp tur innom........husk du nærmer deg nå 3mnd baby, og ved 3måneder øker dem melka endel........så no worries, det stabiliserer seg etterhvert. bare pass på å være varm på brystene, ta en varm dusj og massere om det er ømt/vondt, ellers ville jeg ikke pumpet unødvendig.........men mister du en amming så vil man være veldig sprengt, derfor jeg ikke kan dra bort for puppene mine liker ikke å hoppe over en amming altså. Kan ringe Devilina for deg hvis du vil å høre med henne..... Ja, jeg tenkte kanskje det var noe sånt! Plutselig skulle han ha to bryst og så var jeg Pamela igjen etter en dag eller to.. Han er jo blitt stor gutt nå så ikke så rart han krever litt mer. Jeg har ikke hoppet over noen amminger heller men om natta kan det jo bli lenge siden han nesten alltid er mett etter en pupp.. Det virker heldigvis som alt er ok med boobsa, ikke noe vondt eller noe. Og jeg har alltid ullinnlegg på når jeg går ut. Blir jo så varm av det at jeg må ha bare en tynn genser under vinterjakka! Ja, kan ikke du høre med Devilina! Det hadde vært kjempesnillt.. Skal hun på treff forresten? Om hun ikke vil selge finner jeg på noe annet ! Så flink du er som kan spise deg god og mett og allikevel kommer til 50-taller. Misunnelig jeg?? Neeeeida Så bra med tur - det skjønner jeg du gleder deg til. Jeg er ikke så veldig vintersport-jente, så står ikke på ski, men kan skjønne hvorfor man gleder seg til det. Deilig å komme bort også! Kos deg i dag, så sees vi torsdag Det virker nesten som jeg får høyere forbrenning når jeg spiser mer. Jula var jo også sånn. Lurer på hvordan jeg hadde sett ut om jeg ikke hadde lagt på meg så mye. Hadde jeg blitt helt beinrangel da..? Huff, det er jeg glad jeg ikke gjør! Men ganske glad det har gått så fort også da Jeg lurer på om Bolla har vokst så godt fordi jeg hadde mye å gå på.. Helmelk lissom Du kommer nok etter! Husk at jeg nesten har to måneder på deg Gleder meg til å se dere! Så bra med 5-tallet! Du har tatt meg igjen, men du ligger bare et lite skritt foran, for jeg veier 60,4 Godt vi skal spise pizza sammen på torsdag Well done! Det er jo omtrent likt da! Gleder meg til pizza! Og til å sees igjen! *** Må bare skryte litt av kjærsten min igjen I går hadde Bolla en skjeldent urolig dag. Han fant liksom ikke roen og ville ikke sove ordentlig på dagen. Måtte bysse litt osv. (ja, jeg vet jeg er bortskjemt med rolig baby..). Men jeg ble skikkelig urolig og sliten i hodet selv av det. Så da sa kjære at jeg skulle dra og trene så skulle han trille en tur. Det var så deilig! Fikk en skikkelelig god intervalltime og koble ut og kom hjem til far og sønn som pludret på sofaen :rødme: Så tok han leggingen også. Der er han eksperten faktisk. Han har litt mer babyoverskudd på kvelden. Og vil jo gjerne være mest mulg med sønnen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. februar 2011 #1652 Del Skrevet 1. februar 2011 Så snill mannen din er! Det er godt å ha litt hjelp, spesielt når man er ekstra sliten.. Merker jeg er mest sliten på kvelden jeg også (ikke så rart akkurat), men her er mannen også skikkelig sliten og foreløpig har jeg tatt bortimot 100% av babyhåndteringen siden han begynte på jobb i går.. Merker jeg er sliten ja! Men så tror jeg kanskje Lilletassen er litt mammadalt, så han roer seg best hos meg.. Og jeg unnskylder på forhånd om han er krakilsk på torsdag, men vi kommer uansett, for jeg trenger å tøffe meg litt og se at jeg faktisk kan gjøre ting igjen Gleder meg til torsdag jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #1653 Del Skrevet 1. februar 2011 Og jeg unnskylder på forhånd om han er krakilsk på torsdag, men vi kommer uansett, for jeg trenger å tøffe meg litt og se at jeg faktisk kan gjøre ting igjen Det tror jeg er lurt! Man må jo bare prøve seg en gang.. Og ja, jeg har en snill og flink kjærste altså. Jeg må bli flinkere til å rose han kjenner jeg.. Jeg er så dårlig på å uttrykke følelser direkt.. Utrolig dumt. *** Ok, problem.. I morrest bæsja Bolla seg ut og det kom noe på soveskinnet. Siden jeg måtte haste ut har jeg ikke fått gjort noe med det! :dåne: What to do.. :klø: Lurer på om jeg skal prøve å børste det av nå som det er tørt, og så vaske i morra.. Eller bare la Bolla sove i senga vår i natt siden vi er alene hjemme.. Kanksje det er beste løsning. Men jeg liker ikke å ha han i senga for jeg føler han ligger tryggere i vugga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. februar 2011 #1654 Del Skrevet 1. februar 2011 Har du ullsjampo? Du kan vaske det i maskinen på ullprogram med det. Ikke bruk milo, tror jeg. Han kan vel sove uten lammeskinn en natt vel? Eventuelt i vognposen? Husker ikke om du har lammeskinnspose i vogna... Tror forresten ikke det gjør noe om han sover på skinnet med litt bæsj, hvis du grer det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. februar 2011 #1655 Del Skrevet 1. februar 2011 Ville vasker det og brukt vognposa en natt, du har jo den som er lik min, utrolig fin når jeg sov hos mamma og glemte dyne, men hadde reisesenga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #1656 Del Skrevet 1. februar 2011 Ja, jeg tror jeg satser på vognposen eller bare ligge i dobbeltsenga med meg Han ligger jo i vognposen når vi er på reise. Da glider jeg opp glidelåsene og bretter posen under skinnet og har dyne over i stede. Det funker bra Jeg har sånn ullsåpe fra Nøstebarn. Regner med det må være ok.. Nå ringte jeg akkurat min beste venninne og var litt flink til å uttrykke at hun betyr mye for meg! Prøver å bli flinkere til sånt.. Får dårlig samvittighet når jeg er så dårlig til å gi tilbakemeldinger til de jeg er glad i! Jeg synes bare det er så vanskelig å si rett ut.. Blir liksom litt flau.. Så nå ble jeg litt stolt av meg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. februar 2011 #1657 Del Skrevet 1. februar 2011 Så flink du var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. februar 2011 #1658 Del Skrevet 1. februar 2011 så koselig du fikk sagt sånn ifra, hadde blitt veldig glad i besteveninna mi da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. februar 2011 #1659 Del Skrevet 1. februar 2011 Devilina har solgt pumpa si da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. februar 2011 #1660 Del Skrevet 1. februar 2011 Det ligger ofte pumper på finn. Jeg gav ca 500 for min, medela swing. Selger den sikkert for omtrent det samme når jeg har sluttet å amme. er svært lite brukt av både meg og forrige eier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå