Pupsilure Skrevet 21. desember 2010 #1401 Del Skrevet 21. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. desember 2010 #1402 Del Skrevet 21. desember 2010 Fikk Camelbak flaske (0.75L) av mannen i dag Har ønsket meg det "lenge" nå fordi du averterer så veldig for det og nå skal den legges i fødselsbagen!!! Så satser på den blir flittig brukt fremover, tusen takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #1403 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Jeg tror jeg skal ta en telefon til Camelbak og be om en liten godtgjørelse for min iherdige markedsføring. Jeg har både 0.5 og 0.75 Hvilken farge da? Jeg har sjokkrosa og svart. Kjære har grønn. Tror jeg vet en gutt som får blå en vakker dag Endret 21. desember 2010 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #1404 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg var litt lenger bak i boka nå og leste litt på dagene rundt fødselen.. Jeg leste jo de sidene i en slags komatilstand.. Sååå hyggelig med alle de fine meldingene og hele heiagjengen til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #1405 Del Skrevet 22. desember 2010 Nå måtte jeg vekke lille vennen for å mate og kle han.. Akkurat nå som han sov så godt Han ble så fornærma.. Skikkelig furteleppe. Vi skal kjøre til flyplassen og da er det greit at han er mett. Vi skal hjem på juleferie!! Bollas første flytur.. Håper det går greit. Vi har SÅ mye bagasje! :dåne: Håper bare vi får alt inn i bilen... det er i så fall bare så vidt.. Om jeg ikke får kommet inn her før jul må jeg ønske alle dere godjentene som stikker innom en gooood jul!! Bolla hilser selvfølgelig også! :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. desember 2010 #1406 Del Skrevet 22. desember 2010 God tur!!!! Håper det går greit på flyet! Og hvis du ikke kommer innom igjen: GOD JUL!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 22. desember 2010 #1407 Del Skrevet 22. desember 2010 Som cypress over så håper jeg det går greit med flyturen! (og at dere slipper betale overvekt) Og ønsker deg og Bolla (og mannen) en riktig GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 22. desember 2010 #1408 Del Skrevet 22. desember 2010 God Jul søta mi ha en kjempetur hjemover fra meg og Bumba til deg og gutta dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. desember 2010 #1409 Del Skrevet 22. desember 2010 Fikk grå tror jeg.. Ser hvertfall sånn ut Satser på jeg blir veldig fornøyd med den - blir stas å bruke den fremover! Håper dere får en kjempe fin tur og at flyturen går bra for dere alle tre. Sporty å fly såpass tidlig - det håper jeg at ikke stopper oss heller fra å reise på tur neste år. Riktig god jul ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 22. desember 2010 #1410 Del Skrevet 22. desember 2010 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 23. desember 2010 #1411 Del Skrevet 23. desember 2010 God jul! :tree: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. desember 2010 #1412 Del Skrevet 23. desember 2010 Riktig god jul Julekos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 23. desember 2010 #1413 Del Skrevet 23. desember 2010 Ønsker deg en riktig God Jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. desember 2010 #1414 Del Skrevet 24. desember 2010 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 24. desember 2010 #1415 Del Skrevet 24. desember 2010 Ønsker deg en riktig god jul til deg, lille minien og resten av familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 26. desember 2010 #1416 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Hei Becky! Nå måtte jeg gå og så på en liberopakke vi har. Jeg ser det ikke heeelt men haka og munnen er litt lik kanskje. Du kommenterte på haka hans sist og da ble jeg litt glad for det er i øyeblikket det eneste jeg tydelig ser han har fra meg.. Ikke dobbelthaka altså! Så du nissebildet forresten? Han er så søøøt på det synes jeg. Skøyeren. Jeg føler meg finere i alle fall! Har fortsatt mer mage enn før og litt hofter og sånn. Men det skrumper heldigvis ganske fort inn.. Puppene gjør det lettere å leve med siden de utligner litt. Jeg er som sagt vant til å være ganske tynn.. På en måte føler jeg meg mye mer kvinnelig enn før og synes det er litt flott. Jeg er jo mamma også! Det er derfor jeg tror jeg kanskje ikke vil være så tynn som jeg har brukt å vært.. Noen kilo til nå og bytte ut litt mjukt med muskler så skal jeg være kjempefornøyd! Håper jeg får beholde litt pupp etterpå og ikke store tomme bukselommer :dåne: Jeg har ikke gjort noe annet enn å amme egentlig.. Matinntaket er vel ikke helt som det skal hele tiden siden det blir litt hektisk av og til, men når aktiviteten ikke er så høy ellers tror jeg det er nok. Jeg begynte å gå noen turer, men de siste to ukene har jeg ikke fått til en eneste ordentlig trilletur.. Og alikevel mistet 2,5 kg. Vi skal flytte i mars! Da er den nye leiligheten innflytningsklar. Gleeeder meg!! Hyggelig at du stikker innom selv om du har det travel! Jeg er ELENDIG på å skrive i andres bøker om dagen.. Hakketid... Nå er det sånn at jeg alltid legger merke til munnpartiet til folk. Ser nesten ikke i øya til folk når jeg snakker med dem. Må jo se veldig rart ut . Er nok derfor jeg synes Goffel er så søt og, for han har og et karakteristisk munnparti . Skal sjekke ut nissebildet, hvis jeg ikke har gjort det alllerede. Nå begynner jeg å føle meg sånn som du følte deg på slutten. Puh, er så slitsomt å ikke føle meg som meg selv. Har sååå lyst til å trene og slanke meg, men kan ikke. Samtidig så er jeg supergodtesyk - og sulten omtrent hele tiden. Så bakenden min i speilet hjemme hos mamma og pappa i går. De har et sånt lys der ALT synes :dåne: . Det var ikke et spesielt pent syn, for å si det sånn :dåne: . Godt å høre at du begynner å få kroppen din tilbake. Jeg bør ikke være så mye større enn det jeg var før. Hos meg legger vekta seg rett på rumpa. Har ellers veldig små hender og sånn, så ser bare rart ut. Kan dog tenke meg litt mer muskler enn jeg hadde før. Tror jeg kommer til å trene litt mer styrke. Utholdende, vel å merke. Nei huff, jeg er forfengelig, men er ikke av de som nyyyyter graviditeten for alt den er verdt. Nyter noe og noe synes jeg er dritt, rett og slett . Gidder ikke å late som noe annet Så gøy at dere fikk høy takst . Spennende med nye faser i livet. Men var det ikke sånn at dere skulle flytte langt? Nærmere hjemme? Kos deg hjemme. Håper flyturen gikk bra og at alt står bra til med den snille () gutten din Endret 26. desember 2010 av Becky1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #1417 Del Skrevet 30. desember 2010 Nå er det sånn at jeg alltid legger merke til munnpartiet til folk. Ser nesten ikke i øya til folk når jeg snakker med dem. Må jo se veldig rart ut . Er nok derfor jeg synes Goffel er så søt og, for han har og et karakteristisk munnparti. Skal sjekke ut nissebildet, hvis jeg ikke har gjort det alllerede. Nå begynner jeg å føle meg sånn som du følte deg på slutten. Puh, er så slitsomt å ikke føle meg som meg selv. Har sååå lyst til å trene og slanke meg, men kan ikke. Samtidig så er jeg supergodtesyk - og sulten omtrent hele tiden. Så bakenden min i speilet hjemme hos mamma og pappa i går. De har et sånt lys der ALT synes. Det var ikke et spesielt pent syn, for å si det sånn. Godt å høre at du begynner å få kroppen din tilbake. Jeg bør ikke være så mye større enn det jeg var før. Hos meg legger vekta seg rett på rumpa. Har ellers veldig små hender og sånn, så ser bare rart ut. Kan dog tenke meg litt mer muskler enn jeg hadde før. Tror jeg kommer til å trene litt mer styrke. Utholdende, vel å merke. Nei huff, jeg er forfengelig, men er ikke av de som nyyyyter graviditeten for alt den er verdt. Nyter noe og noe synes jeg er dritt, rett og slett. Gidder ikke å late som noe annet Så gøy at dere fikk høy takst. Spennende med nye faser i livet. Men var det ikke sånn at dere skulle flytte langt? Nærmere hjemme? Kos deg hjemme. Håper flyturen gikk bra og at alt står bra til med den snille gutten din Nå har Bolla begynt å smile så nå er munnpartiet enda søtere enn før!! :rødme: Og plutselig kommer mine trekk fram. Han har smilehull faktisk Skjønner at du begynner å bli litt lei.. Det er liksom en mening med det tror jeg. Så blir man SÅ klar for å få dem ut! Jeg har forresten nesten ikke sett meg selv bakfra i et speil på mange mnd Det ble for trist.. Men nå tør jeg se litt mer! Den har liksom vært min "pride and joy" og da var det litt ukult å føle seg som en ku etterhvert Men den skal nok piskes i form igjen Styrketrening og spinning er min plan! Og så tenker jeg at jeg skal han PT en periode for å få styrkedelen i gang. Jeg synes det er så kjedelig.. Men sommeren 2011 skal jeg bli en MILF! Lov å håpe er det ikke..? Vi skal ikke flytte så langt. Bare til andre siden av byen og ut mot marka. DEN utsikten!! Og skiløyper, sykkelstier og turmuligheter rett baki høgget. Flyturen gikk kjempebra! Han er veldig "snill" altså Håper julen din har vært fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #1418 Del Skrevet 31. desember 2010 Takk for alle hyggelige julehilsner jenter! Kjempekoselig.. Jeg har vært innom og sett til dere, men har ikke blitt tid til å skrive noe.. Ok, oppsummering av jula så langt! Hjemreisen gikk kjempefint! eller.. i forhold til Bolla i alle fall. Han sov seg igjennom det meste. Det var en enkelt episode der han fikk en skikkelig kald vind midt i fjeset (MANGE minus!!) på vei inn i flyet og brøt ut i skingrende gråt. Stakar.. Så vi kom jo bæljende inn i flyet. Tipper det var en del som tenkte "OH NOO!!" akkurat da Men puppen fram og så var det fryd og gammen igjen Litt stress med all bagasjen og vogna og sånn, og BUSS ut til flyet i streng kulde! Men alt i alt, veldig greit. Vi har kost oss veldig hjemme! Spist godt og slappet av. Jeg har vært flink og spist nok men ikke så jeg har blitt stappmett. Vil helst ikke legge på meg plutselig.. Har gått bittelitt mer ned, men julematen boostet de allerede sprengte puppene mine noe veldig :dåne: så de har blitt BLYtunge! (sitat kjærsten). Tror jeg har fått et par strekkmerker på dem nå. Det måtte jo komme.. Magen er heldigvis HELT fri for merker så det er jeg glad for. Og vi har hatt barnevakt!! Jeg fikk pumpet en del (155 ml på det ene og 80 på det andre.. :klø: ) og testet flaska. Det gikk helt strålende Så nå har vi vært på kino for første gang! Det er jo ikke noe problem når jeg vet at mamma og pappa passer på han og han har den maten han trenger. Da er det lite bare vi kan greie å fikse. Veldig glad for at Bolla er så rolig og grei, da blir det ikke så skummelt å la noen passe han. Og det er en BEFRIELSE at flaska funker!! Nå blir det trening når jeg kommer hjem!! Fytti katta jeg gleder meg!! Ellers er Bolla en skikkelig fin fyr altså. Spiser, skravler og koser en times tid og så sover han alt fra 1 time til 3 timer. På natta sover han, får mat fra hver 3 til 4, 5 time og sovner så snart han har spist ferdig. På venninnetreff spurte de: "er han sånn hele tiden??" Godgutten min.. :rødme: Jeg har testet: brus, løk (i moderate mengder i mat), ertestuing og i dag brokkoli. Og alt har gått greit! Juuulebrus!! Sjokolade har jeg spist hele veien, men prøver å moderere meg.. For min egen del da. Og for rumpa mi sin del Bolla smiler masse og skravler med oss. Han har blitt så STOR! Gleder meg hele tiden til nye oppdagelser, opplevelser og framskritt. Får hele tiden høre at jeg må NYTE denne tiden og det føler jeg at vi gjør. Men det går jo så fort.. Nå klager han litt her. Han er fornærma fordi vi kledde å han litt for mye så han lå og ble alt for varm.. Får vel ta han med meg og sove på det kalde soverommet.. Dumme mamma.. Har forresten hatt RIER! :dåne: Var skikkelig vondt jo! Plutselig husket jeg hvordan det var å føde.. Det hadde jeg jo glemt helt. Det er nok pga spiralen at det skjer.. Heldigvis ikke sånn nå lenger. I morrest hadde jeg skikkelig menssmerter igjen. Jeg mistenker at jeg har eggløsning.. Sengeaktivitet frister IKKE enda så det er nå ingen fare akkurat.. Min kjære holder på å gå på VEGGEN! I morra blir det rypemiddag! Og så er det et helt nytt år! Nei, nå må jeg legge lillebollen GODT NYTTÅR TIL ALLE!! Måtte det gi dere masse fine opplevelser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 31. desember 2010 #1419 Del Skrevet 31. desember 2010 Høres ut som du utelukkende har hatt en strålende juleferie så langt! Dere har virkelig fått gull-ungen Men kan jeg spørre; hvordan fordeler du og mannen oppgavene rundt M? Nå høres det jo ut som han tar flaske fint også, hvilket gjør at du får litt mer frihet.... Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 31. desember 2010 #1420 Del Skrevet 31. desember 2010 Åh, smilehull :rødme: :dåne: . Selv tror jeg vår lille kan få en rar munn som liten. Vi har nemlig store munner og store lepper begge to. Det kan ofte se litt rart ut som barn, men så vokser det seg til. Dessuten har vi begge sprettrumper. For min del kan den enten være fin eller absolutt ikke fin . Jeg synes nå ikke alltid J-LO er så fin f.eks. Ikke når hun veier for mye. Men vi tuller med at med trutemunn og sprettrumpe, så må hun passes godt på Du er nok MILF allerede . Men skjønner behovet for å komme seg i form så fort som mulig. Høres ut som vi skal flytte til ganske likt sted som dere, bare i en annen by . "Hus i rekke" på dere og? Som du nesten har tegna/designa? Et par strekkmerker på puppene tror jeg at jeg skulle ha overlevd altså. De kommer ikke til å synes etterhvert. Er verre hvis omtrent hele kroppen blir full. Så flott at det gikk bra å ha barnevakt. Det lover godt. Så nå får dere være flinke til å benytte dere av det da. Gå på date med jevne mellomrom Åssen str bruker han i klær og bleier nå? Synes det er så vanskelig å beregne. Vi har f eks fått endel ulltøy i str 62-68 til jul. Er stygt redd for at det komemr til å passe om sommeren. Jeg har jo termin i slutten av feb. Håper du får en super feiring med prinsen med smilehullene :rødme: (Ånei, har jeg blitt av de som sier "prinsen din" nå da . Snart kommenterer jeg vel på facebook: for ei søt tulle o.l. Og jeg som trodde at jeg aldri skulle bli "sånn" . Har prøvd å holde meg litt unna facebook-mafiaen som har prøvd å ta kontakt da de oppdaget at jeg ble gravid. Synes de skriver så mye dumt. Men nå synes jeg faktisk han er en søt, liten prins Så jeg får bare hengi meg til mafiaen først som sist ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå