Småkjekset Skrevet 8. november 2010 #1121 Del Skrevet 8. november 2010 Så spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. november 2010 #1122 Del Skrevet 8. november 2010 Yaaaaaay vannavgang Åååh jeg føler jeg må gråte en skvett for jeg blir så rørt av at det ska komme en baby ut av dåsa snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 8. november 2010 #1123 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Å så spennende! Øsnker deg masse lykke til Siebaeos og håper du ikke får en alt for tøff fødsel! Fant forresten et fint dikt som jeg syns passet å lime inn her akkurat nå Tenkte du aldri kjære mor, den gang du ble gravid. da ble vi lenket sammen, og du følte det ble liv. i alle drømmer om meg, hvor du planla alt så vel da du merket at jeg sparket , da du la deg hver enkveld. Tenkte du aldri, kjære mor, at kanskje jeg la planer også... at jeg valgte helt på egenhånd, en mor å stole på. en mor som luktet søtt og hadde silkemyke hender. en hjelpsom, kjærlig skapning som kjærligeht meg sender Tenkte du aldri, da du planla å få meg. at jeg lette blant mange og til slutt fant jeg deg. og da jeg lå i dine armer, og du kikket ned på meg, da var jeg kjempe lykkelig fordi jeg valgte deg :rødme: Tenk at du kanskje allerede er mamma nå, om enn ihvertfall ikke langt unna....! :rødme: Endret 8. november 2010 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. november 2010 #1124 Del Skrevet 8. november 2010 Ååå, Ruccola Tenk om hun har bolla i armene sine nå... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 8. november 2010 #1125 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg stjeler disse helt riktige smiley'ne fra Pupsilure Nå har det sikkert skjedd masse allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 8. november 2010 #1126 Del Skrevet 8. november 2010 Ruccola....hormonelle folk her inne vettu! henger meg på kule smileys bølgen.. Har forresten ingen sms enda, så må nesten regne med det har ikke vært tid til det :rødme: oppdaterer om jeg får sms så fort jeg kan, med mindre jeg sover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. november 2010 #1127 Del Skrevet 8. november 2010 Nei nei, ingen soving på deg, neytiri, før bolla er ute, og vi har fått fullt referat! Sånn er det å være sladris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. november 2010 #1128 Del Skrevet 8. november 2010 Nei nei, ingen soving på deg, neytiri, før bolla er ute, og vi har fått fullt referat! Sånn er det å være sladris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 8. november 2010 #1129 Del Skrevet 8. november 2010 jeg våkner jo flere ganger på natta pga Bumba, så får oppdatert om jeg får mld da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. november 2010 #1130 Del Skrevet 8. november 2010 Synes rett og slett du skal ta en våkenatt jeg, Neytiri! Men forhåpentligvis får du sms før leggetid, så du slipper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 8. november 2010 #1131 Del Skrevet 8. november 2010 Da tror jeg går legge meg.....haha ikke gærnt å være sladris.....øke spenningen her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 8. november 2010 #1132 Del Skrevet 8. november 2010 Må ikke sovne så tungt nå da Neytiri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 8. november 2010 #1133 Del Skrevet 8. november 2010 For et fantastisk fin dikt, Roccula. Fikk skikkelig frysninger. Blir spennende å se om vi kan si til Bolla i dag eller i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 8. november 2010 #1134 Del Skrevet 8. november 2010 For et fantastisk fin dikt, Roccula. Fikk skikkelig frysninger. Ja det syns jeg også :rødme: Fant det på ensamleside med dikt om det å vere mamma, så får ikke gi kred til den som har skrevet det, og det syns jeg jo er litt trist da Så fint dikt fortjener virkelig å bli navngitt til den som har skrevet det syns jeg Håper ikke Siebaeos ikke sliter seg alldeles ut nå.. Håper hun er fedig, og bare ligger og nyter synet av sin nybakte, ferdighevet og perfekte lille bolle :rødme: . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. november 2010 #1135 Del Skrevet 8. november 2010 Og hvis hun ikke er ferdig enda, så heier vi litt til!! :duskedame: :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. november 2010 #1136 Del Skrevet 8. november 2010 :duskedame: :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. november 2010 #1137 Del Skrevet 9. november 2010 Ny mldd tikket in kl22:54 Fra å forvente medikmamentfri fødsel på ABC sitter jeg nå med epidural i ryggen og en del liter lystgass i systemet... Ble så og si uavbruttet rier som ikke gjorde noe særlig framgang. Kastet opp og var sliten kan du si...Ble anbefalt hvile(epidural) og GUD så deilig det er!!! Han kommer nok i løpet av ikke alt for mange timer :rødme: Litt nervøs og spennt ååååå tenk om hun holder lille Bolla nå :rødme: kjenner jeg får tårer her jeg sitter og ammer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. november 2010 #1138 Del Skrevet 9. november 2010 Dette er så spennende, og flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 9. november 2010 #1139 Del Skrevet 9. november 2010 :duskedame: Tipper du har Bolla hos deg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 9. november 2010 #1140 Del Skrevet 9. november 2010 Å så spennende! Håper alt er over at du bare kan nyte det nå Fantastisk dikt forresten Ruccola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå