siebaeo Skrevet 7. november 2010 Forfatter #1101 Del Skrevet 7. november 2010 Takk jenter! Veldig godt å vite at jeg har en sånn fin heiagjeng her inne!! Det blir spennende uansett dette her. Selv om det ikke blir akkurat sånn som vi håpet. Uansett, jeg er så klar for å JOBBE! Det blir forhåpentligvis den kuleste og vondeste opplevelsen i mitt liv. Hørte noen som beskrev det sånn og det var så bra beskrevet synes jeg.. Det er sånn jeg har sett for meg at det skal være :rødme: Lille raglefanten aner fred og ingen fare stakar.. Nå kommer vi og henter deg!! Jeg gleder meg til å komme meg litt mer spennende oppdateringer her! Ha en fin kveld dere! Snakkes snart! :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 7. november 2010 #1102 Del Skrevet 7. november 2010 Hei! Ja, sett at du har vært logget på litt, men vil ikke MASE! Synes det er så sporty av deg å bare skrive her, jeg hadde sikkert vært deprimert til nå jeg altså! Synes det er frekt når folk maser sånn, spesielt når man er på overtid, og har et lass med følelser inni seg. Forferdelig å bare gå å vente sånn! Ønsker deg så masse lykke til de neste dagene Ha en super natt vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 8. november 2010 #1103 Del Skrevet 8. november 2010 Sier meg enig med Luremegpå Ønsker deg masse lykke til i dag og dagene fremover jeg også, og så håper jeg vi hører noe etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. november 2010 #1104 Del Skrevet 8. november 2010 Lykke til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 8. november 2010 #1105 Del Skrevet 8. november 2010 Lykke til i dag . Har tenkt masse på deg de siste dagene og ekstra mye i dag . Tenk, nå er snart bolla her . Håper du sitter igjen med en god fødselsopplevelse etter dette . Det gjør du nok helt sikkert, med den innstillingen du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. november 2010 #1106 Del Skrevet 8. november 2010 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 8. november 2010 #1107 Del Skrevet 8. november 2010 Da har første sms tikket in hos meg 11:06... Første modningspille er satt og en ctg er tatt, alt er vel og ny pille klokka halv to. Nå har de litt "fri". Stusslig rom men nydelig vær ute. Siebaeo er spennt og har det bra, begynner å merke modningen. Verste fall tar det 3 dager, men allerede har hun et par cm åpning! Så Bolla er på vei Lykke til søta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. november 2010 #1108 Del Skrevet 8. november 2010 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. november 2010 #1109 Del Skrevet 8. november 2010 Høres ut som dette kan gå fort :duskedame: :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 8. november 2010 #1110 Del Skrevet 8. november 2010 Nå er han her snart! Håper du får en fin fødsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. november 2010 #1111 Del Skrevet 8. november 2010 Håper dette går fort og at dere snart har Bolla i armene deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. november 2010 #1112 Del Skrevet 8. november 2010 Så spennende!! Håper alt går bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 8. november 2010 #1113 Del Skrevet 8. november 2010 Takk for oppdatering Neytiri Dette her er spennende og godt for Siebaeo at han endelig er på vei. Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 8. november 2010 #1114 Del Skrevet 8. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. november 2010 #1115 Del Skrevet 8. november 2010 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 8. november 2010 #1116 Del Skrevet 8. november 2010 nå blir det spennende.... Ups der gikk vannet av seg selv akkurat etter registrering!!!!!! Nå har hun fått på de lekre trusene med halv meter bleie TO BE CONTINUED............. awwwwww er så spennt på din vegne nå søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. november 2010 #1117 Del Skrevet 8. november 2010 :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 8. november 2010 #1118 Del Skrevet 8. november 2010 Spennende!! Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 8. november 2010 #1119 Del Skrevet 8. november 2010 Oi oi, spennende Masse, masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. november 2010 #1120 Del Skrevet 8. november 2010 Her er det bare å finne frem den største esken med popcorn Jeg og Gofflus heier på Bolla!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå