Britt Banditt Skrevet 6. november 2010 #1081 Del Skrevet 6. november 2010 *Spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 7. november 2010 #1082 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Nå syns jeg vi må få høre noe, enten fra Siebaeos eller Neytiri..... Er så speeeent her! Endret 7. november 2010 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 7. november 2010 #1083 Del Skrevet 7. november 2010 Følger med i spenning her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 7. november 2010 #1084 Del Skrevet 7. november 2010 Får heie litt når vi først er innom!! :duskedame: :duskedame: :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. november 2010 #1085 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg har .... ingen oppdatering desverre :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. november 2010 #1086 Del Skrevet 7. november 2010 Søren.... Jaja, vi heier videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. november 2010 #1087 Del Skrevet 7. november 2010 Prøver igjen jeg.... Give me a B Give me a O Give me a L Give me a L Give me a A WHAT DOES THAT SPELL?? BOLLA!! :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 7. november 2010 #1088 Del Skrevet 7. november 2010 Kjære storken i himmelen, nå syns jeg du kan gi slipp på den lille bolla snart. Mamman er klar til å klekke Og vi vil gjerne se den kjekke. Så la oss alle sammen heie på.. den lille bolla som tar litt tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 7. november 2010 Forfatter #1089 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Hei alle sammen. Å, dere er skikkelig søte.. :rødme: Og Neytiri, din skurk! Jeg har holdt meg i hi nå i helga.. Innså at jeg var skikkelig skikkelig sliten i hodet og koblet fullstendig ut.. Eller, jeg prøvde i alle fall. Jeg har kikket innom her et par ganger og sett at dere er her. Setter veldig stor pris på dere!! Helga har vært litt berg og dalbane egentlig. Fredag klarte jeg å slappe av og kose meg. Vi spiste, så film og koste oss. Lørdag morgen klarte vi faktisk å få til litt uten at det følses helt mekansik for min del. Resten av dagen var vi hjemme og puslet og stellbordet har kommet! Det ble SÅ fint!. Han kommer til å ligge som en konge oppå det. :rødme: På kvelden skulle vi gå en tur på butikken og handle og så klarte min kjære å komme med en litt sleivete kommentar og da brast hele demningen her.. Gråt og gråt og klarte ikke å stoppe. Tror ikke jeg har skjønt hvor mye jeg holder inne når jeg går rundt og må svare på alle sms om at vi venter og alt er så flott og tappre er vi! Jeg blir så UTROLIG irritert over alle som ikke klarer å forstå at det er en stor påkjenning å måtte oppdatere velmenende men først og fremst nysgjerrige folk.. Det blir stadige påminnelser, og høflige som man er så svarer man jo. Jeg VET at folk venter, hva tror de VI gjør?? For ikke å snakke om hun som irriterte meg sånn på FB.. hun sendte seff en sms også, uten spørsmål, men som jeg føler meg forpliktet til å svare på. Kort, men dog. Hva gjør hun da..? Hun går og SKRYTER (til min beste venninne av alle) om hvor omtenksom hun er og hvordan hun viser omsorg på en sånn diskret og korrekt måte Hun har helt glemt at hun kringkastet spørsmål på FB-veggen min tydeligvis. Idiotkjærring.. Jeg klikka litt da jeg hørte det. Litt godt å få ut litt steam også da.. I går kom restren av slimproppen forresten Uten noen som helst tvil. Kjære måtte se.. Ikke så skvetten han altså.. Men kynnere/rier har holdt seg så og si helt borte.. Føles som kroppen bare stoppet opp.. Det kommer stadig slimete utflod med litt farge, men ikke noe mer å skryte av. I dag har jeg hatt litt stramninger. Men føler meg rett og slett litt urolig og sikkert litt nervøs, så jeg tipper det er derfor. Jeg har ingen forhåpninger om at det skal starte før i morgen tidlig lenger.. Eller, et lite håp klarer jeg vel ikke legge fra meg før jeg står på sykehustrappa, men det er utrolig lite.. Føles litt som jeg/kroppen min blir hastet inn i noe som skjer av seg selv når tiden er inne.. Mensterminen miner jo for "bare" 8 dager siden. Det går liksom ikke helt som jeg hadde håper på dette her.. Så jeg har jobbet en del med å venne meg til tanken på at ABC/badekarfødselen utgår.. Det har vært litt tungt egentlig. Men, samtidig blir tanken på at han kommer snart mer og mer tydelig.. Jeg er utrolig følsom i dag. Kan ikke snakke med familien for da brister nok alle demninger igjen, og jeg vil ikke at de skal sitte så langt unna og være bekymret. Men jeg har min kjære og han tar vare på meg. Det er jo ikke verdens undergang! Jeg skal jo straks oppleve det største i livet! I dag har vært en fin dag egentlig.. (etter en natt hvor jeg nesten dro på sykehuset fordi lillegutt var uvekkelig. Men han steinsov vist bare! For etter et stort glass juice og en halvtime med stor bekymring hos mor og far ble han el propello igjen og det har han fortsatt med hele dagen) Vi har mot alle mine forestillinger fått med oss befaring i nyleiligheten!! Det blir DEN flotte utsikten over byen!! Det nydelige været gjorde jo ikke opplevelsen noe mindre. Og vi traff naboene i vår etasje. Litt gøy at alle er like nye og spente.. Bla a et par på vår alder som virker skikkelig hyggelige. Nå har jeg sovet litt og dagen skal nå bare gå med til å sove og lade opp til i morra.. Knakk litt sammen igjen, sikkert fordi jeg var så trøtt, og at jeg fortsatt jobber med skuffelsen og spenningen.. Tipper det blir veldig dårlig med søvn i natt.. Stor dag i morra.. Håper det ikke tar for lang tid! Og at det blir en fin fødsel uansett. Jeg har bestemt meg for at siden jeg mister fødebadekaret mitt skal jeg kanskje innvilge meg lystgass.. Epidural vil jeg ikke men den avgjørelsen tar jeg når jeg er der.. Håper det er badekar for avslapping på fødestua i det minste Som sagt, dette blir jo ikke helt som jeg så for meg.. Men hvilken fødsel blir vel det Vi får i alle fall komme inn på ABC når det hele er over! Det er jeg fortsatt veldig glad for. Håper alle har det bra her. Jeg har ikke fått lest ibøkene deres. Og velkommen til nye sniklesere! Hyggelig å ha dere her.. Som sagt, setter stor pris på at dere bryr dere!! Jeg får i det minste kommet med erfaringen med igangsetting som et supplement her inne. Det kan sikkert ta litt tid i starten og da skal jeg prøve å komme her og oppdatere litt. I alle fall på sms til Neytiri! Hold tummerna dere.. Siste dag/natt med baby i magen på en stund håper jeg.. Endret 7. november 2010 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. november 2010 #1090 Del Skrevet 7. november 2010 :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 7. november 2010 #1091 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Ikke ha alt for høye forventninger til at babyen kommer i morra selv om du blir satt i gang, lille bolla er tydligvis en av dem som etter min mening blir født fem minutter for sent, og i så måte vil være fem minutter for sen til alt her i livet Noen er født fem minutter for tidlig og er ute i alt for god tid, andre er født fem minutter for sent og er trege til alt Uansett, min fødsel ble først satt i gang. 1 pille hver 6. time, etter 3 piller sa det pang, men da ville ikke bekkenet mitt åpne seg, og åpningen hadde bestemt seg for å stoppe på fire cm Resten trenger ikke du å høre nå... Jeg kan jo garantere at du har blitt mamma innen onsdag Ikke bli lei deg for at jeg delte min erfaring med igangsatt fødsel, bolla kommer jo ut før eller siden Så sier jeg på forhånd unnskyld, ikke meningen å psyke deg ut - men husk nå er det bare en vei for bolla å det er ut Endret 7. november 2010 av Icing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 7. november 2010 #1092 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg er helt sikker på at fødselsopplevelsen din blir fin uansett hvordan det gjøres Siebaeos. Dette kommer til å bli så fint Masse lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. november 2010 #1093 Del Skrevet 7. november 2010 Du skal ikke ta for god fisk at du skal settes i gang Jeg hadde forberedt meg på igangsetting 14.juni.. dagene gikk, 14.juni kom og splæsj! så gikk vannet helt av seg selv bare timer før jeg skulle på sykehuset Håper det starter naturlig for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 7. november 2010 Forfatter #1094 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg blir ikke lei meg for det Icing! Det er greit å være forberedt på det. Jeg lurer på om man får dra hjem igjen mens det modnes eller om man blir værende på sykehuset jeg.. :klø: Og jeg er en sånn som ble føde for tidlig men etter det har vært ti min for sein til ALT!! (bortsett fra treffet vårt på Peppes ) Så det skulle vel bare mangle at jeg føder for seint også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 7. november 2010 Forfatter #1095 Del Skrevet 7. november 2010 Det hadde gjort meg SÅ glad, DInedama! Har en drøm om at de skal sjekke meg og si: nei, men dette er jo så og si klart! Vi stripper deg en gang til og ser hva som skjer i løpet av dagen. Men etter fredagens skuffelse og fravær av rier er det nok så og si lik null sjans.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. november 2010 #1096 Del Skrevet 7. november 2010 Hei søte dama skjønner følelsene dine nå...tror veldig mange kan signere på det at fødselen var ikke sånn som de forventet....men fødsel blir det, og Bolla kommer snaaaart skal vakte telefonen nå måtte jo kødde litt med jentene her da....men nå er det alvor så da slutter jeg lykke lykke til jenta mi, du klarer dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 7. november 2010 #1097 Del Skrevet 7. november 2010 Noen får faktisk dra hjem å vente Å noen rekker seg hjem før de må snu i døra og kjøre til sykehuset for hodet er på vei ut, så alt er mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. november 2010 #1098 Del Skrevet 7. november 2010 Godt å se et livstegn fra deg, vi bryr oss jo masse om deg vet du!!!! Håper fortsatt ting skal settes i gang av seg selv, eller i hvert fall at du får en ok opplevelse. Uansett - nå kommer bolla snart, og det blir jo fantastisk uansett!! :rødme: Masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 7. november 2010 #1099 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Godt å høre fra deg! Kjenner meg veldig igjen i det du sier med at folk er nysgjerrige Det var nesten det verste med å gå over. Ble gal av alle spørsmålene, kunne få 4 telefoner på en dag :dåne: (var noe helt annet med dere her inne da, bare så ingen tror jeg ble irritert på dere også ) Fødsler blir sjeldent slik man har planlagt. Men det viktigste er jo at babyen kommer, og ikke på hvilken måte, når eller hvor En stor opplevelse å få se han for første gang blir det uansett! men skjønner at du hadde gledet deg veldig til ABC. Supert at dere får være der etterpå da Nå er du nærmere enn noen gang! Snart har du en skrikende baby i armene dine Lykke til!! Endret 7. november 2010 av Pupsilure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 7. november 2010 #1100 Del Skrevet 7. november 2010 Om det blir igangsetting i morgen får du være prøvekanin du da, jeg forbereder meg på det jeg også, selv om det er noen uker til. Tenk at du snart har ham her! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå