O'hara Skrevet 4. november 2010 #1041 Del Skrevet 4. november 2010 Jesse, ikke sikkert du hører noe siden arbeidsgiver utbetaler lønnen til deg Jeg ville ha gått utfra at du får lønn til vanlig tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. november 2010 Forfatter #1042 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg har fått bekreftelse fra NAV samt en "lønnsslipp" fra dem. Kjenner at jeg blir litt irritert dersom det er sånn at man kan få full pott feriepenger om jobben betaler alt og får refusjon... For da synes jeg ikke de har vært noe greie med oss.. Men det er trolig ikke for å lure noen, men fordi de ikke vet. Og øknomisk situasjon tatt i betraktining vil de nok ikke gå tilbake på det heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 4. november 2010 #1043 Del Skrevet 4. november 2010 Okey, da satser jeg på det hvis jeg ikke hører noe. Visste ikke det med feriepengene, men høres ut som at det ikke lønner seg for arbeidsgiver å forskuttere for NAV, så skjønner jo egentlig at mindre bedrifter ikke gjør dette.. (Endelig èn fordel med å jobbe i kommunen! :gjeiper: ) Syns dette skulle vært likt for alle jeg.. Jeg har ikke tippet når bolla di kommer enda forresten, Siebaeo, men jeg tipper lørdag! (Er vel nesten litt juks å tippe nå som det er så få dager igjen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. november 2010 Forfatter #1044 Del Skrevet 4. november 2010 det er ikke for sent før han er kommet. Jeg er ikke vanskelig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 5. november 2010 Forfatter #1045 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Fortsatt hjemme. Men hadde jeg rier i natt..? :klø: Masrier..? Eeekstra vonde kynnere?? Våknet allerede i ett-tia av at det verket ganske bra. Brant liksom i hele bredden helt nederst i magen. Dette skjedde noen ganger til men jeg tror det var uregelmessig og med lange mellomrom. I tilleggstrammet magen seg hver gang jeg snudde meg men det definerte jeg som ekle kynnere og gadd ikke ta tia eller noe. Nå murrer det sånn lavt og plagsomt i magen og lysken. Klokka ti har jeg time på ABC, og da håper jeg der har skjedd bittebittelitt i alle fall.. kryss fingrene... Kjempetrøtt etter å ha våknet 211 ganger i natt. Etter abc skal vi vurdere om jeg skal på aku igjen. Håper jeg kan komme direkte etterpå i så fall så jeg kan dra hjem og sove mer. Får lage meg en god frokost først. Jeg ser så trøtt og sliten ut!! Endret 5. november 2010 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 5. november 2010 #1046 Del Skrevet 5. november 2010 Nå tror jeg det skjer ting... Ha en god frokost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 5. november 2010 Forfatter #1047 Del Skrevet 5. november 2010 Takk LineG Håper du har rett!! Kommet litt mer *brace yourself* slim og grums nå Litt rart å tenke på.. Sist jeg hadde farge på truseinnlegget var jeg 8 uker på vei og trodde jeg skulle daue fordi jeg var redd for SA.. Fra tårer til jubel. Men, fortsatt forberedt på at dette kan være falsk alarm.. Jeg forbereder meg på å måtte møte opp på mandag og prøver å kjenne på at det også er ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. november 2010 #1048 Del Skrevet 5. november 2010 Det høres jo i hvert ut som NOE skjer! Og ut skal han, så det er jo ganske sannsynlig at det er det som er i gjære! Syns litt synd på deg som må vente så lenge altså.. (Jeg er forresten helt sikker på at jeg kommer til å gå 11 dager over selv, for da føder jeg på min egen bursdag, og det vil jeg absolutt ikke. Det hadde bare vært så utgjort!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 5. november 2010 Forfatter #1049 Del Skrevet 5. november 2010 Like greit å tenke at man skal gå over ja Men jeg tror jo at jeg ikke er SÅ langt over termin.. Mer som en uke kanskje. Men men, finner jeg aldri ut. Timeplanen er satt og jeg må vel bare følge den! Nå må jeg gjøre meg klar og dra. Fytti katta jeg håper det er noe på gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. november 2010 #1050 Del Skrevet 5. november 2010 Håper sammen med deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 5. november 2010 #1051 Del Skrevet 5. november 2010 haha jeg drømte du hadde rier i natt jo!!!! det sprøeste er at jeg hadde dem også....var høygravid, noe jeg aldri fikk være venter spennt på sms og at du kaaanskje ikke kommer hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. november 2010 #1052 Del Skrevet 5. november 2010 Håper du ikke kommer hjem igjen og at Neytiri får oppdatere oss med hva som skjer og at neste gang du skriver her inne er det mellom bleieskift og mating Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 5. november 2010 Forfatter #1053 Del Skrevet 5. november 2010 Hei dere. Nå har jeg hos kanskje verdens søteste jordmor. Hun snakket veldig gebrokkent men skjønte det meste .. Det var dessverre ikke blitt så mye mer modent 1 cm livmorhals ogfortsatt 1 cm åpning. Men det som var "verst" var at den indre delen avhalsen var så stram. Så nå tok hun skikkelig i og dro så mye hun klarte. Jeg synes ikke det er så vondt jeg.. Uansett, der ble mye gris og hun sa at hun trodde jeg gikk i fødsel i løpet av helga.. Håper det.. Må jeg inn på mandag og føde får vi uansett komme og bo på ABC etterpå! Nå var ordren: ta akupunktur igjen dersom jeg følte det var riktig (de tar ikke oftere enn annen hver dag på ABC-policy), så skulle jeg legge bort telefonen, dra dyna over hodet og SOVE. I kveld skulle jeg spise skikkelig sterk mat og se en morsom film. Det var ikke lov til å tenke mer på stress og når det skal skje, bare koble av. Ikke løpe i trapper eller tenke mer på kjerringråd. Bare koble ut og hvile.. Om vannet går på vei til igangsetting på mandag er det inn på ABC alikevel. Lillegutt er helt fullstendig GAL imagen. Hun sa hun kjente han ormet seg da hun pirket han i hodet Likte vel ikke det da.. Så da damer.. Nå logger jeg ut og kommer nok ikke tilbake på en stund. Mulig jeg titter innomi kveld Når det skjer noe sender jeg uansett SMS!! til dere alle! Over og ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 5. november 2010 #1054 Del Skrevet 5. november 2010 Ja der har du en jordmor med gode råd! Du får slappe av så godt du kan og virkelig finne frem fødeformen! :gjeiper: Ønsker deg masse lykke til med de neste døgnene! Tenk at om bare noen dager er du mamma Heldiggrisen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 5. november 2010 #1055 Del Skrevet 5. november 2010 Masse masse lykke til de neste dagene Siebaeo! Kommer til å tenke veldig på deg, og håper det skjer noe i løpet av helga. Uansett er det ikke lenge til noe skjer hvertfall. Tenk at du snart sitter med lillegutt i armene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 5. november 2010 #1056 Del Skrevet 5. november 2010 Så godt å høre at du har en smart og hyggelig jm ! vi venter spennte på dagene fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. november 2010 #1057 Del Skrevet 5. november 2010 Det hørtes lurt ut (selv om det er kjedelig for oss da, å ikke få hyppige oppdateringen... Men jeg må vel bare innse at vi ikke er fokus her nå.. ) Masse lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. november 2010 #1058 Del Skrevet 5. november 2010 I følge den utvidede tippelisten skal du gå i fødsel i dag Dagen er enda ung Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. november 2010 #1059 Del Skrevet 5. november 2010 Gleder meg til å lese oppdateringer fra deg og Neytiri Kos deg med mannen, spis god mat, og slapp av Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. november 2010 #1060 Del Skrevet 5. november 2010 Høres ut som gode råd fra jordmor! Kommer til å holde et ekstra øye åpent for innlegg har allikevel og sender en stor til deg og håper du klarer å koble ut alt og alle denne helgen. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå