Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

KJører på....

Født: lørdag 6(søstra mi sin bursdag)

Varighet: 6

Kjønn: :babygutt:

Vekt: 3550

Lengde: 50

Hodeomkrets: 35 cm

Hår: Ingenting

Navn: Hördur :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Så gøy!! Og ser at vi får enda større problemer med å velge navn nå! :jepp::ler:

Håper forresten han ikke er like tjukk i hue som faren sin.. :dåne: :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Født: Lørdag 6.11

Varighet: 16 timer

Vekt: 3750 gram

Lengde: 52 cm

Hodeomkrets: 33 cm

Hår: Lyse hårtuster

Navn: As-Sabuur :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Født: søndag 7. Novermber kl 01.32

Varighet: 11

Vekt: 4232

Lengde: 49

Hodeomkrets: 32 cm

Hår: Litt mørkt hår

Navn: Leander

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Leander vil nok kunne trives godt her i Leandervuggen. :jepp: Som har stått klar lenge. Leeeenge hører du!! :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på det, at den dagen du bestemmer deg bare for å gi litt f*** i ventinga og har store planer om å kose deg, eller gjøre noe du ikke får gjort på en stund, det er da han bestemmer seg for å komme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke umulig at du har rett Icing.. :) Vi snakket om det i dag faktisk. En venninne sa det av det var vist velidg mange som fødte mandag morgen. For da hadde de stressa hele helga med at det var et så bra tidspunkt å føde på, og så kom mandag og de ga opp/slappet av og PANG så skjedde det..

Nå hadde jeg liksom sluttet å tro at han skulle komme her nesten.. :roll: Så ble det litt reelt igjen da kontrollinnkallingen kom. Men jeg har sluttet å tro at han skal komme om natta egentlig.. jeg har blitt lurt så mange ganger nå at jeg ikke helt tror på det lenger. At han første kommer når jeg blir satt i gang. Og for første gang (i det hele tatt) er jeg bittelitt nervøs..

Nå skal jeg legge meg og slappe av og bli mentalt klart for morgendagen. Er så trøtt at det svimler litt her :dåne:

Sov godt! :klem: I morra er en ny dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe morsomt med utvidet tipping - det blir spennende å se hvem som kommer nærmest :)

Født: onsdag 3.november (hadde tippet det, men lurer på om jeg skal strekke det til lørdag 6.nov kanskje..)

Varighet: 14

Vekt: 4360

Lengde: 52

Hodeomkrets: 36 cm

Hår: Lyst hår, men ikke mye

Navn: Husker ikke helt hva dere stod mellom, men regner kanskje med at mannen får viljen sin, uten at jeg husker navnet det er dessverre... :sjenert:

Endret av Dine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm in!! :opplyser:

Født: Fredag 5.11

Varighet: 9 timer

Vekt: 4120 g

Lengde: 51 cm

Hodeomkrets: 34,5 cm

Hår: LItt lysebrunt

Navn: Bjarne evt. at du får din vilje etter mannen ser hvilken påkjenning det har vært og han er så rørt over å ha blitt pappa at ingenting annet spiller noen rolle :lur:

Bare utnytt øyeblikket for å få viljen din :lur:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Jeg skal utnytte min heltinnestatus til det MAKSIMALE! Og ikke la han glemme det før vi er 65. Minst!

Nå er det et par timer til vi skal være på kontroll. Jeg er litt spent.. Hååååper det er litt åpning i alle fall! I morra har jeg akupunkturtime og det hadde vært fint å kunne be henne sette igangsettingsnåler.. Eller, beste hadde jo vært å måtte avlyse.. ;) Prøver å tenke på at menstermin er for "bare" er for 5 dager siden..

Nå skal jeg støvsuge og rydde litt og så dusje og gjøre meg klar! Kjærsten kommer og henter meg så skal vi kjøre (i humper håper jeg) opp til sykehuset.

Kryss fingrene for modning da dere!! :lete:

Jeg :fise: som en voksen mann i dag!! :dåne: Lurer på om lillegutt har tenkt å komme svevende på en råsa sky... :hjerter_rundt::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Al-Baaqi passer gjerne bedre for Bolla akkurat nå, siden det betyr han som alltid forblir :fnise:

Håper at overtidskontrollen viser at du er moden med åpning :jepp:

Nå må Bolla komme ut :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Al-Baaqi passer gjerne bedre for Bolla akkurat nå, siden det betyr han som alltid forblir :fnise:

Hvilket språk er dette? Arabisk?

Håper overtidskontrollen gikk bra! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...