Dine Skrevet 1. november 2010 #901 Del Skrevet 1. november 2010 Det høres fint ut det da Men skjønner godt hva du mener med å ha kost deg 1 måned nå, for jeg kjenner det litt selv egentlig.. Nå som jeg ikke jobber, så går jo tiden til tider litt tregere og man venter litt mer.. Jeg får ta tipsene dine og bevege meg litt jeg også, for det løsner nok opp i ryggen. KG kan være en faktor til den stive ryggen min ja... At jeg ikke har tenkt på det tidligere Nei, nå får vi begge lage oss en kopp kaffe eller te og spise litt frokost. Har fått i meg en kopp te allerede, men frokost har latt vente på seg, så får vel styre litt med det nå før Lilletassen går amok og roper ut der inne.. Han er helt turbo nå, så får vel kanskje gi han litt mat så han får sove igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 1. november 2010 Forfatter #902 Del Skrevet 1. november 2010 Lille turbo.. Han er nok samme typen som ikke så rent lille propell her i (mage)huset. Ja, viktig at de får mat! Vi og.. Jeg er faktisk klar for frokost nr 2 jeg og her.. Kos deg med frokost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. november 2010 #903 Del Skrevet 1. november 2010 Er lov med frokost nr2 i blant også Håper du får en kjempe flott dag og får kost deg litt uansett hva du finner på Nå er det frokost nr.1 her i gård´n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. november 2010 #904 Del Skrevet 1. november 2010 go mooooooooooorn lille Bolla, du koser deg for mye i magen til mammaen din...kom ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 1. november 2010 #905 Del Skrevet 1. november 2010 Heier frem gutten!! Og, for alt du vet, kanskje han kommer i dag? Dagen er jo ikke over enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. november 2010 #906 Del Skrevet 1. november 2010 Jaja, masse igjen av 1. november, så det syns jeg ikke vi skal gi opp enda! Håper du får en fin dag, på tross av venting og symptomjakting!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. november 2010 #907 Del Skrevet 1. november 2010 Ikke lenge igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 1. november 2010 #908 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg tenker ofte at det må ha vært gjort en feil. Det er faktisk neste mnd vi har termin. Eller så er dette norges best gjennomførte innbilte svangerskap. Med tarmer som immiterer baby eller no... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. november 2010 #909 Del Skrevet 1. november 2010 Og du er her enda :dåne: Får du mange telefoner om dagen eller? Jeg ble så irritert av alle telefonene jeg, selv om folk bare mente det godt, men så minnet det meg på at det ikke hadde skjedd noe enda. Litt rart, for jeg syntes det var greit når dere fulgte spent med i boka mi. Er du en uke over nå? Det som hjalp for meg var å tenke på at jeg hadde ventet så lenge fra før, at noen dager fra eller til ikke spilte stor rolle. Og at jeg for hver dag, var en dag nærmere. Og så kom han plutselig Han tok bare en annen utgang enn jeg hadde trodd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 1. november 2010 Forfatter #910 Del Skrevet 1. november 2010 Hei Dine, Neytiri, O'hara, Cypress, Småkjekset, Becky og Pupsilure Neida, dagen er jo ikke over. Jeg tar det som det kommer. Jeg skal i alle fall på akupunktur i dag, og kaaaanskje det kan hjelpe? VI har trykket litt på sånne akupressurpunkter på beina mine de siste dagene her. Hallooo! Vann i kroppen eller?? Det blir dype HULL på leggen liksom.. Herreejessu det skal bli flotters å tisse/svette ut! Jeg tenker som du Pupsilure.. Det er liksom en egen ting med heiagjengen her inne. Det er jo BARE koselig. Det er på en måte her jeg lever ut graviditeten min! Og jeg trenger ikke være tapper eller noe.. Men det som irriterer meg er.. Når noen prøver å skrive noe på FB-veggen min! Da får jeg jo ikke regulert hvem som leser det! Det er egentlig bare en som har gjort det og det MÅTTE på en måte være henne.. Jeg brukte et døgn på å svare henne kort, og hun svarte på 2 min igjen! Hun er en sånn som graver og piller i andres privatliv og blir ALT for close med folk hun knapt har møtt. Hun tror hun kjenner folk bare hun har hilst på dem en eneste gang.. Ganske weird.. Hun har skremt en og annen for å si det sånn. Vi var mye sammen en periode etter bruddet med min eks, for jeg innså ikke at tentaklene hadde festet seg! Så kom jeg meg ut av det til slutt.. Long story. Derfor blir jeg så irritert nå hun skriver ting som: "vi andre vil være med på moroa". Hun sa til og med at vi burde ta den første trilleturen sammen. (hun er sykemeldt) Jah.. for det vil jeg dele med DEG og ikke pappaen til barnet.. Deilig å få ut litt gruff.. Ellers er det bare aller nærmeste familie som sender en og annen sms eller ringer. Men når mamma eller pappa eller bror ringer blir jeg bare glad.. De har så mye forståelse i stemmen at jeg blir helt på gråten.. De skjønner at jeg er lei og vil bare høre at jeg har det bra. Og mamma unnskylder alltid og vil ikke mase. De er jo så langt unna så jeg skjønner at de tenker masse på oss.. MSN har jeg konstant som "markert som utilgjengelig". Jeg blir nesten litt flau over å gå over jeg.. Som om det er min feil. Jeg ser jo hvor idiotisk det er når jeg skriver det! I dag er jeg en uke og en dag over UL termin, og på tredje dagen over menstermin. Og ja, Pupsi! Plutselig er han der!! Håper han har tar den exiten jeg har planlagt for han.. Nå spiser jeg havregrøt med MASSE kanel! Og så blir det litt hopping igjen. Trener bare litt jeg altså (prøver å lure han i magen så han ikke skjønner at jeg skal lure han ut ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 1. november 2010 #911 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg skriver ingenting om graviditeten på FB.... Eller, jeg kommenterer tilbake enkelte ganger når andre har kommentert noe, men ellers, ingenting. Skriver alt her inne på KG jeg, synes det er greiest slik Krysser fingrene for at akupunktur i dag hjelper!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 1. november 2010 #912 Del Skrevet 1. november 2010 Du har lov til å være sliten nå, du har lov til å hoppe, spise kanel, og drive med utdrivelse av den lille bolla, kanskje du skal prøve å røyke han ut med røkelse evt sende røyksignaler opp gjennom dåsa så han finner veien ut, det er en gutt vet du, er litt tregere enn jenter dem Kjære Siebaeo, vi heier alle sammen på deg, og lille bolla - når termindatoen hadde vært her skulle det ha lyst et svært EXITskilt ved utgangen, så du hadde slippet å vente på han, han skal nok bare ha en grand entrè Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. november 2010 #913 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg så det på FB, sorry men hvem sier sånn altså herrigud! synes folk forstår ikke når kvinner går overtid jeg.... jeg slutter å sende sms og ringe når folk går over termin.......MEN jeg heier her på kg da, du får si om det blir for mye altså ellers kan jeg si at jeg tisset 16liter dagen etter fødsel og andre dagen 9 liter, men jeg hadde kateter da, ellers hadde jeg sittet på dassen omtrent hele dagen Så ja vannet går fort ut av kroppen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. november 2010 #914 Del Skrevet 1. november 2010 Du har lov til å være sliten nå, du har lov til å hoppe, spise kanel, og drive med utdrivelse av den lille bolla, kanskje du skal prøve å røyke han ut med røkelse evt sende røyksignaler opp gjennom dåsa så han finner veien ut, det er en gutt vet du, er litt tregere enn jenter dem Kjære Siebaeo, vi heier alle sammen på deg, og lille bolla - når termindatoen hadde vært her skulle det ha lyst et svært EXITskilt ved utgangen, så du hadde slippet å vente på han, han skal nok bare ha en grand entrè kunne ikke sagt det bedre......det EXIT skiltet vi snakket om den gangen ble jo ikke brukt Icing :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 1. november 2010 Forfatter #915 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Å, er det her dere er.. Dere er så GODE!! O'hara : nei, jeg har skrevet ganske lite på FB og bare svart på andres spørsmål helt bevist fordi jeg ikke ville ha sånn fokus på det jeg også. I alle fall ikke nå når tarminen nærmet seg og det til og med ble overtid. KG gjør seg best til sånt! Icing : Jeg blir vel innlagt på en litt annen avdeling om kjære kommer hjem og finner meg sittende på et exitskilt mens jeg brøver å blåse røyksignaler opp i det aller helligste!! Neytiri Det blir ikke for mye! Og av og til logger jeg bare ut og driver med annet for å få litt variasjon i tankemønsteret. Det er nok litt lurt tror jeg.. My god du kan dette med å tisse!! Håper jeg kvitter meg med noen liter KJAPT! Endret 1. november 2010 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 1. november 2010 Forfatter #916 Del Skrevet 1. november 2010 Tarminen er forresten datoen når den innbilte tarmbabyen skal ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. november 2010 #917 Del Skrevet 1. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. november 2010 #918 Del Skrevet 1. november 2010 Neytiri Det blir ikke for mye! Og av og til logger jeg bare ut og driver med annet for å få litt variasjon i tankemønsteret. Det er nok litt lurt tror jeg.. My god du kan dette med å tisse!! Håper jeg kvitter meg med noen liter KJAPT! ja skulle bare mangle når jeg aldri fikk lære meg å føde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 1. november 2010 #919 Del Skrevet 1. november 2010 Tarmin Neytiri: Våre barn kom ut nødutgangen Av og til kan det være det beste for slike små i stedet for hovedutgangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 1. november 2010 Forfatter #920 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg har som sagt ansett det som min plikt å komme med en fødselshistorie fra hovedutgangen. GHHHHHNNNNNGG!!! (øver meg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå