Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

:popcorn: Kommer innom her nå bare for å sjekke hvordan det går med deg :klemmer::popcorn: Merker det stadig klør i fingrene etter å slå på dataen og sjekke, men bør prøve å holde meg til kun et par ganger om dagen :dåne: :fnise: . For mye KG-aktivitet i det siste har ført til vondter i både armer, nakke og rygg :klaske: . Kom da Bolla! Vi er mange som venter på deg :hoppe::bolledeig:

Kos deg med kanelboller :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er så spennende :hoppe:

Håper at Bolla bestemmer seg for å dukke opp nå snart :jepp :Han må jo skjønne av i blir utålmodige her vi sitter og venter :dåne:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BØ! :fnise:

Nei.. det skjer jo ikkenoe her! :roll: Det er ubehagelig å gå siden det presser sånn. OG i tillegg har jeg blitt gassballong.. Jeg føler meg så vakker, feminin og nett som en liten aaalv!! :bond:

Må nesten le av hvor gravid man faktisk kan bli.. :ler: Jeg har fått symfysesmerter igjen.. Eller noe sånt.. Verker der i området i alle fall :klø: Hva er det for noe? En litt skitten spøk fra oven..? Det er jo sikkert fordi det presser sånn fra innsiden. Ja ja, snart snart snart..

I dag har vi bare sullet rundt. Først spiste vi lunsj på thairestaurant (bittelitt sterkt), så gikk vi litt på måfå på et kjøpesenter og jeg kjøpte Inotyol for såre stumper bare sånn i tilfelle. Og så fikk jeg Multi-Mam i posten som jeg har bestilt som er THE BEST produkt mot såre brystvorter tydeligvis. Så nå er både jeg og lillegutt fullforsikret mot eventuelle sårheter :ler:

Egentlig var vi invitert i 40årslag, men jeg orket ikke.. Så nå sitter vi her og titter på tv. :)

Arti at det verker sånn i :kaklehone: -mor altså.. :dry:

Bollen er rolig og fredelig i dag.. Neesten så jeg synes det er litt for rolig.. Men han må jo få hvile av og til han og. Han har jo gjort det av og til hele veien.

Håper jeg kan komme med spennende news her snart!!

:klem: til dere alle!

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spennende dette her!!!! :popcorn:

Selv om du kanskje ikke føler deg som en vakker alv, så er jeg sikker på at du ser flott ut!!! :jepp::tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... Irriterer meg over kynnere som bare er kynnere og prøver å tenke "ååååååpne opp" :fnise: Ny dag, nye muligheter. Tenker mer og mer at UL termin kanskje var litt tidlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Synes du er flink til å holde motet oppe jeg...

Jeg, vel, jeg hadde vært sur og grinete... :sjenert:

*utålmodig*

Men, vi får ikke gjøre annet enn å heie bolla frem imens! :duskedame:

Ha en fin søndag :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...