Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

God morgen.. :)

I dag våknet jeg og var litt sur.. :sjenert: Glefset litt til min kjære til og med. Han lurte på om det ikke var noe på gang. Jeg svarte; nei.. Han: Kjenner du ingenting? Ingen endring i det hele tatt?

Jeg: Nei! Tror du ikke jeg hadde sagt det da?? Ikke spør meg om det.. *surmule*...

:sjenert: I dag er jo dagen da turen hans blir avlyst.. Og uansett hvor mye han sier at jeg ikke skal tenke på det så gjøre jeg jo det! Derfor jeg ble så irritert.. Teit.

Tenkte på en ting forresten. I dag er faktisk mensterminen min. Så.. kan jo hende jeg ikke egentlig er så langt over termin. Ble litt nervøs og stressa i morrest da jeg begynte å tenke på farene med å gå lenge over. Så det beroliger meg litt..

Nå har jeg spist pannekaker til frokost. Godt. :) Og i dag skal jeg ut og gå i minst et par timer. Så er det akupunktur. Lurer på om det faktisk hjelper jeg??

Jeg får skrive opp de siste tippedatoene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei siebaeo!

Måtte bare titte innom for å se hvordan det går med deg, og jeg skjønner godt om humøret ikke er på topp... Den ventinga kan nok fort gå ut over humøret, og at man blir sur og lei, og da er det godt å glefse litt for å få det ut. Hjelper litt med pannekaker til frokost da ;) Her har jeg akkurat hatt brødskive, knekkebrød og sjokoladekake til frokost :nigo:

Bra at mensterminen din er i dag da, så er det ikke så mye å bekymre seg over at du går litt over tida. Håper at det blir action hos deg i helga, og nå er du uansett veldig nære å få holde den lille i armene dine :hjerte:

Hold ut vennen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, må :fnise: litt av den glefsinga di til mannen din :fnise: . Er en fryktelig spent og nervepirrende situasjon det her. Mannen din skulle jo bare reise hvis barnet var født. INGENTING i hele verden kan måle seg med å få være med på sin sønns fødsel, så det må du virkelig ikke tenke på. Tenk så heldig han er som får være med på det. Det er jo ikke akkurat sånn at du kniper igjen her :ler:

Endret av Becky1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei :)

Bare innom for å hilse på og høre om du har hatt en fin dag så langt?

Håper han har beveget seg nedover og gjør seg klar til å komme ut :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Honning!

Hyggelig å "se" deg her igjen!

Ja, humøret vingler litt om dagen.. :sjenert: Litt dumt å bli så utålmodig. Jeg glemmer nesten hva det er jeg venter på midt oppi det hele! Blir bare opptatt av å "bli ferdig".

Bra frokost du hadde må jeg si! :nigo:

Action i helga hadde vært fint! :jepp: Jeg har akkurat sagt at jeg muligens kommer en tur i en 40årsdag i morra om jeg ikke føler meg FOR tjukk og fæl.. :sjenert: Så jeg får hoppe og danse litt der :fnise: Særlig..

Har nesten glemt at jeg skal holde lille gutten snart jeg.. Det er jo verd å vente lenge på!! :hjerte: Takk for påminnelsen ;):klem:

Hei Becky :)

Nei, fødsel er jo viktigere enn ALT! Men det synes nok han og.. Men nå er turen avlyst og ikke mer å tenke på.. Og nei, her knipes det ikke akkurat!! :ler:

Hei Dine! :)

Takk, den har vært helt ok så langt.. Vært på akupunktur og skulle shoppe litt men tror du ikke jeg hadde glemt lommeboka.. :roll: Hodet er ikke helt på plass om dagen. Skulle gå en tur men gikk bare hjem igjen siden det regnet og fordi det ikke er så veldig godt å gå lenger! Presser så veldig.. Nå har jeg bestilt kinobilletter til oss så skal vi gå på en litt tidlig film. Den trollfilmen. Greit å finne på noe så man ikke bare sitter hjemme og gnager.. :)

Når han presser sånn ned som han gjør så får jeg virkelig håpe det er framgang altså! :jepp:

Hei Bumba! :fnise:

Det er bra at det komme sånne små pene damer her og roper på lillegutt! DET tror jeg han liker! :jepp::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker du å gå på kino altså? Sist jeg var, syns jeg det var litt pain in the... eh.. back, og kan bare se for meg at det ikke blir bedre.. Men skjønner at du føler for å aktivisere deg!! :jepp:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bumba! :fnise:

Det er bra at det komme sånne små pene damer her og roper på lillegutt! DET tror jeg han liker! :jepp::fnise:

Ja hun gleder seg å få en kjæreste vettu :lol: Long distance relationship :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker du å gå på kino altså? Sist jeg var, syns jeg det var litt pain in the... eh.. back, og kan bare se for meg at det ikke blir bedre.. Men skjønner at du føler for å aktivisere deg!! :jepp:

:ler: Pain i backen er ikke noe godt.. Det går egentlig ganske greit med min back om dagen.. Det er så gode seter på kinoen som kan lenes bakover også heldigvis. Men for å være ærlig er det godteriet jeg gleder meg mest til.. :sjenert: Og så trenger jeg litt miljøforandringer.

Ja hun gleder seg å få en kjæreste vettu :lol: Long distance relationship :ler:

:fnise: Alt er jo relativt langt for sånne små. Det blir romantisk på neste treff regner jeg med! :jepp:

Får håpe akkupunkturen gjør sitt

Heier litt på Bolla mens jeg er innom :jepp:

Ja, håper det jeg og.. Hun satte litt anderledes i dag så håper det er fordu hun syntes pulsen var.. interressant..? :klø: Hun er så hemmelighetsfull den dama! Jeg blir jo så lurt av det.. :sjenert:

Vet dere hva? I dag skal jeg kjøpe MASSE kokosboller å ha med på kinoen! :opplyser: Og jeg skal kose meg høylydt! Neida.. ;) Men kose meg skal jeg! Og kokosboller er jo så og si sundt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres deilig ut med kokosboller!! Er det noe du kjøper eller lager hjemme?

Den lille kokosbollefabrikken (eller hva det heter) øverst mot Sannergata har helt fantastisk gode kokosboller!! Man blir helt galt av å gå der inne omtrent, for man har jo lyst på alt..

Heier frem Bolla jeg også, når jeg først er innom en tur :roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldig du er.... ;) Bare liiiiitt misunnelig!

Spis og nyt det, og send en bitteliten bit hitover :fnise:

Brownies hadde heller ikke vært dumt nei... Får jo lyst på alt nå da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå, jeg fikk en veldig følelse på søndag/mandag nå! :jepp:

Er det lov å tippe igjen? DA tipper jeg natt til mandag 1. november :Nikke:

Klem fra LinePsycic :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...