Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vår heter også Bolla foreløpig, og svigermor ble helt rystet da hun hørte det. "Neimen huff, stakkars, dere kan ikke kalle henne dét!!!!!" Jada, det kan vi. Det er det ingen som tar skade av. Det er jo ikke fordi hun er feit, det kommer av uttrykket "bolle i ovnen"! Nei, det var hun skeptisk til gitt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen fortalte min mormor at han kaller Gofflus for Krølltryne, og da ble det oppstandelse skal jeg si dere :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ond mor som kaller ungen min for Bobla når jeg koser med magen. Mannen kaller henne av og til for Trulte. Hun kommer til å bli skadd. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiagjeng tendenser her :gjeiper:

Heier jeg og, men på en litt forsiktig måte da..han må jo ikke bli skremt :sjenert: !!

Er det ikke herlig å vite at nå er du snart mamma:) Jeg blir mer og mer skremt hver dag jeg... :fnise:

Har du gått deg en gooooood laaaang tur eller?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krølltryne! :skratte:

Jeg hadde vist et guttenavn helt til jeg ble født. Heldigvis byttet de det da de så jeg var jente.. :sukk::ler:

Jeg har ikke gått enda. Jeg sovna! Nå skal jeg straks ut på posten å hente pakke fra bestemor. Tror et er en sånn strikket posedress! :hoppe: Og så er det bassengtrening.. Men jeg vet ikke om jeg har lyst i dag.. Nesten mer lyst til å rusle rundt og la tyngdekravften virker i motsetning til opprift i vannet.. :sjenert: Tror jeg er litt lei. Får se hva jeg finner ut på veien. :)

Det er sprøtt å tenke på at jeg skal bli mamma! Nesten så man glemmer det i denne ventningen.. :sjenert: Men jeg er superklar. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreldrene mine var også skråsikre på at jeg var gutt, så jeg hadde guttenavn mens jeg lå i magen. Alt de hadde kjøpt inn var blått eller brunt, og mamma presterte å si at jordmora måtte ha bytta ut ungen hennes da hun fikk meg etter fødsel. :ler: (Jeg var ganske syk da jeg ble født, så det tok noen timer fra fødselen til mamma fikk se meg, så teoretisk er det jo mulig, men jeg likner pappa på en prikk, så jeg er ikke veldig bekymret.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. :roll: Han er fashionably late, akkurat som sin mor..

Hvem var det som var tdilig ute på Peppes? :jepp:

Kan jo skjønne at han venter på det, er ikke så kult å bli kalt Bolla liksom :rolleyes:

:ler: Det navnet blir han stuck med, akkurat som Goffel :ler:

Heier på Bolla :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo skjønne at han venter på det, er ikke så kult å bli kalt Bolla liksom :rolleyes:

:ler:

Hvem var det som var tdilig ute på Peppes? :jepp:

Var det jeg tenkte og....jeg var liksom nest sist jeg :sjenert:

Her er det mange kallenavn på jenta mi.....men Bumba sitter jo helt fast.....og bumba betyr jo vel kula på islandsk! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med kallenavn :jepp:

Tenkt hvor "stolt" han blir når mamma forteller alle kompisene hva han ble kalt som liten :dåne:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg het vistnok Christian jeg :rolleyes:

Og jeg het Morten :overrasket:

Men krølltryne??!! :hoho:

På tide bolla kommer nå eller? ..... :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg kom tidlig på Peppes var egentlig noe helt utenom det vanlige!! :ler: Jeg er en tregost delux og er så og sp ALLTID litt forsinket.. :sjenert: Skikkelig uting men voldsomt vanskelig å gjøre noe med tydeligvis! Tidsoptimist velger jeg å kalle meg :jepp:

Jo.. nå er det jammen på tide at Bolla kommer.. Han har jo straks fallt ut av tippelista til og med! :dåne: Mulig jeg må opprette en ny..? Jeg tipper da 1 november! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Lørdag er 30 oktober ;)

Da er revidert tippeliste opprettet.. :roll:

Nå skal jeg gå og legge meg (les: ruge)

Fikk en suuupersøt lusekofte med lue til som bestemor har strikket i dag! :rødme: Hun er helt utrolig flink til å strikke. Det ser ut som maskinstrikk nesten! I tillegg fikk vi en posedress som sikkert er skikkelig varm og fin! Alt i litt stor størrelse så det blir nok utpå våren en gang.. Men da kan han jo vise lusekofta litt mer og! :strix:

Håper dere får en god natt jenter :klem: Sees i morra.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag er 30 oktober ;)

Da er revidert tippeliste opprettet.. :roll:

Nå skal jeg gå og legge meg (les: ruge)

Fikk en suuupersøt lusekofte med lue til som bestemor har strikket i dag! :rødme: Hun er helt utrolig flink til å strikke. Det ser ut som maskinstrikk nesten! I tillegg fikk vi en posedress som sikkert er skikkelig varm og fin! Alt i litt stor størrelse så det blir nok utpå våren en gang.. Men da kan han jo vise lusekofta litt mer og! :strix:

Håper dere får en god natt jenter :klem: Sees i morra.. :sjenert:

Sniker meg inne her, og tipper det samme:)

Natti nattå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...