Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:strix: Dere er noen fantastiske cheerleadere altså!! SÅ imponert!! :hoppe::duskedame::duskedame:

Pupsilure, hvor fikk du tak i det toget der???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte det i lekebutikken, sammen med en banner k030.gif og bursdagskake h025.gif:jepp: :jepp:

Så nå er alt klart for fest d035.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: Pupsilure er partydronninga!

KJære lille :babygutt: ALT dette skal du få om du kommer strrrraks!!!

:cowboy::hug::hjerter_rundt::klovn::mobil::is::buss::sprettert::kalle::gratulerer: :blåse: :fise::ball::sexy: (pupp) :nissekonekyss::kyss::gave::enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Ullevål er det 14 dager som er grensa vistnok. Så neste uke blir jeg innkalt på overtidskontroll med UL. Det er ikke på ABC. Og da vil de vel avgjøre om jeg får gå til 14 dager eller om de vurderer at han må ut før (dersom noe er galt). Men kommer jeg i gang av meg selv før jeg må bli indusert med drypp, så får jeg føde på ABC. Så det er fortsatt håp og vel så det.. :) Heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ikke være lett disse greiene her.. Får håpe du får noe svar neste uke, om ikke han har bestemt seg for å komme ut tidligere.. Jaja, får heie og heie til han dukker opp!!!

:danse:

:bolledeig:

:skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han venter til dere har bestemt navn til han??? :klø:

Det er det jeg er redd for her! :dåne: Men tror muuuuligens vi nærmer oss.. Dvs jeg holer på å knekke under for kjæres favoritt.. eller, jeg vet ikke, hm... damn, så vanskelig det skal være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke alltid lett å velge navn, særlig siden du vet du må kalle barnet det for resten av livet.. Men det er kanskje det han venter på ja :fnise:

Si noen av navnene dere har på listen høyt for deg selv mens du koser med magen feks og se hva som føles mest riktig - kan være det funker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...