Luremegpå Skrevet 24. oktober 2010 #701 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hello ja! Ja, dagen er ennå ung! Men so nevnt ovenfor her, så kommer han nok når han kommer ja Han er ikke klar enda da...har det altfor godt inne hos deg:) Hehe... Håper selfølgelig du fremdeles får føde på ABC!! Mmmmmmmmm , vin, var det deilig eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 24. oktober 2010 #702 Del Skrevet 24. oktober 2010 HEIA BOLLA KOM DEG UT!!!!!!!!!!!!!!!!! Var det høyt nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 24. oktober 2010 #703 Del Skrevet 24. oktober 2010 Forresten så må du huske at dere må kose dere ekstra mye nå, for det er faktisk siste stundene deres som "kun" kjærester!!!! Tenk at om ikke lenge er dere foreldre :rødme: Supermegamisunnelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 24. oktober 2010 #704 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg syns alle babyer skal komme på termindagen sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #705 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hei dere Still nothing.. Kjempefin dag og kost oss masse! Til og med litt vin.. Etterfulgt av veeeldig dårlig samvittighet Har kjent litt sånn murr men ikke noe stor forandring her. La meg klokka ni og sov til halv elleve, spist litt og skal sove igjen. Helt utslitt av kosedag og vinglasset tror jeg Og ja, dere har helt rett. Nå gjelder det bare å kose seg. Han kommer når han kommer og ja, vi er jo kjempeheldige!! Takk for meldinger og sov godt kjære dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 25. oktober 2010 #706 Del Skrevet 25. oktober 2010 Siden jeg først er oppe så kan jeg komme in her å lure litt dere kg damene Men enda iingen mld fra Siebaeo :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. oktober 2010 #707 Del Skrevet 25. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 25. oktober 2010 #708 Del Skrevet 25. oktober 2010 høhø viste du skulle bli snurt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 25. oktober 2010 #709 Del Skrevet 25. oktober 2010 Nå var jeg spent på å se om det var kommet en liten guttebebis til verden, siden jeg ikke har fått vært her inne siden fredag formiddag.. Men jeg tippet jo idag jeg, så holder en knapp på denne dagen Håper du får en kjempe fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #710 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Neytiri da. (Ikke at jeg ikke har tenkt tanken selv... ) Nå har jeg hatt soverekord tror jeg. Ni til ni. Eller.. det stemmer jo ikke helt. Med en matpause + et par tre runder med halsbrann. Jeg våknet "tilfeldigvis" da min lille treiging øvde inn et heftig nummer av Riverdance. På magesekken min :dåne: Halsbrannrekord også i natt! Vi snakket små trommestikker i fri utfoldelse. Han var vel full stakkar.. Huff, jeg fikk så dårlig samvittighet av å drikke det lille glasset med vin.. For hva gjorde jeg etterpå; joda, jeg googlet vin og igangsetting. For å ramle inn på barneverden og alle disse forumene hvor det oste moralpreken og dommedagsprofetier :dåne: Min kjære kom hedigvis og nappet telefonen ut av hendene mine til slutt. "Nå skal du sove!" Kjære fikk et tips om å gå opp trappene i en hoppbakke (Holmenkollen?? For DET hadde fått i gang kona til en kompis. Ehm.. da skal han lokke med en MEGET velsmakende godbit altså. Operasjon kosesegmax er i gang! Den har nå startet med frokost (+ bringebærkapsler) Lurer på om jeg skal bake muffins igjen i dag.. Evt noe annet spennende. Og muligens se en film, midt på dagen! Skal nok gå en tur også, men håper jeg skal slippe Holmenkollen.. Dessuten er det bassengtrening i dag. Deilig! Endret 25. oktober 2010 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #711 Del Skrevet 25. oktober 2010 Imponert over ropinga forresten, Neytiri!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 25. oktober 2010 #712 Del Skrevet 25. oktober 2010 Film har jeg hørt skal vere bra! Kanskje logisk, at om kroppen slapper helt av får den jobbe som den vil Finn deg en skikkelig romantisk kosefilm og kryp under teppet med en kopp kakao Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #713 Del Skrevet 25. oktober 2010 Mm, god ide med kakaoen! Kanskje jeg til og med skal piske litt krem.. Og det skal nok bli en lett film ja! Vi så Schindlers Liste her om dagen. Ble ikke så avslappet av den kan du si.. Har sett den før da, men den slår hardt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 25. oktober 2010 #714 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Neytiri da. (Ikke at jeg ikke har tenkt tanken selv... ) Nå har jeg hatt soverekord tror jeg. Ni til ni. Eller.. det stemmer jo ikke helt. Med en matpause + et par tre runder med halsbrann. Jeg våknet "tilfeldigvis" da min lille treiging øvde inn et heftig nummer av Riverdance. På magesekken min :dåne: Halsbrannrekord også i natt! Vi snakket små trommestikker i fri utfoldelse. Han var vel full stakkar.. Huff, jeg fikk så dårlig samvittighet av å drikke det lille glasset med vin.. For hva gjorde jeg etterpå; joda, jeg googlet vin og igangsetting. For å ramle inn på barneverden og alle disse forumene hvor det oste moralpreken og dommedagsprofetier :dåne: Min kjære kom hedigvis og nappet telefonen ut av hendene mine til slutt. "Nå skal du sove!" Kjære fikk et tips om å gå opp trappene i en hoppbakke (Holmenkollen?? For DET hadde fått i gang kona til en kompis. Ehm.. da skal han lokke med en MEGET velsmakende godbit altså. Operasjon kosesegmax er i gang! Den har nå startet med frokost (+ bringebærkapsler) Lurer på om jeg skal bake muffins igjen i dag.. Evt noe annet spennende. Og muligens se en film, midt på dagen! Skal nok gå en tur også, men håper jeg skal slippe Holmenkollen.. Dessuten er det bassengtrening i dag. Deilig! I couldnt help myself nei herrigud det var midt på natta og måtte få opp humøret mitt Ellers synes jeg du skal kaste bort den dårlige samvittigheten.....liker mer og mer han mannen din jeg....når du kommer deg in på diverse forum av å google da kan du finne uttalige mye svar på ting.... Har dere kjørt brannbilen enda forresten må få fart i saken her nå! Med akupunktur og det burde Bolla finne veien ut Imponert over ropinga forresten, Neytiri!! BOLLA BOLLA BOLLA :duskedame: Endret 25. oktober 2010 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. oktober 2010 #715 Del Skrevet 25. oktober 2010 Nå lurte du nesten meg og Neytiri! Men det er ok det altså, du må jo få lov til å skrive her selv om du skal sladre. Heia bolla!!! :duskedame: :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 25. oktober 2010 #716 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg har ingen erfaring med å vente på å få babyen sin, for min del var det en daglig kamp om å holde henne inne lengst mulig, men hvis du vil ha ut bolla like mye som jeg ville holde inne poppelen forstår jeg deg utmerket godt Jeg ønsker deg gode dager, og at du får slappet av før den lille melder ankomst :duskedame: Kom ut lille venn, mamman din venter på deg, og pappan din skal ut på tur å kommer helt sikkert til å kjøpe gave til deg. Kom nå! :duskedame: Jeg prøvde å lokke ut lillegutt med gave jeg.... men jeg regner med bestikkelser fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #717 Del Skrevet 25. oktober 2010 Har dere kjørt brannbilen enda forresten må få fart i saken her nå! Med akupunktur og det burde Bolla finne veien ut VI har gjort ett forsøk.. NOT so romatic for min del! Men i kveld tror jeg at jeg må hente fram i meg.. Nå lurte du nesten meg og Neytiri! Men det er ok det altså, du må jo få lov til å skrive her selv om du skal sladre. Heia bolla!!! Veldig bra heiagjeng her inne altså!! Jeg har ingen erfaring med å vente på å få babyen sin, for min del var det en daglig kamp om å holde henne inne lengst mulig, men hvis du vil ha ut bolla like mye som jeg ville holde inne poppelen forstår jeg deg utmerket godt Jeg ønsker deg gode dager, og at du får slappet av før den lille melder ankomst Kom ut lille venn, mamman din venter på deg, og pappan din skal ut på tur å kommer helt sikkert til å kjøpe gave til deg. Kom nå! Jeg prøvde å lokke ut lillegutt med gave jeg.... men jeg regner med bestikkelser fungerer Takk for det Icing! Mitt ønske er fortsatt av litt mer egoistisk grad da.. Men for lenge må han ikke være der for det er ikke bra heller. Bestikkelser er jeg STOR fan av! Og satser på at han lille luringen også er det.. Du skal få så mye god melk og bæsje ooooveralt om du bare kommer straks, lillegutt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 25. oktober 2010 #718 Del Skrevet 25. oktober 2010 Kom ut, kom fram lillegutt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 25. oktober 2010 #719 Del Skrevet 25. oktober 2010 :lol: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. oktober 2010 #720 Del Skrevet 25. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå