Spatula Skrevet 20. oktober 2010 #641 Del Skrevet 20. oktober 2010 Venninna mi ble innlagt på sykehuset to timer etter modningsakupunktur hun hadde slik som deg hadd kynnere og modningssmerter over en liten tid. Få timer etter ankomst sykehuset var den lille store gutten ute, å dette i uke 38 Så alt er mulig. Og angående det å få en stor baby, dattra til han som er gift med tanta mi, fikk en jente 14 dager over tiden. Jenta var nesten 4900 gram og var 64!!!!!! cm lang.. Snakk om MEGAbaby :dåne: Kos deg masse i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #642 Del Skrevet 20. oktober 2010 Oh my GÅDDD!! :dåne: Håper det ikke er Kembo-Kåre som bor i magen min!! :dåne: Men det hadde jo gjort hele navneproblemet litt enklere da.. Håper på ekspressfødsel (med moderate smerter) her! Får se om modningsakupunkturen i morra gir resultater da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. oktober 2010 #643 Del Skrevet 20. oktober 2010 for krydder og for at du prioriterer oss fremfor jobben!! Og :dåne: for baby på 64 cm... Det er DIGERT!! Håper ikke det går sånn med meg, da er det mange klær jeg bare kunne glemt å få brukt i det hele tatt! (Ikke at dét hadde vært det verste, men... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. oktober 2010 #644 Del Skrevet 20. oktober 2010 Håper du får en fin dag i dag, med både besøk på ABC og treff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 20. oktober 2010 #645 Del Skrevet 20. oktober 2010 64 cm baby?! :dåne: Hjelpe meg.... Her er jeg glad for at tøtta ser ut til å bli en snerten liten frøken på rundt 3300 og 49-50 cm! Og ifølge kjerringrådene så skal hun visstnok få mye hår også... Ikke for at jeg tror det er noen sammenheng mellom hår og halsbrann, men hvem vet? Bare ett par dager igjen til termin nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 20. oktober 2010 #646 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hehe, kakeparty blir det da...eller? Nei, når ungene har kommet da blir det tapas party synes jeg? Skal trykke i meg vin og spekeskinke:) Hihi Ja, ABC, kan jo hende du bare blir værende...ti hiii:) Nei, du får vente litt til synes jeg:) Tipper jo 24 jeg ,men noe sier meg at du føder på termin:) Skal teste dette med modningakupunktur, men ja, føler her jeg bor er det ingen så vil begynne før i uk 38, så da får jeg vel bare innfinne meg i det da.. Ha en super duper dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 20. oktober 2010 #647 Del Skrevet 20. oktober 2010 omg holy crap 64cm lang har også følelse du føder på termin uansett om jeg først tenkte 26ookt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #648 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hei jenter! Jeg slapp ut fra ABC... Og alt vel. Hodet er godt nedi bekkenet og klar for avgang. En eller annen gang... Og tror jeg kan puste lettet ut i forhold til størrelse! De mente han ikke var så stor, helt normal mao. Tippet et sted mellom 3 og 3,5. Så om han er 64 cm er han slaaank i så fall! Ny time på tirsdag.. Så fremt jeg ikke føder før. Siden jeg har akupunkturtime på mandag mente de jeg bare kunne be om igangsetting i stede..! Iom at det var over termin. Jesus.. Det er snart altså!! :dåne: Bare fire dager til termin nå.. Hvor ble tiden av?? Og ja!! Da blir det tapas og skinker og modne oster!! Nå sitter jeg på trikken på vei til treff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. oktober 2010 #649 Del Skrevet 20. oktober 2010 Veldig hyggelig å treffe deg i dag!! Og takk igjen for krydder altså, det luktet helt fantastisk godt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 20. oktober 2010 #650 Del Skrevet 20. oktober 2010 Koselig å treffe deg i dag Og som jeg sa, synes du hadde en søt kul jeg, ikke noe stor og ikke liten....akkurat passe. Kanskje du skulle sprinklet litt av krydrene ved utgangen, da vil nok Bolla ut, for ja de luktet helt himelsk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #651 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hei Cypress og Neytiri! Det var kjempekoselig å treffes!! Skikkelig hyggelige jenter. Håper det bli nytt treff over nyttår også! Ja, nå tror jeg at jeg bestemmer meg for at magen er akkurat passe Behøver ikke bli så mye større da. For snart skal han uuuut! <----- der har dere meg over helga.. Krydder i trusa hørtes nice ut! Jeg har jo gaviskonstrø i senga allerede så hva gjør litt krydder fra eller til.. Tips: ikke åpne en gaviskonflaske med litt tørket gaviskon i korka mens du ligger i senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 20. oktober 2010 #652 Del Skrevet 20. oktober 2010 gaviskon med litt krydder som dufter....hahahah nice! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. oktober 2010 #653 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hei Hei Veldig koselig å treffes i går På tide jeg også legger inn et innlegg her ja... Gleder meg veldig til å følge med deg på tiden fremover med en liten en som kommer om ikke aaaaltfor lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. oktober 2010 #654 Del Skrevet 21. oktober 2010 Har han kommet enda?? Tenker det gjorde susen å holde lille Bumba i går jeg! Og at han kommer i dag, på min tippedato Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #655 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ingen smågutter som har meldt sin ankomst her enda.. I natt sov jeg kjempegodt til og med! Eller, kjempegodt og kjempegodt.. Våknet "bare" av halsbrann. INGEN kynnere?? (som jeg husker i alle fall) :klø: Går det bakover her nå liksom..? Nå føles det som om alt er normalt her plutselig. Skal på akupunktur i dag og da skal jeg be henne stikke skikkelig! Og diskutere om hun skal sette igangsetting på mandag.. Sprellemannen spreller ikke så veldig, han dyyyyyter mest og strekker seg så det presser både nedover og oppover. Føles som han prøve å bane vei Nå er jeg HELT skeiv her! Må vel oppdatere lista... Kjærsten fikk plutselig forespørsel om å være med på et veldig spesielt seminar i Asia andre uka i november nå.. :dåne: Er det mulig?? Det er ministere og what not og en HELT spesiell mulighet for han å være med. Er bare to dager men det tar jo et døgn i hver enda å reise også... KJenner at jeg har lyst til at han skal få dratt men det blir jo VELDIG ugunstig tidsmessig! Prøver å få tak i mamma og høre om hun kan være her de fire dagene.. Vi aner jo ikke hva som skjer da eller hvordan noe er, men er det krise må han evt bare avlyse.. Tror det ender med at han takker nei, men det er så SYND! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #656 Del Skrevet 21. oktober 2010 Og dere.. jeg blir 40 i morra! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. oktober 2010 #657 Del Skrevet 21. oktober 2010 Så ugunstig tidspunkt ja.. Skjønner godt at han ikke kan avfeie det uten videre, men dere bør sette dere ned og diskutere det skikkelig (hvis dere ikke har gjort det).. Den turen kommer kanskje en annen gang også (en lik mulighet), men denne lille krabaten kommer ut når han vil, uten å tenke på om pappa er der eller ikke... Sender en i din retning hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 21. oktober 2010 #658 Del Skrevet 21. oktober 2010 Innen 2. uka i november er han da uansett ute, det er tre uker til. Men spørs jo om han er så lysten på å reise fra helt fersk baby eller om du orker å være "alene" selv om mammaen din er der. Synes i alle fall du er veldig forståelsesfull og snill, jeg hadde fått panikk om mannen min vurderte å reise bort når babyen var nyfødt, men jeg håper jeg hadde latt ham om han ville da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 21. oktober 2010 #659 Del Skrevet 21. oktober 2010 40 year old virgin..eh ja...nei, salte bananer, den humoren min om dagen... Uansett! Du fikser det meste, det vet jeg! Jeg blir jo og alene med lille nurket etter pappapermisjonen noen dager hver uke. Men man vet det er for en liten periode. Jeg hadde unt kjæresten min det jeg, hvis han virkelig virkelig ville det.Tenk på alle alenemødrene!!Bare du så kjenner mannen din godt nok til å finne ut av det!! Men ja, hehe, godt å se at du er her, for jeg kommer til å savne deg veldig masse når du ikke er her me gravidos oppdateringer Rart at du sover så godt disse nettene her ja, men det er jo superdeilig og..så får du hvilt skikkelig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 21. oktober 2010 #660 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hvis babyen din allerede er ute bør det kunne la seg gjøre at han er borte noen dager, hvis dette er sånn "once in a lifetime"-mulighet. Da kan du, som du sier, få hjelp av familie og venner de dagene. Hvis det er fare for at kan gå glipp av fødsel bør det ikke være noe spørsmål. Det vil han aldri få tilbake. Håper dere finner ut av det snart. Uansett var det fryktelig dårlig timing. Er det ikke typisk? :dåne: Takk for i går forresten . Her blir det utrolig spennende fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå