honning Skrevet 2. november 2012 #3041 Del Skrevet 2. november 2012 Alpetur ja, den som kunne tatt seg ei uke dit i vinter. *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 2. november 2012 #3042 Del Skrevet 2. november 2012 Jeg trenger og ferie, så alpene ja takk! Du kan du ver nanny synes jeg :)Høhø Aldri undervurder EL, det er bare til å kjøre på, klart du vil ha baby, du er bare lei, for du tenkte det ville klaffe fortere.. God tur, kos deg med gutta og god helg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. november 2012 #3043 Del Skrevet 2. november 2012 Det blir ikke noen unge av å øve bak, altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. november 2012 Forfatter #3044 Del Skrevet 4. november 2012 Lyst på denne.. Synes jeg ser deg i bakkene Luremegpå.. Kula på tur! Vi kikker veldig på en tur i slutten av januar nå. Skulle det være sånn at jeg var gravid da, så er det uansett ikke så langt kommet at det betyr så mye. Jeg har jo vært på alpetur 8 uker på vei før! Tror jeg får mer ut av det med nr 2 enn med nr 1 i magen faktisk. Ikke like redd for alt mulig.. Men det er jo ikke noe "problem" før jeg evt ER på tjukka! I følge min app har jeg el tirsdag eller onsdag. I følge min kropp vet jeg sannelig ikke Vi fikk da trent litt (foran! ) i går, så vi har gjort det vi kan i alle fall.. Men da skal vi ha flaks altså.. Jeg er SÅ trøtt i dag! Vært en uhyre hektisk uke på jobb (blir nok bare verre framover..) Kastet meg på toget på fredag kveld for å reise til gutta, reiste ENDA litt til på lørdag for å besøke venner av kjære, for så å kjøre hjem i formiddag, spise i en fei, skifte og dra på fotografering med Bolla... phu.. For ikke å snakke om at vi delte rom med Bolla som benyttet sjansen og ropte fra ca 4-5 og utover... Fotografen var en halvtime forsinket, og det ble jo mørkere mens vi holdt på.. (ute) Så nå skal vi møtes igjen for å ta flere bilder. Like greit egentlig.. jeg fikk liksom ikke tenkt gjennom klær eller noe! Så han har jo på seg samme jakke og lue som i fjor på noen av bildene Nisselue skulle han IKKE ha på seg! Men han er en morsom fyr alikevel altså "Maaammaaa, a hææ duu?" "Her kommer jeeeg!" Gjentar så og si alt vi sier om dagen, og kan masse ord og setninger jeg ikke ante han kunne. Øver masser på farger og skal si fargen på alt. (bommer jo ganske ofte da.. ) "Jeg vil ikke!" Er godt innarbeidet nå og så klart.. Nå ligger han og roper og leker for seg selv i senga.. Håper ikke denne natta og blir oppstykket. Kjære er borte til onsdag og det BRENNER på jobb Jeg må prøve å komme tidlig i morra for å gjøre masse før et møte. Heldigvis tilbød en venninne seg å hente han litt tidlig og ta han med hjem siden dagen vil starte litt før normalt. Og så slipper jeg stresse livet av meg for å dra fra jobb.. Gleder meg til jul jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. november 2012 Forfatter #3045 Del Skrevet 4. november 2012 Nå ligger han og roper "Yo, Bolla! Yo!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 4. november 2012 #3046 Del Skrevet 4. november 2012 FOR en søting!! Jeg hadde daua av latter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. november 2012 Forfatter #3047 Del Skrevet 4. november 2012 Nå er han ikke så søt lenger... Nå bare roper og klager han og vil IKKE legge seg "Liksomgriner". Satser på at han blir lei snart Han må jo bare legge seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 4. november 2012 #3048 Del Skrevet 4. november 2012 sånne kvelder er pyton! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 4. november 2012 #3049 Del Skrevet 4. november 2012 Syns det er så hyggelig at det er aktivitet i boka di igjen jeg! Selv om jeg er dårlig til å legge igjen spor da Ikke lenge igjen til bursdagen nå! Bare noen dager? Hadde vært hyggelig å møtes igjen snart Lenge siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. november 2012 Forfatter #3050 Del Skrevet 4. november 2012 Takk jenter Endelig sover han! Og takk for det Pupsilure! Synes også det er hyggelig å ha "flyttet litt inn" igjen! Men jeg er dårlig til å legge igjen spor jeg og.. Kjære blir litt irritert når jeg sitter med ansiktet klistret i skjermen når jeg kommer hjem så det blir kort innimellom.. Men når katten er borte danser musa på bordet! Bursdag på fredag! Og jeg ligger SÅ etter på kakeplanlegging Tenker at jeg lager en sjokoladekake og kjøper et spiselig bilde denne gangen.. Rekker ikke noe annet Tør nesten ikke lure på om jeg rekker en tur innom kakesjappa for å kjøpe ferdigfarget marsipan.. Så i morra må jeg få sendt en pdf til kakedamen. Det blir Fantorangen eller Lynet McQueen (Lynemekiiin) Og havremuffins i barnehagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. november 2012 Forfatter #3051 Del Skrevet 4. november 2012 Og ja!! Vil gjerne ha treff igjen snart! Det hadde vært kjempehyggelig. Veldig lenge siden nå Kanskje man bør følge litt med på planleggingsdager og sånt..? Nå var det jo en på fredag, men det skjer jo av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. november 2012 #3052 Del Skrevet 4. november 2012 Ja til treff!!! Juleverksted!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 5. november 2012 #3053 Del Skrevet 5. november 2012 Ja til treff Bolla er så herlig, høres ut som en veldig morsom fyr det er kjempegøy nå som de prater altså! Tulla er en liten løgner da, hun ser deg rett inn i øynene og lyver uten knussel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. november 2012 #3054 Del Skrevet 5. november 2012 Vi hadde planleggingsdag fredag som var, det er alltid på fredager i behager vår.. Hvor ofte er det vanlig med planleggingsdag forresten? Nå hadde de i juni, august og nå 2.november... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 5. november 2012 #3055 Del Skrevet 5. november 2012 Tror det er fire planleggingsdager per barnehageår (august - juli) og da har de vel to på våren og to på høsten. Vi skal ha den 16. november, og jeg husker ikke om vi har hatt allerede i høst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 5. november 2012 #3056 Del Skrevet 5. november 2012 Jeg tror neste planleggingsdager her er 2. januar, de hadde to dager i august og i våres husker jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 5. november 2012 Forfatter #3057 Del Skrevet 5. november 2012 Åh, juleverksted hadde jo bare vært gørrkoselig!! Hm... kan vi få det til på noe vis..? Ser ut som neste planleggingsdag for vår del er 18 januar. Det går jo ikke, da blir det jo juletrefest.. Da må det kanskej bli en helg da? Evt en ettermiddag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 5. november 2012 Forfatter #3058 Del Skrevet 5. november 2012 Tulla høres kul ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 5. november 2012 #3059 Del Skrevet 5. november 2012 Heerlige Bolla!! Du...bursdagstips? http://www.goyagoy.no/categories/badeleker Kan du truur? Her har jeg ønsket det huset til T Hvor bestiller man sånne bursdagskaker da? Åååå, så kjekt med en postman pat kake eller fantorangen her i gården, hyle ud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 5. november 2012 Forfatter #3060 Del Skrevet 5. november 2012 I dag har jeg el tror jeg.. Føles så bortkastet!! Kjære var litt oppgitt over at en pp gikk i dass pga at han skulle på jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå