honning Skrevet 29. september 2012 #2881 Del Skrevet 29. september 2012 Her har det vært spennende dager i det siste ser jeg, men kjedelig med negativ test da Håper du koser deg på fest i kveld, og at det klaffer neste pp i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. september 2012 #2882 Del Skrevet 30. september 2012 Pleier ikke du å ha kjempepresis tante da?? Hvordan syna du forresten det gikk å ta ut spiralen? Vondt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 30. september 2012 Forfatter #2883 Del Skrevet 30. september 2012 Nå er hun endelig her.. Fashionably late for anledningen! Utrolig typisk at jeg hadde ekstra lang syklus på første pp..! Men da er det bare å forberede seg til neste runde. Rounde one gikk til tanta.. Det ble fest på meg da Og kaka ble kanonsuksess! OG den ble kjempegod! Sjokoladekake med rømme og chili. Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 30. september 2012 Forfatter #2884 Del Skrevet 30. september 2012 Ikke vondt å ta ut spiralen forresten! Litt ekkelt, men ikke vondt. Har du fått tantebesøk forresten..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. september 2012 #2885 Del Skrevet 30. september 2012 Nope.. Men hvis jeg har like lang syklus som sist, så er ikm i morgen, så det er ikke så rart. Ikke testet siden fredag. Jeg oppdaget plutselig at jeg bare har to billigtester igjen, så jeg får spare dem til etter ikm i tilfelle jeg ikke har fått mensen da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 30. september 2012 #2886 Del Skrevet 30. september 2012 Tanta ved å holde spenningen i hevd! Stress påvirker tanta forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 30. september 2012 #2887 Del Skrevet 30. september 2012 Usj, kjedelig med tantebesøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 30. september 2012 Forfatter #2888 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Litt skuffa kjenner jeg.. Selv om det liksom ikke var så farlig denne perioden. Men natt til lørdag trodde jeg virkelig jeg var gravid! Helt sykt hvor mange symptomer man kan kjenne til å ikke ha noe på gang.. Jeg var kvalm til og med. Nesten litt pinlig.. Og så hadde jeg funnet ut at termin i starten av juni var så bra! Slippe å gå høygravid over sommern lissom.. Nå er vi virkelig prøvere, det er i hvert fall sikkert! Endret 30. september 2012 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. oktober 2012 #2889 Del Skrevet 1. oktober 2012 Neste måned er deres måned:nikke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. oktober 2012 #2890 Del Skrevet 1. oktober 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter #2891 Del Skrevet 4. oktober 2012 Hjemme alene-kveld og jeg sitter og googler graviditetssymptomer og alt mulig Ja ja.. 9 days to next ovulation.. Ikke så veldig mye spennende å fortelle her Har trent, spist, drukket kaffe og spist M. Burde rydde og pakke for jeg skal reise etter gutta mine som har dratt "hjem" på elgjakt! Og gruer meg til i morra tidlig.. For jeg skal trekke en visdomstann Bestemte meg for å bruke ventetiden til noe "fornuftig". Dvs alt jeg ikke burde/har lyst til å gjøre som gravid.. Dvs spise blåmuggost, myke oster, skinke, drikke vin og ja.. trekke tenner! Håper jeg ikke ser tilbake på denne siden om et år og fnyser av meg selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 4. oktober 2012 #2892 Del Skrevet 4. oktober 2012 Lykke til hos tannlegen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 4. oktober 2012 #2893 Del Skrevet 4. oktober 2012 Lykke til hos tannlegen! Og jeg syns det høres veldig lurt ut å bruke tida på å spise oster, skinke og drikke vin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. oktober 2012 #2894 Del Skrevet 4. oktober 2012 Fnyser? I tilfelle du fortsatt ikke skulle være gravid?? Er vel heldigvis liten sannsynlighet for det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter #2895 Del Skrevet 4. oktober 2012 Lykke til hos tannlegen Takk! Lykke til hos tannlegen! Og jeg syns det høres veldig lurt ut å bruke tida på å spise oster, skinke og drikke vin Takk Det synes jeg og! Fnyser? I tilfelle du fortsatt ikke skulle være gravid?? Er vel heldigvis liten sannsynlighet for det da. Ja... Jeg er en bekymrer.. Og ikke særlig god til å vente tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. oktober 2012 #2896 Del Skrevet 5. oktober 2012 Mmmm.... Maaaaat.... Hjemme alene kveld høres veldig deilig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #2897 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Det var deilig å være litt alene! Surfet masse på nett , ryddet, vasket klær og la meg liiiitt for sent. Og våknet av oppvaskmaskin, baby i huset som høres akkurat ut som Bolla (vurderer om lyden henger igjen i veggene.. ), mareritt fordi jeg var varm osv osv. Så uthvilt kan jeg ikke påstå jeg ble selv om jeg var alene Men nøt det alikevel! Så mye at jeg egentlig fikk litt lysr til å bli hjemme.. Men nå sitter jeg på toget på vei til mine kjekke gutter Vi har det så mye bedre om dagen! Babyprosjektet gir nok litt god stemning Men praten vi hadde løste opp i noen skikkelige verkebyller! Og jeg føler meg veldig heldig Så om vi fortsetter å bare være oss tre er det virkelig ingen nedtur. Og tanna er ute! Var utrolig nervøs da jeg satte meg i stolen. Og prøvde å tenke på fødsel og at dette var peanuts i forhold Snakker om å sammenligne atlantern med et vannglass.. Kjempeflink og behagelig tannlege og bedøvelse (wand) som beroliget meg ytterligere med å være så skånsom. Lirke, lirke. "nå er tanna ute". "hæ?!" Godt å få det overstått! Advarte kjære om at kjøtt ikke var det beste på menyen i kveld. "men vin kan du ha?" "Åjada!" Alle disse deilige tingene man kan nyte som ikkepreggis Endret 5. oktober 2012 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 5. oktober 2012 #2898 Del Skrevet 5. oktober 2012 Der har sine fordeler å ikke være gravid også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 5. oktober 2012 #2899 Del Skrevet 5. oktober 2012 Hey! Rart at man ikke får helt roen når man er alene..hehe! Godt at dere får ut verke på byllene før det blir for gale. Hørtes godt ut med togtur og ventende vinos Ha en super helg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 6. oktober 2012 #2900 Del Skrevet 6. oktober 2012 http://www.klikk.no/kvinneguiden/article792582.ece Hehe ,, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå