Gjest Huffsa Skrevet 1. februar 2010 #1 Del Skrevet 1. februar 2010 Hvordan fjerner jeg påsatte acrynegler? MÅ jeg til salong? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2010 #2 Del Skrevet 1. februar 2010 Hvordan fjerner jeg påsatte acrynegler? MÅ jeg til salong? Du MÅ ikke , men det anbefales. Du kan kjøpe acetone og fjerne de selv, men dette er noe forbanna klin hvis man ikke har gjort det før. Neglene bør også klippes og files ned først, og du bør ha rett utstyr for å skrape av akrylen. husk å ikke søle med acetonen - den lager stygge flekker på det meste. og ikke hell den brukte acetonen i vasken eller i do, da den ødelegger rørene. Å kjøpe aceton selv koster ca 70,- mens i en salong koster det ca 150,- å fjerne neglene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heidie Skrevet 1. februar 2010 #3 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg beit mine av jeg. Hehe. Hadde litt stygge negler i noen dager etterpå, men limrestene sleit seg selv av, og det gikk helt fint :D Hadde aldri i verden betalt for å få dem av, hehe :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wasp Skrevet 1. februar 2010 #4 Del Skrevet 1. februar 2010 Ikke gjør som Heidie, da ødelegger du dine naturlige negler. Følg rådet om aceton, det tar ca 40 minutter å løsne akrylnegler om du tar en bolle og heller i aceton så de akkurat dekker neglene når du holder hånden ned i bollen. Det lønner seg å ha en pinne å pirke med underveis. IKke ta hånden ut og inn av bollen, hold neglene dekket av aceton også mens du pirker med pinnen for å lettere løsne akrylen. Vær forsiktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heidie Skrevet 1. februar 2010 #5 Del Skrevet 1. februar 2010 ødelegger og ødelegger, de var bare stygge i 2-3 dager så var de like fine som før :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2010 #6 Del Skrevet 2. februar 2010 ødelegger og ødelegger, de var bare stygge i 2-3 dager så var de like fine som før :D Det ødelegger fordi man som regel også drar av det øverste laget av neglen, slik at neglen vil bli skadet, svakere og i verste fall kan hele negle følge med av + at dt er fort gjort å skade tennene. Bra dette ikke skjedde med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2010 #7 Del Skrevet 2. februar 2010 Det ødelegger fordi man som regel også drar av det øverste laget av neglen, slik at neglen vil bli skadet, svakere og i verste fall kan hele negle følge med av + at dt er fort gjort å skade tennene. Bra dette ikke skjedde med deg Skade tennene? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2010 #8 Del Skrevet 2. februar 2010 Skade tennene? :klø: ja, hvis man biter av akrylneglene kan man fort skade tennene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #9 Del Skrevet 28. januar 2024 Hvor tømmer man aceton etterpå? Eller som er gått ut på dato?? Anonymkode: 92690...8d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #10 Del Skrevet 28. januar 2024 Leste på Google i går: Plasser puten pa akrylneglen, og pakk rundt med solvfolie. Genta dette pa hver finger og vent i 20-30 minutter. När acetonen har losnet, fjerner du solvfolien og putene pả en finger og en finger, og forsiktig skrap eller dra av akrylneglen. Vær forsiktig sả du ikke skader din egen negl. Anonymkode: 1217f...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå