AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #14881 Skrevet 6. oktober 2021 Lisanna skrev (3 timer siden): Mentos sukkerfri smakte helt likt... Helt til ettersmaken kom! ordentlig sukrinsmak med kald følelse i munn. mentos sukkerfri? bilde !! Anonymkode: 4d63e...a9a 2
applestories Skrevet 6. oktober 2021 #14882 Skrevet 6. oktober 2021 Lisanna skrev (14 timer siden): Mentos sukkerfri smakte helt likt... Helt til ettersmaken kom! ordentlig sukrinsmak med kald følelse i munn. Er det sånn sukrin smaker, altså.. syntes det var så rart med ettersmak av sukker når de er sukkerfri. Beskrivelse av en kald følelse stemmer på en prikk. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #14883 Skrevet 6. oktober 2021 Har sikkert kjøpt typ 10-12 pakker av denne siden den kom 😂🙈 Farlig god og avhengighetsskapende! Elsk 😍 Anonymkode: e357f...b50 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #14884 Skrevet 6. oktober 2021 Lisanna skrev (16 timer siden): Mentos sukkerfri smakte helt likt... Helt til ettersmaken kom! ordentlig sukrinsmak med kald følelse i munn. Enig i denne. Ikke god. Anonymkode: 7a029...c4a
every woman Skrevet 6. oktober 2021 #14885 Skrevet 6. oktober 2021 Snickersen var helt grei, men ikke noe mer. Synes det ble litt mye karamell. Safari-kjeksene elsker jeg! Jeg vurderte å ikke kjøpe dem på grunn av omtale her, men ga dem en sjanse. Angrer ikke på det. 1
applestories Skrevet 6. oktober 2021 #14886 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): mentos sukkerfri? bilde !! Anonymkode: 4d63e...a9a Ser at søtningsstoffene er erytritol, maltitol og steviolglykosider. Inneholder også sorbitol og glycerol. Og shellack 🤔 Og mye annet rart jeg aldri har hørt om. Merkeligste ingredienslisten jeg har sett. 189 kcal per 100g. 4
MarianneE Skrevet 6. oktober 2021 #14887 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har sikkert kjøpt typ 10-12 pakker av denne siden den kom 😂🙈 Farlig god og avhengighetsskapende! Elsk 😍 Anonymkode: e357f...b50 Den var god, men jeg følte jeg spiste opp dropsene på tre tygg. 1
Sally-Go-Round Skrevet 7. oktober 2021 #14888 Skrevet 7. oktober 2021 every woman skrev (11 timer siden): Snickersen var helt grei, men ikke noe mer. Synes det ble litt mye karamell. Safari-kjeksene elsker jeg! Jeg vurderte å ikke kjøpe dem på grunn av omtale her, men ga dem en sjanse. Angrer ikke på det. Da skal jeg også prøve meg på Safari-kjeksene 😊👍 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #14889 Skrevet 7. oktober 2021 MarianneE skrev (10 timer siden): Den var god, men jeg følte jeg spiste opp dropsene på tre tygg. Jaa, den pakken ble FORT tømt, greit at det bare er typ 40 gram og ikke 200, for hadde slukt hele pakken uansett tror jeg 🤣 Anonymkode: e357f...b50
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #14890 Skrevet 7. oktober 2021 Testet den nye oppfinnerplaten fra Freia ikveld (med riskrisp, japp og havsalt). Syns den var god, men veldig kjedelig. Kommer nok ikke til å kjøpe den igjen. Håper Freia velger en mer spennende retning snart.. Anonymkode: 9c0a1...e1b
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #14891 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg fant disse på Normal i dag Mulig at det var en til jeg glemte navnet på) Jeg smakte den nederste og .. meh. Burde lært leksa mi i fjor da jeg også kjøpte nescafe med smak av hasselnøtt hos Normal. Synes at hasselnøttsmaken ikke er god og at det rett og slett smaker gammelt proteinpulver med smak av sjokolade. Skal nok likevel klare å drikke den opp om jeg blander inn mer espressopulver og melk Anonymkode: 0ba5a...504 2
Elysion Skrevet 8. oktober 2021 #14892 Skrevet 8. oktober 2021 Ble skuffa av Maarud Tortilla hot cheese, synes den smaker helt likt som den vanlige.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #14893 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg har testet Nidar favoritter sjokoladeplate med crispo, smørbukk og sjokolade. Den var veldig god, liker alle de ulike sjokoladene hver for seg - så synes de passet godt sammen i en sjokoladeplate. Litt stiv pris, betalte 42,90 kr på min lokale Prix😅 Freia melkesjokolade med japp, riskrisp og havsalt har jeg også prøvd. Den var god den, men som flere har nevnt synes jeg også den er litt kjedelig… tror ikke jeg kommer til å kjøpe den igjen, men den var god på smak. Merker at de siste bitene blir liggende igjen i skapet, frister ikke like mye som en annen sjokolade ville gjort🙈 Lerum saft med fersken, ananas og squash synes jeg er veldig god! Mulig denne har vært en stund i butikkene allerede, men den er merket med «nyhet» fortsatt. Synes smaken er god og frisk, ikke kvalmende eller for «falsk» smak. Smaker heller ikke veldig søtt. Jeg drikker vanligvis sukkerfri saft, men blir nesten alltid skuffet når jeg tester nyheter som kommer av sukkerfri saft. Ofte synes jeg smaken er veldig falsk og jeg blir ofte kvalm av smakene. Grøsser fortsatt av Zeroh! med kirsebærsmak… Ender med å tømme ut flaskene etter lang tid, da de ikke blir drukket opp - så jeg kommer til å kjøpe Lerum sin saft igjen, da den raskt ble en favoritt🤩 Anonymkode: d27c0...bf9
Mynona Skrevet 8. oktober 2021 #14894 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg har testet Nidar favoritter sjokoladeplate med crispo, smørbukk og sjokolade. Den var veldig god, liker alle de ulike sjokoladene hver for seg - så synes de passet godt sammen i en sjokoladeplate. Litt stiv pris, betalte 42,90 kr på min lokale Prix😅 Freia melkesjokolade med japp, riskrisp og havsalt har jeg også prøvd. Den var god den, men som flere har nevnt synes jeg også den er litt kjedelig… tror ikke jeg kommer til å kjøpe den igjen, men den var god på smak. Merker at de siste bitene blir liggende igjen i skapet, frister ikke like mye som en annen sjokolade ville gjort🙈 Lerum saft med fersken, ananas og squash synes jeg er veldig god! Mulig denne har vært en stund i butikkene allerede, men den er merket med «nyhet» fortsatt. Synes smaken er god og frisk, ikke kvalmende eller for «falsk» smak. Smaker heller ikke veldig søtt. Jeg drikker vanligvis sukkerfri saft, men blir nesten alltid skuffet når jeg tester nyheter som kommer av sukkerfri saft. Ofte synes jeg smaken er veldig falsk og jeg blir ofte kvalm av smakene. Grøsser fortsatt av Zeroh! med kirsebærsmak… Ender med å tømme ut flaskene etter lang tid, da de ikke blir drukket opp - så jeg kommer til å kjøpe Lerum sin saft igjen, da den raskt ble en favoritt🤩 Anonymkode: d27c0...bf9 Saft med squash?? 2
Mynona Skrevet 8. oktober 2021 #14895 Skrevet 8. oktober 2021 Testet tortilla brødene fra Eldorado. Skikkelig gode ned ost, skinke, salat og paprika hvertfall! Nam! 4
SoftKitty Skrevet 8. oktober 2021 #14896 Skrevet 8. oktober 2021 7 minutter siden, Mynona said: Saft med squash?? Det er ikke squash i saften, den heter "Skvåsj" det er en type saft 😄 Fersken & ananas er smaken. (Men ser det står feil i div nettbutikker osv så de har nok bare sett det står skvåsj og tastet det inn som squash) Har bare smakt den andre smaken mango & lime men den er god! Tror de kom i fjor en gang. 3
Mynona Skrevet 8. oktober 2021 #14897 Skrevet 8. oktober 2021 SoftKitty skrev (1 time siden): Det er ikke squash i saften, den heter "Skvåsj" det er en type saft 😄 Fersken & ananas er smaken. (Men ser det står feil i div nettbutikker osv så de har nok bare sett det står skvåsj og tastet det inn som squash) Har bare smakt den andre smaken mango & lime men den er god! Tror de kom i fjor en gang. Åååhh haha. Jeg har jo smakt skvåsj men jeg koblet ikke det i det hele tatt nå
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #14898 Skrevet 8. oktober 2021 Mynona skrev (3 timer siden): Saft med squash?? Haha! Ser nå at flere har kommentert at det ikke er squash i saften - jeg trodde det fordi på nettbutikken til coop sto det «squash», da trodde jeg det var en ingrediens, selv om jeg ikke kjente noe til squash-smak. Men det er altså ikke squash i den, naturlig nok… Anonymkode: d27c0...bf9
MarianneE Skrevet 8. oktober 2021 #14899 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg fant disse på Normal i dag Mulig at det var en til jeg glemte navnet på) Jeg smakte den nederste og .. meh. Burde lært leksa mi i fjor da jeg også kjøpte nescafe med smak av hasselnøtt hos Normal. Synes at hasselnøttsmaken ikke er god og at det rett og slett smaker gammelt proteinpulver med smak av sjokolade. Skal nok likevel klare å drikke den opp om jeg blander inn mer espressopulver og melk Anonymkode: 0ba5a...504 Spesielt dobbel chocka har vært i MANGE år men ble ikke solgt overalt og gikk ut av produksjon for.. tja.. 10 år siden? Europris har hatt den inne i perioder. Det samme gjelder karamellen
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #14900 Skrevet 8. oktober 2021 MarianneE skrev (1 minutt siden): Spesielt dobbel chocka har vært i MANGE år men ble ikke solgt overalt og gikk ut av produksjon for.. tja.. 10 år siden? Europris har hatt den inne i perioder. Det samme gjelder karamellen Jeg tror at vanlig matbutikk har vanlig mocha og caramel macchiato, men double mocha og caramel latte? Anonymkode: 0ba5a...504 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå