Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne er ny, ikke sant? Kan ikke huske å ha sett den i hylla med sjokomelk før, og der er jeg ofte.

Hadde egentlig bestemt meg for å gi opp sukkerfri sjokolademelk etter å ha tømt ut hver eneste kjipe variant jeg har smakt på til nå. Men wow - denne var helt nydelig! Kan hende forventningene mine var helt på bunn her, men denne kan jeg virkelig anbefale. Terningkast seks fra meg :tommelopp:

IMG_20210930_153817.jpg

Skrevet

Har kjøpt min andre Snickers med peanøttsmør! Og håper dette er starten på en peanøttsmør-trend de kommende slippene 😄

• Liker 7
Skrevet
Tamsi skrev (4 timer siden):

Denne er ny, ikke sant? Kan ikke huske å ha sett den i hylla med sjokomelk før, og der er jeg ofte.

Hadde egentlig bestemt meg for å gi opp sukkerfri sjokolademelk etter å ha tømt ut hver eneste kjipe variant jeg har smakt på til nå. Men wow - denne var helt nydelig! Kan hende forventningene mine var helt på bunn her, men denne kan jeg virkelig anbefale. Terningkast seks fra meg :tommelopp:

IMG_20210930_153817.jpg

Hva er den søtet med? 🙂

Anonymkode: ffe66...6b1

Skrevet

Smakte denne nye pizzaen i dag, syntes den var veldig god! Egentlig ikke så veldig glad i frossenpizza, men denne falt virkelig i smak hos meg. 

57C0793E-779B-4CAD-BC06-E7AB61F8A1D9.jpeg

Anonymkode: 0b94f...ef7

• Liker 6
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Smakte denne nye pizzaen i dag, syntes den var veldig god! Egentlig ikke så veldig glad i frossenpizza, men denne falt virkelig i smak hos meg. 

Anonymkode: 0b94f...ef7

Kjæresten min spiste denne i dag, han sa den var ganske sterk til å være frossenpizza (han var positivt overrasket over at den faktisk var litt spicy). Bare ekstrainfo til dere som elsker/hater sterke ting 

Anonymkode: 41d15...00f

• Liker 1
Skrevet

Noen som har funnet «Crispy Duck»-kitet på Rema? Jeg ser etter det hver dag, i to forskjellige butikker, men har fortsatt ikke funnet det😩

Anonymkode: 90134...f6f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er den søtet med? 🙂

Anonymkode: ffe66...6b1

Aspartam og acesulfam K står det

Skrevet
Wednesday Addams skrev (På 19.9.2021 den 23.44):

Så plakat for Cola uten sukker koffeinfri, men ingen av bensinstasjonene jeg var innom - som hadde plakatene - hadde den.. Noen som har fått tak i den?  

Står i kjøleskapet på extraen min nå. Stavanger

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Noen som har funnet «Crispy Duck»-kitet på Rema? Jeg ser etter det hver dag, i to forskjellige butikker, men har fortsatt ikke funnet det😩

Anonymkode: 90134...f6f

Mener jeg så den på Rema forrige uke. Dette var i Bodø.

Anonymkode: c5873...5d7

Skrevet

Altså.. den lokale kiwien er konstant utsolgt for den nye sukkerfri sjokolademelka til Q. Den er altfor god, tror jeg må ha kjøpt sånn tre-fire stykker kun den siste uka 😅

Anonymkode: a1986...213

Skrevet

Jeg gir Solo med pære og fersken terningkast 3. Litt kjip. 

• Liker 2
Skrevet

I dag kom jeg over en ny chips jeg ikke har sett før - Maarud Hvitløk, gressløk og chili. Finner ikke bilde av den når jeg googler heller.

Men likte den. Gode smaker, skulle bare ønske det var mer av det. Litt tamt (men så er jeg veldig glad i chili også), men det som var smakte godt.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Proteinbites; uh, smakte protein, tørt og kjip smak.

Ben and Jerrys Cookiedough fryste biter; MMM! Digg cookiedough! Skulle i grunn bare mangle da det er det amerikansk produkt. Men for mange blir kvalmende, men som snack i ny og ne, godkjent :) 

Har også kjøpt Kolonihagens Sparkling Rabarbra som ikke er smakt enda

image.jpeg.889e6d09721866f795b2ffca7cf914a6.jpeg

Endret av Hatsumomo
  • Liker 4
Skrevet

Fant en ny Ristorante pizza på Rema i dag med salami, mozarella og pesto.

• Liker 2
Annonse
Skrevet

Den nye snickersen var sabla god! Maarud mixed chili var også god. 

Skrevet
Highhopes skrev (5 timer siden):

Fant en ny Ristorante pizza på Rema i dag med salami, mozarella og pesto.

Den synes jeg var litt tam 🙈😅

Skrevet (endret)
jukkapalme skrev (14 timer siden):

Den nye snickersen var sabla god! Maarud mixed chili var også god. 

Vurderte å kjøpe potetgullet. Var potetgullet veldig sterkt? 

Endret av Sally-Go-Round
Skrevet

Har prøvd noen av de nye brødene på Spar. 

Kjernebrød fra Jacobs. Ligner litt på det speltbrødet med masse solsikkefrø på, men ikke like godt (jeg elsker solsikkefrø da). Første smak hadde jeg brunost på, og da minna det veldig om å spise kveldsmat hos venninner med hjemmebakt brød som barn. Men så prøvde jeg med andre pålegg på og da var det litt kjedelig. Liker egentlig den lille størrelsen og den firkanta fasongen, men jeg får bare åtte-ni skiver av et sånn brød, så det holder bare to dager når jeg lager matpakke. Ok så lenge det bare koster 24 kr, men virker som det bare er en nyhetspris de har nå. Kommer sikkert til å kjøpe igjen hvis de er utsolgt for favorittene mine en gang. 

Kornbrød med lynghonning fra Jacobs. Kjøpte det en lørdags morgen mens det fortsatt var litt varmt. Nydelig sprø skorpe og mykt og godt inni. Mandag var hele brødet seigt og kjedelig å tygge, og det var en rar søtsmak som krasja med "vegetarservelaten" jeg hadde som pålegg. Kan være innbilning fordi jeg oppdaga at det var honning i, merka ikke noe til det på lørdag. Kjøper heller det "gamle" kornbrødet neste gang, det er godt i dagesvis. 

Sesam- og solsikkebrød fra Bakehuset. Kjøpt til frokost i dag. Brødene på Spar pleier å være litt varme lørdags morgen, men dette var ikke det, så var litt skuff. Ikke sprø skorpe og kjentes litt seigt ut da jeg skar i det. Men smakte helt ok, skorpa var god og full av frø. Tviler på at jeg kjøper igjen. 

Anonymkode: c2542...258

• Liker 1
Skrevet

Har kjøpt Freias nye storplate og den gule Nidar favoritter-plata i dag. Freiaplata er god, litt som å spise Crispo med litt ekstra, men ikke noen revolusjonerende nyhet.

Den nye Inspira Frappe karamell er veldig god, men enig med en over her at den ikke smaker mye kaffe. Blir litt som en mindre søt sjokoladeis, syntes jeg, men det passet min gane perfekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...