Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 hour ago, Sally-Go-Round said:

Stemmer det at Cola Uten Sukker nå  skal være mer lik vanlig Cola i smak? Hørt noe rykter om det, og det kan stemme med at jeg bestandig har likt Light best 💁🏼‍♀️

Jeg fikk gratis vareprøve på denne i går, og jeg syntes i alle fall den smakte mer som vanlig cola. Nå liker jeg hverken vanlig eller light cola noe særlig (bare pepsi max her, takk), men den smakte i alle fall bedre enn cola light. Mindre utvannet, og mindre besk ettersmak.

• Liker 1
Skrevet
Antlers skrev (1 time siden):

Jeg fikk gratis vareprøve på denne i går, og jeg syntes i alle fall den smakte mer som vanlig cola. Nå liker jeg hverken vanlig eller light cola noe særlig (bare pepsi max her, takk), men den smakte i alle fall bedre enn cola light. Mindre utvannet, og mindre besk ettersmak.

Enig i det 😊

AnonymBruker
Skrevet

Godteri på nettet fra Sverige

Anonymkode: 1de08...5ef

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Godteri på nettet fra Sverige

Anonymkode: 1de08...5ef

Denne likte jeg skikkelig godt :)

Smakte den nye oppfinnerplaten i går, syns den var god jeg, men kakedeigen kjente jeg svært lite til. Den er iallefall borte i dag 🙉

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker mango men ikke denne brusen. Klarte faktisk ikke å drikke den opp så den ble gitt til samboer. Skuffende. 

5000112605907.jpg

Anonymkode: f5184...e04

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.5.2021 den 17.28):

Hvor?

Anonymkode: 927df...ae8

Sett de hos extra og mega

Anonymkode: 2f036...0bf

Skrevet
Sally-Go-Round skrev (19 timer siden):

Stemmer det at Cola Uten Sukker nå  skal være mer lik vanlig Cola i smak? Hørt noe rykter om det, og det kan stemme med at jeg bestandig har likt Light best 💁🏼‍♀️

Men begge "smaker" er i sirkulasjon fortsatt - hadde den hvit "pant meg" etikett er det gammel smak, har den rød "pant meg" så er det den nye som har en tydeligere ettersmak av sitron synes jeg... 

AnonymBruker
Skrevet
Meadow skrev (21 timer siden):

Disse her ble prøvd i går. For det første kostet denne lille pakken 49 kr, noe jeg synes er fryktelig dyrt. For det andre var de uspiselige. Både jeg og samboer spiste én reke hver, resten ble kastet. De smakte skikkelig fisk, på en dårlig måte. Ikke noe som tydet på at de var dårlige, men likevel, fæl fiskesmak (og jeg spiser både vanlige reker og fisk ofte). 

7035620043505.jpg

Jeg har reagert på at alle de pakkene er veldig dyre. Mange av dem ser gode ut, men jeg gidder rett og slett ikke å bruke 50 kr på noe som blir en siderett til middagen.

Anonymkode: e6464...a7d

Skrevet (endret)

Testet ut den nye Maarud Chipsen med Cheddar rødløk. Ser mange ikke likte den, men jeg likte den godt. Hadde en fin smak av cheddar/ost og et lite hint av noe rødløk/løk. Kunne kanskje vært hakket mer løksmak, men ellers likte jeg den godt. Nå smakte jeg kun et par chips av dem, og ikke hele posen, men den var god 😄 blir kanskje gjenkjøp av den 😋

Kick Mango: er denne ny? Har ikke sett den selv før i hylla, så kjøpe den. Den smakte ikke mango, men noe mer enn lakris 😂 blir ikke gjenkjøp.

Jeg så også, men kjøpte ikke, stor plate (type melkesjokolade) med vegansk sjokolade på Rema1000, har aldri sett den før, så tenker den er ny. Men 51kr, da får den vente 😅😂 

Endret av Ariana807
Skrevet
Ariana807 skrev (3 timer siden):

Jeg så også, men kjøpte ikke, stor plate (type melkesjokolade) med vegansk sjokolade på Rema1000, har aldri sett den før, så tenker den er ny. Men 51kr, da får den vente 😅😂 

Jeg har også sett den, og er såå nysgjerrig, men til den prisen tør jeg ikke ta sjansen før jeg har hørt om den er verdt å teste :ler:

Skrevet
Skeeter skrev (25 minutter siden):

Jeg har også sett den, og er såå nysgjerrig, men til den prisen tør jeg ikke ta sjansen før jeg har hørt om den er verdt å teste :ler:

Den smaker litt som julekalendersjokolade, for de som måtte like det😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

https://askoservering.no/vare/5732425#/ 

Noen som har kommet over denne på Østlandet?! Finner den ikke😐

Anonymkode: 65c8b...cc

A4C0CB68-CAB4-4539-9FE1-5E0A459428D5.jpeg

Anonymkode: 65c8b...ccb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Så den på en Kiwi på Østlandet i dag

Anonymkode: ff491...ecb

AnonymBruker
Skrevet
Ludovica- skrev (På 7.5.2021 den 18.01):

Jeg liker cola zero veldig mye bedre enn pepsi max. Hva er greia med den nye? Prøver den å bli mer som pepsi? 

Den prøver å blir mer lik den originale med sukker...

Jeg synes den nye zero ikke var bra. Merkelig kunstig 😌 

Anonymkode: 24854...717

Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Sett på Coop Obs på Buskerud Storsenter 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Så den på en Kiwi på Østlandet i dag

Anonymkode: ff491...ecb

Sally-Go-Round skrev (17 minutter siden):

Sett på Coop Obs på Buskerud Storsenter 😊

Takk. Får ta en nærmere titt på de her også. 

Smakt de? 

AnonymBruker
Skrevet
Ariana807 skrev (6 timer siden):

Skeeter skrev (2 timer siden):

Jeg har snakket med flere som har smakt den, alle sier den smaker julekalendersjokolade.

Anonymkode: e6464...a7d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk ENDELIG tak i Sørlandschips med trøffelsmak, slukte hele posen for dem var så godt. Den nye rømmedipen til Tine falt også i smak! Sommerbrusen som noen postet bilde av her i tråden var IKKE god i det hele tatt 😅

Anonymkode: 8c96b...432

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er denne ny??

1DF9FACE-F725-4BB6-B1E3-38B5B98F685A.jpeg

Anonymkode: 2cad0...c7a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...